Hotel Tamarijn Aruba

283 reviews over Hotel Tamarijn Aruba in het Nederlands

Nooit meer

Familie 2volw.2kids
30-10-2018

Mensen die gewend zijn aan luxe en ruime kamers moeten NIET hier naar toe gaan. Dronken schreeuwende Amerikanen met grote bekers vol drank in de zee, bij de bars en in de avond niet echt geschikt voor jonge kinderen om bij in de buurt te verblijven. Eten redelijk goed, behalve de palmgrill, het meeste personeel is wel vriendelijk, maar er zitten een paar zeer onbeschofte storende individuen tussen die de sfeer goed verpesten met hun arrogante, chacherijnige niet vriendelijke houding. Het enige dat wij super vonden was vanuit het bed naar buiten lopen de zee in, dit is dan ook de grote troef van Tamarijn, want voor de hoge prijs die wij betaald hebben in de herfstvakantie ga ik de volgende keer echt ergens anders heen.

Wij zijn een week in hotel Tamarijn geweest. Wat de kamers betreft: deze op het gelijkvloers zijn aan te raden, want je stapt buiten en bent meteen op het prachtige strand! Ze zijn misschien vrij klein, maar niet storend. Ook iets ouder, maar dit is typische stijl van de Caraïben. Wat het eten betreft: keuze uit verschillende à la carte restaurants, maar ook het buffet is zeer uitgebreid en lekker (prachtige zonsondergang btw)! Wat de animatie betreft: geen animatieteam die je komt storen op het strand, wel prachtige, indrukwekkende en zeer uiteenlopende shows 's avonds! Je kan met een shuttledienst naar Divi Hotel, maar dit doe je niet zo vaak omdat Tamarijn gewoon zo goed is! Wij hebben 2 dagen 'vastgezeten' op Aruba, gezien de Dreamliner kapot was. Wij zijn deze dagen in 2 andere hotels 'gezet geweest' en wij concludeerden héél snel: Tamarijn was het paradijs!!!

Fantastisch hoop hier nog vaak te komen.

de Bruin
4-10-2018

Wij komen hier al 15 jaar dat zegt wel genoeg denk ik.

Lange vliegreis maar uitgevoerd door NL-maatschappij dus prima te doen.

Het voelt als thuiskomen gewoon Nederlands in spreken en gewoontes onze koning is hun koning. Het koningspaar hangt ook bij aankomst in de aankomsthal.

Tamarijn : super vriendelijk personeel in alle lagen van tuinman tot housekeeper tot bartender. Minpunt de muziek bij de bars staat erg hard je kunt elkaar niet verstaan.

D-reizen

Relaxed all-inclusive resort op een droomplek.

Fam. Meulenkamp
16-9-2018

Prachtige locatie. Langgerekt laagbouw resort, volledig langs de kust gebouwd. Beetje gedateerde hotelkamer maar wel met prima bedden, een klein koelkastje en prima schoon en netjes. Vriendelijk personeel met name de bediening bij het zwembad. Voldoende restaurants om uit te kiezen. Je kunt ook nog gebruik maken van zwembad en restaurants van het naastgelegen hotel van Divi. Een golfkarretje brengt je daar heen. Veel te doen, watersport, bioscoop op het strand, bingo bij het zwembad, entertainment en marktje ‘s avonds. Er zijn zelfs enkele winkeltjes op het resort. Jammer van de slechte WiFi verbinding.

Voor herhaling vatbaar

Linda
14-9-2018

In de avond ingecheckt, dus donker. Kreeg een plattegrondje mee met een mededeling dat waar het omcirkeld was, de kamer te vinden was. Moe van de reis, zonder begeleiding, behoorlijk gedesoriënteerd door de harde muziek op de achtergrond en de vele gasten die om je heen liepen, werd het zoeken een ware crime. Uiteindelijk na een hoop heen en weer, een hele toer over het strand met de zware koffers, zijn we op ons plekje aangekomen.

En de dag die erop volgde, en de dagen erna.... Waren heerlijk!

Lekker bed, mooie locatie, heerlijk eten... Ga zo maar door.

Wel jammer dat wij eerst over een aantal grote stenen moesten klimmen om uiteindelijk in zee te kunnen zwemmen.

Maar verder: Top!

super genoten daar.

Douma
12-9-2018

Alles zeer goed alleen de kamer iets minder

Deze vakantie staat stipt op nummer 1!!!

sandra
13-8-2018

Het is een prachtige locatie. Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel. Het eten is geweldig. En je hebt vanuit het restaurant een prachtig uitzicht op de zee. Je kan lopend zo naar oranjestad. En lukt lopend niet,dan stopt de bus voor het hotel. Er is ook een grote supermarkt op kleine afstand van het hotel. Vanuit je hotel kamer zie je 's morgens vroeg de cruiseschepen voorbij varen,je kunt ze bijna aanraken. Dit is een prachtig gezicht. Het is altijd rustig op het strand. Dus geen gevecht om strandbedjes. In de tuin vindt je prachtige vogels en leguanen.

Geen tweede keer.

Marleen
12-8-2018

Het eten is heel Amerikaans gericht - nogal vettig en het had geen smaak.

+ Prima hotel aan eigen strand gelegen.

+ Goed eten, erg gevarieerd en live cooking.

+ Klein maar goed zwembad.

+ Vriendelijk personeel.

+ Op kleine afstand van Oranjestad en luchthaven.

- Er is geen kinderbadje.

Een super gaaf hotel, top bedden en kamer maar vooral het uitzicht is geweldig! Elke kamer met balkon op 1e verdieping of beneden met terras met uitzicht op zee! Te mooi!

Heerlijk buffet met zoveel keuzes zowel in de ochtend (vers fruit, diverse yoghurtjes, omelet vers gemaakt naar keuze, poffertjes, wafels en diverse vleeswaren. Lunch en diner met ook zoveel keuzes, verse pasta, pestechi, verse salades, sushi enz. Wil je vlees of wis alles wordt vers gemaakt!

Rustig oord en vooral relaxed, all inclusive concept is dus top en aanrader! Ook tussendoortjes als pizza heerlijk!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tamarijn Aruba in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tamarijn Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.