Hotel Tamarijn Aruba

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Vanuit je kamer in Tamarijn Hotel op Aruba loop je zo het strand op. Hier heb je voor het diner de keuze uit verschillende buffetrestaurants, maar à la carte eten is ook een optie. Sluit je dag af met kijken naar een professionele show van de animatie. De muziek bij de bars staat wel wat hard. Je kunt vanuit het hotel lopend naar Oranjestad.

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

292 reviews over Hotel Tamarijn Aruba

• 8Jos van den Beld05-11-2019

fantastisch

was een fantastische vakantie prima hotel en en prima eten

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7losje31-07-2019

zeer vriendelijke medewerkers

afgelopen week retour gekomen van Tamarijn: plus: medewerkers zeer vriendelijk. schitterende ligging. eten redelijk tot goed. een echte aanrader vond ik de snorkel en fiets tour op de woensdag! compliment voor de begeleiding. de shuttle werkt prima, soms in de middag wat langer wachten. nog een aanrader vonden wij tussen de middag de sandpiper bar: zeer vriendelijk geholpen en een écht lekkere hamburger. veel te doen op en om het water: kano, snorkel, surfen , catamaran en alles inc. wat wij dagelijks hebben gebruikt zijn rubberen floats voor op het water, te halen bij de handdoeken kiosk, echt top! was er dan geen min? ja, er zijn veel stenen voor de kamers, op foto's lijkt het alsof je zo de zee in loopt: maar ook al zijn er geen stenen: dan nog is er veel groot gruis in de zee , in de hele linie en heb je waterschoenen nodig. kamers zijn écht oud. klein: douchestraal minimaal, schimmel . kamer wel schoon. redelijk matras.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ewa28-07-2019

Geweldig

Super fijn hotel met kinderen Goed eten verschillende restaurants en meteen aan het strand

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Van den Barselaar30-04-2019

Een keer geweest maar niet om te herhalen

Accommodatie zwaar verouderd is aan renovatie toe. Kamers niet erg schoon. Er waait ook veel zand naar binnen De kamers liggen niet allemaal aan het strand. Douche is verouderd, fohn deed het niet TV er zijn vier kanalen waarvan twee over het park en de andere twee waren niet aan te bevelen. Dan is het beter om geen tv aan te bieden Koffie en thee faciliteiten goed en voldoende Veel geluid van buiten omdat deuren niet goed sloten Strand om 7.30 uur waren al veel stoelen door strandwacht "gereserveerd" Specialiteiten restaurants zijn minder dan de buffetten Te duur voor wat geboden wordt Entertainment zeer amateuristisch en heel erg kort per avond (30 minuten)

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Jolanda08-04-2019

Een dikke 10 voor alles

Geweldig eten drinken super mooie lokatie. Een dikke 10

Gereisd met partner in november 2018

• 8Meine Mulder04-04-2019

Heerlijke strandvakantie

Het is een prachtig mooi eiland met geweldige mooie witte stranden , maar voor de mensen die veel willen bekijken is er niet veel te zien. Voor de avonturier is het erg leuk , je kan er duiken , snorkelen , quat rijden , jeepsafari , wandelen , fietsen op heel oude fietsen met terugtraprem , erg leuk, onderwaterboot nemen om op de zeebodem te lopen , zeilen , catamaranvaren en meer . Wij hebben er enorm genoten maar de 12 dagen was genoed. Het is wel een erg dure reis als je kijkt wat er is. Wij wilden ooit een keer Aruba hebben gezien en dat is gelukt . De Arubanen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Gaat u er zeker een keer naar toe , het is een aanrader . Alle dagen heerlijk weer met af en toe een korte heftige bui voor het stof.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Sjef Dekker09-01-2019

Aruba is super, vooral divi-tamarijn super resort

het is daar schitterend, je wordt er echt in de watten gelegd door het lieve en zeer vriendelijke personeel, het eten is echt super, je kunt genoeg kiezen bij de Tamarijn, of divi mits je all-inclusive hebt, wij komen hier in 2019 zeker terug, nu net 14 dagen tamarijn achter de rug, 2 schitterende weken gehad. het enige nadeel was de heen en terug reis met touroperator, ik heb comfort geboekt en zat op een stoel waar de veren van de stoel uitstaken, er was niets anders werd mij verteld dus bijna 13 uur zo moeten zitten, het gevolg natuurlijk rugpijn, doorgegeven aan touroperator hostes op resort, want ik kon verders niet veel doen vanwege de hevige rugpijn, moest thuis met touroperator doornemen. vervolgens op de terugweg ook weer comfort geboekt en ook betaald!! weer niet goed moesten op hele andere plaatsen zitten in econemy pfff, en dan klaag je thuis bij touroperator over hun fouten maar . touroperator wil alleen verdienen, de klant maakt niets uit. foeiii touroperator

