Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino

Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino

8.1Fantastisch

Aruba, Aruba, Aruba

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Tropicana Aruba Resort & Casino?

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Tropicana Aruba Resort & Casino voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

Bij Tropicana Resort and Casino op Aruba verblijf je in fijne appartementen op 300 meter van het strand. Het resort heeft een strandlakenservice, zodat je elke dag op een grote en schone handdoek kunt relaxen. Ook de zwembaden van het resort zijn een goede plek om te ontspannen. Ga zeker dit tropische eiland ontdekken en spot flamingo’s.

22 reviews over Aparthotel Tropicana Aruba Resort & Casino

• 2018
    8Marjan17-05-2018

Heel goed!

Prima appartement, niet in het gerenoveerde gedeelte maar op een paar gescheurde vloertegels en hier en daar ietwat gedateerde kleuren was dat geen probleem. Prima bedden. Grote magnetron, grote koelkast met groot vriesvak. Koffiezetapparaat en 2 pits kookplaat Elke dag schoonmaak..pp 4 handdoeken in verschillende maten , de gebruikte werden dagelijks verschoond. Prima zwembaden. Vriendelijk personeel. Overal brandmeld en brandblusmiddelen. Op 300 m van een heerlijk strand. 'Jumbo" supermarkt om de hoek. Strandlaken van accomodatie...zo vaak te wisselen voor een schone als je wilt. Tevens altijd recht op strandbed op strand en aan zwembad

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Kim11-12-2013

Prima appartement op centrale locatie

Appartement is ruim en wordt dagelijks schoongemaakt. Locatie is ideaal: dichtbij het strand, grote supermarkt en bushalte.

Gereisd in november 2013

• 9didierverstraete30-07-2011

Fantastisch !!!

Dit is het beste van het beste !! Zeer lekker eten in verschillende restaurants van de resort. Vriendelijke mensen. Perfecte ligging ! Met bootje naar prachtig privé eiland waar alles voorzien is. ( eten en drinken ) In 1 woord fantastisch !!!

Gereisd met partner in november 2010

• 8joop11-11-2007

wij heben een heerlijke tijd gehad maar veel timesharing praatjes. personeel zeer vriendelijk de suite was heel goed. de bedden lagen goed. het strand was geweldig alles zeer schoon. alleen de amerikanen al in de nacht op het strand voor een parasol te reserveren ze hebben toch een beetje de overhand daar dat is een beetje jammer. maar dividivi bomen genoeg om in de schaduw te leggen wij komen zeker nog terug. een absoluute aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 5Ruud14-06-2007

In nov 2006 voor de 2e keer geweest in de Grand Suites. Het resort is ruim van opzet. De kamers en bijv. de lift zag er oud en niet goed onderhouden uit. Badkamermuur zat onder de schimmel, verf bladert van de deur en de zgn "slaapbank".. daar heb je binnen een minuut pijn in je rug van. Het zwembad was vies. Er dreef wit schuim en allerlei andere troep op. Alleen op aandringen van de gasten werd er actie ondernemen. In het weekend veel lawaai omdat de locals dan komen logeren. Pluspuntje voor de slaapkamer. Ik had een kamer met een hele stille airco en het bed lag goed. Als je niet goed tegen geluiden kunt neem je oordopjes mee, want als het donker wordt beginnen de krekels (of wat het ook is) hun "lied".. tot het licht wordt. Heb niet de indruk dat je als "rental" nog echt welkom bent. Ze hebben volgens mij liever dat je een time share koopt. Dit was absoluut de laatste keer. :(

Gereisd in juni 2007

• 9Aruba-lover!!!29-04-2007

Wij zijn hier in juli 2006 23 dagen verbleven! Een prima complex!! Het is een groot restort dat bestaat uit 2 gedeeltes wij zaten in de grand suites met 6 personen, en wij hadden meer dan genoeg ruimte!!! Het strand is geweldig! Personeel is vriendelijk Kortom een geweldige vakantie gehad!!!!!!!!!Ik vond de zwembaden in andere gedeelte vlakbij de zee wel leuker dan ons eigen zwembad. Dit complex is een AANRADER!!!

Gereisd in april 2007

• 7hedy 08-01-2007

Wij hebben de Kerstdagen doorgebracht op in La Cabana. (2 volw en 2 kids) en hebben het prima naar onze zin gehad hier. Het resort is wel groot, maar toch ervaar je dat niet echt omdat het laagbouw is en uit verschillende delen bestaat. Ondanks dat het echt hoogseizoen is konden we altijd een strandstoel vinden. Wel wil ik een opmerking plaatsen, er stond een mededeling in de hal van het time-share deel dat miv 8 januari 2007, gasten van de Villas geen gebruik meer mochten maken van de ligbedden bij het strand en bij het Time share deel (en hier ligt het mooiste zwembad en is vaak de live muziek) Check dit goed bij je reisbureau voor je boekt want het is toch niet leuk als je geen gebruik mag maken van de strandfaciliteiten. Prima resort verder, kun je weinig op aanmerken.

Gereisd in januari 2007

• 10Fam. Oudejans06-01-2007

wij zijn in mei 2006 op aruba getrouwd en hebben in de hotel onze huwelijksdagen doorgebracht. Groot complex bestaande uit 2 gedeeltes, wij zaten in de villas. Zeeeer vriendelijk personeel die precies weten wie je bent, je bent absoluut geen nummer!!! Grote nette villas, alleen de bedbanken zijn echt aan vervanging toe. Onze kinderen van 3 en 6 hadden de vakantie van hun leven, lekker glijen van de glijbaan en ravotten op het geweldige strand. Goede busverbinding naar oranjestad. Voor de eilandtour moet je bij Frenk zijn, een geweldige tour in een oud 8 persoons busje, is echt een geweldige vent. Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd in januari 2007

• 8Claudia11-09-2006

Van 7-21 aug in La Cabana. Groots opgezet, maar een massa tref je er niet aan. De happy hours bij de barretjes waren perfect (2 drankjes v.d. prijs van 1)en van 4-7 elke dag live muziek bij het zwembad (Claudius Philips, you're the best, but I still hate you for making me sing, but I WILL SURVIVE haha) Wij zaten met 4 volwassen in de grand suites, die ik niet echt luxe vond. Sofabed had zo'n dunne matras en was doorgezakt dat daar niet op te slapen was en dus hebben we 2-pers bed uit de slaapkamer gehaald en die in de woonkamer gezet. Personeel super vriendelijk en het strand en de zee waren fantastisch.

Gereisd in september 2006

• 9Mijke09-08-2006

Net terug! Mis het strand en de zee! La Cabana ligt super, recht tegenover Eagle Beach. Kamer was prima, sevice ook. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 met superglijbaan. We hebben er nooit gegeten behalve af en toe een donut van de Dunkin' Donuts. Wij vonden na een dagje touren en elders zwemmen/snorkelen een duik in het zwembad best lekker. Wel erg massaal. Maar prima gehad! Ach, op Aruba kom je alleen maar op je hotelkamer om te slapen, de rest van de tijd ben je toch weg.Zoveel te zien en doen. En de bedden waren werkelijk goddelijk! We zijn ook wel eens naar Montana Park appartementen geweest en See Breeze Appartementen in Pos Chiquito, dat was ook uitstekend! Grotere kamers en klein zwembadje maar ja...de zee is toch véél gaver. Aruba is sowieso een klapper!!!!!Een aanrader!!!

Gereisd met familie in juli 2006

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats