Villa

15 reviews over Villa Paramondi Aruba in het Nederlands

Heerlijk ontspannend en fantastisch.

Bogritsen-Kuiten,
2-10-2018

Prachtig verblijf gehad in een mooie omgeving. Tuin is prachtig incl de vogels en het zwembad. De beheerster Belinda is Top. Eigenaar zorgt ervoor dat alles naar wens is. Contact via mail en telefoon is erg prettig. Paramondi is een AANRADER. Tot 2019.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Heerlijk en fantastisch.

Fam Prinsen
19-12-2016

Perfecte woning met een heerlijk zwembad en alles prima voor elkaar. Goede beheerster die altijd voor je klaar staat. Volgend jaar is al gepland. Op naar 2017 op naar Paramondi.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Fantastisch, zowel het huisje als het eiland.

Johannes Jansen
14-12-2016

Alles wat je nodig had, was aanwezig in het huisje

Gereisd met partner in november 2016

Paramondi top locatie

Leo V
24-10-2016

Paramondi is fantastisch huis, met hele goede faciliteiten een heerlijk privé zwembad bij de tropisch ingerichte tuin met heel veel privacy. De beheerster is zeer gastvrij en heel erg behulpzaam. De inrichting is smaakvol en het was heel schoon. Al met al veel waar voor je geld. Wij hebben 10 heerlijke dagen daar doorgebracht. Alle uitgaansgelegenheden en stranden zijn met de auto binnen handbereik.

Gereisd met partner in oktober 2016

Dit is het !

Gretsen
9-8-2016

Van boeking tot thuiskomst gewoon wat je zoekt. Goed contact met eigenaar. Fantastische beheerster op Aruba. Perfecte woning, heerlijk zwembad......paradijs.

Geen zorgen....alles is ok.

Bedankt. Tot volgend jaar !!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk en fantastisch.

Daan
5-6-2016

Wat een heerlijke woning. prachtige woning zeer goed onderhouden en schoon. Prettig vooraf is het contact met de eigenaar. Alles is mogelijk. Eenmaal op Aruba zeer fijn om een beheerder/beheerster te hebben die indien nodig er voor je is. Leuke en lieve mensen.....je wordt in de watten gelegd ....geen zorgen....!

Aanrader. voor ons een 10. Hopelijk gaan er niet teveel mensen naartoe ......straks is er geen plek voor ons meer :-)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Met recht een aanrader.

Jan en Marianne Martens
26-10-2014

Vol lof over dit mooie goed onderhouden up to date verblijf. Tevens aanwezig een zeer goede Nederlandse gastheer voor ontvangst en verblijf.

Gereisd met partner in oktober 2014

Prima Villa, een aanrader!

R. Derkse
3-7-2014

Mooie villa in een rustige buitenwijk (Modanza) van Oranjestad. Een huurauto is wel aan te bevelen.

De villa is voorzien van ruime kamers. Een eigen badkamer per slaapkamer is zeer aangenaam. Een keuken met alle apparatuur, groot terras en heerlijk zwembad maken de villa zeer compleet.

De volgende keer...weer naar Paramondi!!

Gereisd anders in juni 2014

Fantastisch huis

Fam. de Boer
8-10-2013

Beste team Paramundi,

Wij hebben het heerlijk gehad in jullie huis op Aruba. Een prachtig huis met prive zwembad heerlijk. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2013

Fijne vakantiewoning

Rene
26-5-2013

Wat is het heerlijk om zo'n woning te hebben als uitvalsbasis voor een bezoek aan Aruba. Niet in een druk toeristisch gebied, maar goed gelegen, net buiten het centrum van Oranjestad. Goede voorzieningen, lekker zwembadje voor de broodnodige afkoeling, goede slaapkamers, volledige keuken, living (maar je zit nooit binnen) en een heerljke porch. Daarnaast ook een warm welkom van Ruurd. We konden maar een paar dagen verblijven, maar gaan we weer naar Aruba, dan gaan we gegarandeerd hier naar toe!

Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paramondi Aruba in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paramondi Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.