Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°25°
8,3

Omschrijving
Vanuit je kamer in Tamarijn Hotel op Aruba loop je zo het strand op. Hier heb je voor het diner de keuze uit verschillende buffetrestaurants, maar à la carte eten is ook een optie. Sluit je dag af met kijken naar een professionele show van de animatie. De muziek bij de bars staat wel wat hard. Je kunt vanuit het hotel lopend naar Oranjestad.

284 reviews over Hotel Tamarijn Aruba in het Nederlands

Aruba is super, vooral divi-tamarijn super resort

Sjef Dekker,
9-1-2019

het is daar schitterend, je wordt er echt in de watten gelegd door het lieve en zeer vriendelijke personeel, het eten is echt super, je kunt genoeg kiezen bij de Tamarijn, of divi mits je all-inclusive hebt, wij komen hier in 2019 zeker terug, nu net 14 dagen tamarijn achter de rug, 2 schitterende weken gehad. het enige nadeel was de heen en terug reis met touroperator, ik heb comfort geboekt en zat op een stoel waar de veren van de stoel uitstaken, er was niets anders werd mij verteld dus bijna 13 uur zo moeten zitten, het gevolg natuurlijk rugpijn, doorgegeven aan touroperator hostes op resort, want ik kon verders niet veel doen vanwege de hevige rugpijn, moest thuis met touroperator doornemen. vervolgens op de terugweg ook weer comfort geboekt en ook betaald!! weer niet goed moesten op hele andere plaatsen zitten in econemy pfff, en dan klaag je thuis bij touroperator over hun fouten maar . touroperator wil alleen verdienen, de klant maakt niets uit. foeiii touroperator

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer

Familie 2volw.2kids,
30-10-2018

Mensen die gewend zijn aan luxe en ruime kamers moeten NIET hier naar toe gaan. Dronken schreeuwende Amerikanen met grote bekers vol drank in de zee, bij de bars en in de avond niet echt geschikt voor jonge kinderen om bij in de buurt te verblijven. Eten redelijk goed, behalve de palmgrill, het meeste personeel is wel vriendelijk, maar er zitten een paar zeer onbeschofte storende individuen tussen die de sfeer goed verpesten met hun arrogante, chacherijnige niet vriendelijke houding. Het enige dat wij super vonden was vanuit het bed naar buiten lopen de zee in, dit is dan ook de grote troef van Tamarijn, want voor de hoge prijs die wij betaald hebben in de herfstvakantie ga ik de volgende keer echt ergens anders heen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Wij zijn een week in hotel Tamarijn geweest. Wat de kamers betreft: deze op het gelijkvloers zijn aan te raden, want je stapt buiten en bent meteen op het prachtige strand! Ze zijn misschien vrij klein, maar niet storend. Ook iets ouder, maar dit is typische stijl van de Caraïben. Wat het eten betreft: keuze uit verschillende à la carte restaurants, maar ook het buffet is zeer uitgebreid en lekker (prachtige zonsondergang btw)! Wat de animatie betreft: geen animatieteam die je komt storen op het strand, wel prachtige, indrukwekkende en zeer uiteenlopende shows 's avonds! Je kan met een shuttledienst naar Divi Hotel, maar dit doe je niet zo vaak omdat Tamarijn gewoon zo goed is! Wij hebben 2 dagen 'vastgezeten' op Aruba, gezien de Dreamliner kapot was. Wij zijn deze dagen in 2 andere hotels 'gezet geweest' en wij concludeerden héél snel: Tamarijn was het paradijs!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

ABC Travel

Fantastisch hoop hier nog vaak te komen.

de Bruin,
4-10-2018

Wij komen hier al 15 jaar dat zegt wel genoeg denk ik.

Lange vliegreis maar uitgevoerd door NL-maatschappij dus prima te doen.

Het voelt als thuiskomen gewoon Nederlands in spreken en gewoontes onze koning is hun koning. Het koningspaar hangt ook bij aankomst in de aankomsthal.

Tamarijn : super vriendelijk personeel in alle lagen van tuinman tot housekeeper tot bartender. Minpunt de muziek bij de bars staat erg hard je kunt elkaar niet verstaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Relaxed all-inclusive resort op een droomplek.

Fam. Meulenkamp,
16-9-2018

Prachtige locatie. Langgerekt laagbouw resort, volledig langs de kust gebouwd. Beetje gedateerde hotelkamer maar wel met prima bedden, een klein koelkastje en prima schoon en netjes. Vriendelijk personeel met name de bediening bij het zwembad. Voldoende restaurants om uit te kiezen. Je kunt ook nog gebruik maken van zwembad en restaurants van het naastgelegen hotel van Divi. Een golfkarretje brengt je daar heen. Veel te doen, watersport, bioscoop op het strand, bingo bij het zwembad, entertainment en marktje ‘s avonds. Er zijn zelfs enkele winkeltjes op het resort. Jammer van de slechte WiFi verbinding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Linda,
14-9-2018

In de avond ingecheckt, dus donker. Kreeg een plattegrondje mee met een mededeling dat waar het omcirkeld was, de kamer te vinden was. Moe van de reis, zonder begeleiding, behoorlijk gedesoriënteerd door de harde muziek op de achtergrond en de vele gasten die om je heen liepen, werd het zoeken een ware crime. Uiteindelijk na een hoop heen en weer, een hele toer over het strand met de zware koffers, zijn we op ons plekje aangekomen.

En de dag die erop volgde, en de dagen erna.... Waren heerlijk!

Lekker bed, mooie locatie, heerlijk eten... Ga zo maar door.

Wel jammer dat wij eerst over een aantal grote stenen moesten klimmen om uiteindelijk in zee te kunnen zwemmen.

Maar verder: Top!

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

super genoten daar.

Douma,
12-9-2018

Alles zeer goed alleen de kamer iets minder

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Deze vakantie staat stipt op nummer 1!!!

sandra,
13-8-2018

Het is een prachtige locatie. Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel. Het eten is geweldig. En je hebt vanuit het restaurant een prachtig uitzicht op de zee. Je kan lopend zo naar oranjestad. En lukt lopend niet,dan stopt de bus voor het hotel. Er is ook een grote supermarkt op kleine afstand van het hotel. Vanuit je hotel kamer zie je 's morgens vroeg de cruiseschepen voorbij varen,je kunt ze bijna aanraken. Dit is een prachtig gezicht. Het is altijd rustig op het strand. Dus geen gevecht om strandbedjes. In de tuin vindt je prachtige vogels en leguanen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geen tweede keer.

Marleen,
12-8-2018

Het eten is heel Amerikaans gericht - nogal vettig en het had geen smaak.

Gereisd met partner in mei 2018

+ Prima hotel aan eigen strand gelegen.

+ Goed eten, erg gevarieerd en live cooking.

+ Klein maar goed zwembad.

+ Vriendelijk personeel.

+ Op kleine afstand van Oranjestad en luchthaven.

- Er is geen kinderbadje.

Gereisd met partner in juni 2018

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tamarijn Aruba in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tamarijn Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.