Appartement Paradera Park

62 reviews over Appartement Paradera Park in het Nederlands

fantastisch

oa aalbrecht
10-9-2018

super mooi appartementencomplex. Zeer gastvrije relaxte eigenaren. Goed centraal rustig gelegen. Prachtig aangelegde tuin met mooie zitjes, hangmatten e.d.

elke dag werd het schoongemaakt ! Service staat er hoog : koelbox en strandstoeltjes werden aangeboden.

Zeer aan te raden !

Grandioos

Debby Kruithof
14-5-2018

Een heerlijk relaxt en luxe appartementencomplex met een prachtige oase / tuin met zwembad . De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. De gastvrouw en heer staan altijd voor je klaar . Goede uitvalsbasis om alles te bezichtigen in Aruba

Fantastisch,een vakantie waar je van droomt

Wim en Nel
2-5-2018

Een heerlijk rustig verblijf centraal gelegen,met een prachtige tuin met zwembad waar verschillende zitjes in gemaakt zijn. Er is zelfs een barbecue aanwezig.

De appartementen zijn ruim, sfeervol en worden dagelijks schoon gemaakt.Bij deze gastheer en gastvrouw heb je meteen een echt vakantie gevoel.Niets is hun te veel.

Ze geven je goede tips voor je uitstapjes,met als service de zonnestoeltjes en de koelbox.

Klein paradijsje

A.W.
30-4-2018

Een klein paradijsje! Een vriendelijk ontvangst en we hebben genoten van de zon, het zwembad en ons ruime appartement. Na de eerste dag hebben we voor de rest van de week ontbijt besteld. Prima en óók daar was aandacht aan besteed.🌺 En ja, de koelbox, strand stoeltjes en zélfs een badlaken waar we de hele week gebruik van konden maken,super!

We vonden het heerlijk om niet op te gaan in de toeristenmassa en nadat we met onze gehuurde auto (een aanrader) de highlighst van het eiland hadden bekeken was Paradera Park een oase van rust.

Heerlijk!

H.T. van Gelderen
28-4-2018

In Paradera Park kom je tot rust. Heerlijk vertoeven na een middag op het witte strand tussen de luidruchtige amerikanen. De eigenaren zijn erg prettig in de omgang. Aanrader dus!

Heerlijk verblijf

Helena
29-3-2018

Heerlijk appartement, prachtig aangelegde tuin met (klein) zwembad. Lekker rustig gelegen in een woonwijk, weg van de Amerikaanse gekte.

Een pareltje..

S. Bijvoet
6-3-2018

Ondanks een vervelende aankomst waarbij touroperator onze koffers pas aan het einde van de vakantie heeft geleverd hebben wij het hier prima naar onze zin gehad. Een vriendelijk echtpaar runt Paradera Park. Heerlijk rustig gelegen maar met de auto is alles goed bereikbaar. Het leukste vonden wij dat gasten gratis strandstoeltjes en koelbox mogen lenen. Wij komen zeker een keer terug.

Klein stukje paradijs

Gerrit en Truus
28-12-2017

Ruim apartement, prachtige tuin, heerlijk zwembad, hele vriendelijke en behulpzame eigenaren

De appartementen op Padera park zijn keurig verzorgd, prachtig zwembad gelegen in de mooie tuin, uitmuntende service. met een auto is dit een goede basis om het eiland te verkennen...extra leuke service de strandstoeltje met een koelbox

Heerlijk genoten!

Mark Quak
2-10-2017

Heerlijk genoten van de rust die Paradera Park gaf.

De appartementen waren ruim en schoon. Daarnaast was het park rustig en gaf een huiselijk gevoel.

Het park ligt centraal dus alle plekken vanaf het eiland zijn met de auto goed te bereiken.

Veel fijne extra's als het kosteloos lenen van strandstoeltjes en een koelbox.

Fijn direct contact met de eigenaren van het verblijf, die je ook graag helpen met het regelen van excursies en dergelijke. Nemen hier ook allemaal rustig de tijd voor.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradera Park in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradera Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.