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    6Familie 2volw.2kids30-10-2018

Nooit meer

Mensen die gewend zijn aan luxe en ruime kamers moeten NIET hier naar toe gaan. Dronken schreeuwende Amerikanen met grote bekers vol drank in de zee, bij de bars en in de avond niet echt geschikt voor jonge kinderen om bij in de buurt te verblijven. Eten redelijk goed, behalve de palmgrill, het meeste personeel is wel vriendelijk, maar er zitten een paar zeer onbeschofte storende individuen tussen die de sfeer goed verpesten met hun arrogante, chacherijnige niet vriendelijke houding. Het enige dat wij super vonden was vanuit het bed naar buiten lopen de zee in, dit is dan ook de grote troef van Tamarijn, want voor de hoge prijs die wij betaald hebben in de herfstvakantie ga ik de volgende keer echt ergens anders heen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Evi24-10-2018

Tophotel (zeker even gans de review lezen)

Wij zijn een week in hotel Tamarijn geweest. Wat de kamers betreft: deze op het gelijkvloers zijn aan te raden, want je stapt buiten en bent meteen op het prachtige strand! Ze zijn misschien vrij klein, maar niet storend. Ook iets ouder, maar dit is typische stijl van de Caraïben. Wat het eten betreft: keuze uit verschillende à la carte restaurants, maar ook het buffet is zeer uitgebreid en lekker (prachtige zonsondergang btw)! Wat de animatie betreft: geen animatieteam die je komt storen op het strand, wel prachtige, indrukwekkende en zeer uiteenlopende shows 's avonds! Je kan met een shuttledienst naar Divi Hotel, maar dit doe je niet zo vaak omdat Tamarijn gewoon zo goed is! Wij hebben 2 dagen 'vastgezeten' op Aruba, gezien de Dreamliner kapot was. Wij zijn deze dagen in 2 andere hotels 'gezet geweest' en wij concludeerden héél snel: Tamarijn was het paradijs!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9de Bruin04-10-2018

Fantastisch hoop hier nog vaak te komen.

Wij komen hier al 15 jaar dat zegt wel genoeg denk ik. Lange vliegreis maar uitgevoerd door NL-maatschappij dus prima te doen. Het voelt als thuiskomen gewoon Nederlands in spreken en gewoontes onze koning is hun koning. Het koningspaar hangt ook bij aankomst in de aankomsthal. Tamarijn : super vriendelijk personeel in alle lagen van tuinman tot housekeeper tot bartender. Minpunt de muziek bij de bars staat erg hard je kunt elkaar niet verstaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

14 tips over Hotel Tamarijn Aruba

• peetski62, 15-06-2014

Blokken 11 tot 13 liggen centraal, maar wel wat verder van de zee omdat het strand hier breder is. Blokken 14 en 15 liggen ook dicht bij het centrale zwembad en de restaurants, maar daar lopen wel veel gasten vlak langs de kamers en heb je weinig privacy. Blokken 16-18 liggen wat ons betreft ideaal. Redelijk centraal, toch rustig en vlakbij de Bunker bar. Blokken 19-25 liggen voorbij de Bunker bar aan het brede strand. Heerlijk rustig, maar wel wat meer wind.

• Liza, 24-09-2013

Kamers in het blok van 1100 is vlak bij het restaurant maar wel rustig gelegen. Dus geen geluid overlast oid.

• Karin, 12-09-2013

Met de gratis fietsen naar Oranjestad. De grote supermarkt aan de overkant ( als zin hebt in een zak drop).

6 vragen over Hotel Tamarijn Aruba

• pinedo, 08-10-2018

borg

hoeveel borg moet je betalen bij aankomst ??? mvg dhr pinedo

• JohanenLisette, 30-05-2015

beachbar-duiken/snorkelen-muggen ??

hallo, wij zouden graag hetvolgende weten alvorens hier te boeken: -kun je 's middags op het strand blijven en daar wat eten (beachbar) ? -vanwege de ligging; kun je hier fatsoenlijk snorkelen (is er ook koraal/vis te zien) ? -is er een duikschool (en wat zijn de kosten ongeveer voor een duik) ? -heb je (veel) last van muggen als je daar gevoelig voor bent ??

• Zwenne, 15-12-2013

Dineren mannen met lange broek?

Wij gaan a.s woensdag18 december hier naar toe voor het eerst. We zijn er ook met de kerst? Moeten de mannen met avondeten/dineren een lange broek aan?

Fred, 11-01-2014

ja zeker een lange broek bij het diner

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats