Géén boekingskosten

Aparthotel Perle d'Or

ArubaArubaAruba

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Perle d'Or voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 112 reviews

Meer aparthotel info

112 Reviews over Perle d'Or

• 6Ellen28-01-2020

Leuk voor een keer

De kamers zijn sober maar schoon geen kleerkast in de gerenoveerde kamers alleen laden! Het ontbijt is ronduit slecht als je na half tien komt kun je overal na vragen omdat er niets meer geserveerd staat! Ook het avond eten is niet geweldig en wordt de halve tijd lauw geserveerd! De ambiance van de tuin met zwembad zijn daarentegen geweldig!!!! Ook het personeel is heel behulpzaam en lief , ondanks de minpunten een fijne tijd gehad.

• 4Robert20-09-2018

Verstand op nul en go with the flow

Complex is gedateerd , toegewezen kamer totaal niet als op de foto's en nog erger... niet eens schoongemaakt...smerig zelfs (haren/tandpasta etc.)....na melding receptie beloofde men de dag erna schoon te maken...niet dus....uiteindelijk zelf gedaan. Let op met boeken of het ontbijt inclusief of exclusief is tov je reispapieren. Fietsverhuur niet mogelijk..fietsen staan verroest en met lekke banden in stelling. Regel autoverhuur vooraf...scheelt een dag wachten / taxi kosten. Leuke bar op complex , normaal jong personeel...gek op luide vibe muziek..niet uitnodigend om lang(er) te blijven zitten en genieten van een drankje. Shuttlebus naar strand niet gebruikt ivm huurauto...rijd overigens op vaste tijden. Ligging complex te ver vanaf strand. Igv cash geldopname , usd 100 max mogelijk per transactie , waarvoor men +/- eur 5 doorbelast. Tip is veelal inclusief , let op hoogte hiervan....en controleer je bon voor je betaald.

• 7Roxanne15-09-2018

Genoten

Leuk apartement met vriendelijke mensen. Kamers zijn prima en schoon, alleen de koude douche vind ik dan persoonlijk minder. Goed werkende airconditioning. Je kan er prima eten (ochtend-middag-avond) en er heerst een gezellige sfeer. Het is wel aan te raden om een auto te huren. Verder dik tevreden over dit apartement, ik zou zeker terug komen.

• 8Retta10-05-2018

Zou zo weer gaan

Eenvoudig maar leuk hotel, vriendelijk personeel . Mooie tuin. Heerlijk eten. Echt vakantie gevoel krijg je hier. Er werd duidelijk verteld dat het water hier verwarmd wordt door de zon en inderdaad geen echte warme douche maar went snel. We hebben heerlijk genoten en echt bij kunnen tanken.

• 8Esmee28-04-2018

Een fijn 'little escape'

Een leuk, kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. De kamer die we hadden was fris en modern had airco, een heerlijk groot bed, matras was prima. Het ontvangst was hartelijk. En het personeel is erg behulpzaam als je iets wilt weten of geregeld wilt hebben (huurauto bv). Het ontbijt en diner is in Rose Lounge & Restaurant van het hotel en is a la carte. Je kunt er echt lekker eten. Een paar x per dag gaat er vanuit het hotel een shuttle naar Eagle Beach op en neer waar je je prima kunt vermaken. Wil je meer en het eiland verkennen dan kun je een auto huren. Wij hadden een aanbieding geboekt via touroperator en heel eerlijk, voor prijs die we hebben betaald hielden we er rekening mee dat we een low budget hotel zouden krijgen. Daar waren we oké mee, want je kunt niet verwachten dat je voor een dubbeltje op de eerste rang mag zitten. Maar we kregen meer dan we hadden gedacht, het is absoluut een fijn 'little escape'

• 8Laura schreuder13-04-2018

Geweldig!

Heerlijk fijn knus hotelletje. Super vriendelijk personeel. Kamertjes worden elke dag schoongemaakt. Ontbijt, lunch en Diner prima, voor redelijke prijzen. Echt een fijn hotel voor als je meer wil zien van het eiland en niet alleen maar bij het zwembad wil hangen. Shuttle busje rijdt meerdere malen per dag naar Eagle Beach en op zaterdag ook naar Oranje stad. Echt een heerlijke vakantie gehad!

• 2Arienne13-04-2018

Nooit meer!

Echt niet goed!!!! Vies zwembad, vies bed, bedwantsen, Geen warm water!!! Waardeloos personeel, zwerfhonden en katten die voor je deur plassen.

• 8Amanda09-04-2018

Prima prijs/kwaliteits verhouding

Fijne accomodatie. Na het lezen van de reviews hier hadden we er toch een hard hoofd in. Maar wij kunnen niet begrijpen waar andere zo moeilijk over doen. Perle d or is een budget accomodatie. Als je luxe wil, betaal dan gewoon wat meer..

Kamer werd elke dag goed schoon gemaakt, handdoeken werden verschoond wanneer je maar wilde, een goede airco en schone koelkast in de kamer. En ja, de douche is koud, niet fijn maar wel te doen als het buiten +30graden is.

Ja het is afgelegen, maar dit weet je van te vooraf. Huur een auto en je bent van het probleem af. Ja het zwembad is klein, maar je heb genoeg mooie stranden in de buurt.

Personeel in perle d or zijn super vriendelijk en zijn erg gastvrij ! Eten op het terrein is ook erg lekker en betaalbaar s avonds!

• 7Irene06-03-2018

Relaxed verblijf op een fijne locatie

Super schoon, fijne service, zwembad waar je gebruik van kon maken en een goede eetgelegenheid tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding. Kamer was een beetje aan de kleine kant en donker maar er was wel een goede airconditioning aanwezig.

• 1Carla11-02-2018

Nooit meer,onbetrouwbare reisleiding, slecht hotel

Strand Eagel Beach is mooi, maar veel te beleven is er niet. Info over afstand van 2,5km naar het strand is onjuist. Exact 4,3km lopen en de faciliteit van touroperator naar het strand rijden klopt Niet! Hotel Perle D’or heeft alleen koud water om te douchen in alle kamers. - Deluxe kamer heeft geen water als je de kraan draait naar warm heb je geen water! - Kluis niet aanwezig. - Internet werkt 9 van de 10 keer niet en in de Deluxe kamer is er geen internet. - Adult-Only klopt niet. Kinderen van een werknemer zwemmen, spelen en rennen door de tuin. Ook andere gasten hadden kinderen mee. - Ontbijt inclusief is 10 dollar per dag. Wanneer je een goedkoper ontbijt kiest mag dat niet. - Zwembad onhygiënisch en niet verantwoord m.b.t. besmettingen. - Schoonmaak slecht. - Personeel is zeer onvriendelijk en hospitallity is ver te zoeken. In het Spaans maken ze de gasten belachelijk.
    - Noodnummer is het nummer van het hotel en zij doen niks

Aparthotel Perle d'Or info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden