Géén boekingskosten
ArubaArubaArubaAppartementen ArubaAppartement Seabreeze Appartments

Appartement Seabreeze Appartments

ArubaArubaAruba

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Seabreeze Appartments voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 20 reviews

Meer appartement info

20 Reviews over Seabreeze Appartments

• 8hakkah_7730-11-2015

Super appartement

Mooi complex, appartement simpel maar goed. Goede prijs kwaliteitsverhouding op een mooie locatie.

• 9Saskia 03-05-2015

Hebben het hier super gehad!

Hebben een goede vakantie gehad in Sea breeze appartments! Werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar, kregen gelijk te horen dat we snorkel materiaal, koelboxen etc mochten lenen. En de barbeque in de tuin mochten we ook gebruiken.

Verder is er als je de straat uitloopt een strandje waar je heel goed kan duiken/snorkelen. Wij als duikers hebben er een paar x gedoken ( veel gezien! grote heremietkreeften, inktvissen, murenes) En niet vaak bezocht door duikers vooral door snorkelaars! :)

Een auto huren is wel aangeraden, want het ligt overal toch wel een eindje van af, maar het zwembad, de jaccuzi en de mooie tuin en appartementjes maken dat weer goed!

• 9Harmke Kragt26-11-2011

Echte aanrader!

Seabreeze is echt een aanrader voor diegene die wel van Aruba wil genieten maar niet tussen alle amerikanen en alle hotels wil zitten. Seabreeze ligt op een afgelegen plek, je kunt tegenover de appartementen snorkelen op een mangrove strandje maar verder is er niets te doen dus een auto is een must. Wij vonden het heerlijk om na een dag strand weer "thuis" te komen in alle rust en even heerlijk te dobberen in het zwembadje alvorens de auto te pakken om ergens een leuk restaurant te zoeken. De plek is schoon, rustig en de gastheer erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden onze dochter mee en die vond het heerlijk in de ommuurde binnenplaats met zwembad, ze liep continue te zingen: we hebben een mooie tuin, we hebben een mooie tuin!

• 7Wytze07-01-2011

zie toelichting

locatie: weg van het drukke Oranjestad ect. prima als je al die drukte niets vindt; ook op loopafstand van mooie snorkelplekken; wel een dikke muur om het appartementencomplex met beveiligingscamera's wat niet overbodig is ivm diefstal auto's; buren: woonwagenkampje, junks (vnl alcohol) hygiëne en schoonmaak: nogal wat kakkelakken; andermans haren in de douche (ook nog na een week); opborrelend water uit doucheputje na doortrekken wc onderhoud: eigenaar (aardige man) heeft appartementen al 20 jaar en wil er van af. eea uit zich in nogal wat achterstallig onderhoud etc. prijs/kwaliteit: redelijke. Kost allemaal niet zo veel ($500/week) in verhouding tot de hotels aan de mooie stranden bij Oranjestand, maar daar moet je dan ook voor voelen (= namelijk benidorm in het kwadraad). Voor mensen die graag kamperen (zoals mijn vrouw en ik dat zijn) en die niet bang zijn om zich achter een muur beschermd te weten tegen de boze buitenwereld is het er goed uit te houden voor beperkte tijd.

• 8two24-05-2010

Relaxed

Wij hebben genoten van ons verblijf in Seabreeze appartementen. De eigenaar (Philip) heeft meer dan 20 jaar ervaring en kent Aruba van binnen en buiten. Ons appartement had een eigen terrasje met schaduwrijk zitje en alle benodigde zaken en apparatuur zijn aanwezig. Naar Carribische standaarden is het appartement schoon. Philip is behulpzaam in het geven van tips over het eiland en via hem en Ineke hebben wij een prachtige tafel kunnen reserveren in het nabij gelegen restaurant 'the Flying Fishbone'. Dit was echt een fantastische avond! Er is een zwembad voor een verkoelende dip en Hato beach (leuk om te snorkelen) ligt op 50 meter lopen. Om het eiland te verkennen is een auto handig. Echter met de bus ben je ook redelijk snel in Oranjestad. Een aanrader voor iedereen die van Aruba wil genieten maar niet in het toeristische gebied wil verblijven!

• 6Jans en lida09-12-2008

appartement goed, zwembad te klein

De service van de eigenanaren was prima. We konden internetten wanneer we wilden en werden zelfs naar het vliegveld gebracht. Het appartement was prima, maar het viel tegen dat er geen warm water in de douche was, maar daar wen je aan. Zee op loopafstand en zelfs een klein strandje binnen bereik. Een auto is noodzakelijk anders kom je nergens.

• 4andries van moorselaar14-10-2008

dit nooit mee

zeer onvriendelijke eigenaar, heb nog nooit zoiets meegemaakt. vind ook de omgeving zeer matig. zal hier nooit meer heeengaan.

• 9koppenol28-09-2008

een uitstekende plek om uit te rusten

Een plaats waar je jezelf kan zijn de eigenaar, geeft service waar hij kan de BBQ staat ter beschikking. Winkeltje op de hoek evt.take away. Een goed visrestaurant op loopafstand. kortom voor de gemiddelde Hollander "weinig"te zeuren.

• 8Truus, Esmee & Indy01-08-2008

super prijs/kwaliteit accomodatie op mooie plek

Al vanaf 1991 komen wij om de paar jaar naar Aruba en de laatste 3 jaar hebben wij iedere vakantie doorgebracht bij Seabreeze. Een superplek, zeker gezien de prijs die je per nacht betaald. Weg van de grote hotels. Appartementen zijn voorzien van alle gemakken die je nodig hebt om een aantal weken zeer relaxt vakantie te houden. Voor jonge kinderen is de gesloten knusse binnenplaats en het zwembadje het einde. Vriendelijke service (waar wordt je tegenwoordig nog gratis opgehaald en teruggebracht naar het vliegveld?) en gratis internet. Kortom de prijs/kwaliteit is dik en dik in orde!

• 8Hoiting21-12-2007

Afgelopen najaar in seabreeze geweest. De binneplaats ziet er knus en idylisch uit, echter de appartementen vind ik niet goed verzorgd. Oud en de bedden zijn 1.90 en errrgg hard, de bedden die erbij werden gezet gingen telkens stuk (lattenbodem lag er steeds uit). Mijn gevoel zegt wat ooit een mooi projekt is geweest (je kunt hun hart en ziel er wel in zien) is nu een beetje verloren gegaan. Moet wel zegen dat de prijs/kwaliteit verhouding wel weer o.k is. Veilig zwembad vr de kinderen. als je niet te kritisch bent dan is het prima te doen.

Appartement Seabreeze Appartments info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)