Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

• Slide 1 of 5

Ga naar accommodatie

68 Reviews over Paradera Park

• 10Marieke Janmaat29-08-2022

Paradijs op heerlijk Aruba

Eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen. Het was zo ontzettend heerlijk om hier te verblijven. Mooi en schoon appartement, elke dag schoonmaak en schone handdoeken, ruim, alles aanwezig wat je nodig hebt. Prachtige tuin met mooie zitjes, hangmatten, mooi zwembad. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren. Nu ik dit schrijf zit ik op het vliegveld maar heb nu al heimwee🤭 kortom een dikke vette aanrader dit appartement!

• 10Anjo21-02-2022

Tropisch paradijsje op dushi Aruba!

Hartelijk ontvangst met welkomstdrankje! Zeer kindvriendelijk.. ondanks de vertraging mochten we om 22.00 uur nog zwemmen mijn zoon van 9 jaar was superblij. Het is een heerlijk schoon appartement met grote kledingkast met kluis, douche en keuken waar alles aanwezig is. Illy koffiemachine met coffecups. Prachtige tuin met mooi schoon zwembad... tropische vogels die je hoort zingen... heerlijke ligstoelen en overal zitjes waar je kan ontspannen en genieten. Het appartement is superschoon en iedere dag komt iemand om schoon te maken en handdoeken te vervangen. Voor het strand mag je stoelen en een koelbox lenen. In de kast genoeg boeken om te lezen. Je hebt wel echt een auto nodig op deze locatie.. dan is alles makkelijk te bereiken. In 10 min. ben je op het strand of bij de Superfood ...waar je alles kan krijgen. Op loopafstand is ook een kleine Chinese Supermarkt. Wil je genieten en tot rust komen.. dit is echt een aanrader!

• 9Irene18-08-2020

Geweldige verblijf op een fantastische eiland!

Appartement was heerlijk. Goedwerkende airco en heerlijk terras. Met twee tieners was het binnen af en toe een beetje aan de krappe kant, maar wel alles keurig afgewerkt en iedere dag housekeeping, schone badhanddoeken en strandlakens, geweldig! De ligging van het appartementencomplex is zeer centraal op het eiland. Een huurauto is wel sterk aan te raden. We kregen de hele vakantie een koelbox en strandstoelen te leen, waarmee we iedere dag een ander strand bezochten om te kunnen snorkelen. In een woord fantastisch! Wil wel weer terug....

• 9Ruud en Tine Hoefakker27-11-2019

Top locatie, fijn om te verblijven

Wij hebben 7 dagen mogen genieten van deze fantastische plek op Aruba. Heerlijk kleinschalig en persoonlijk. Alles was aanwezig en het appartemenr werd dagelijks goed schoon gehouden. De ligging was heel centraal, met een huurauto waren alle bestemmingen makkelijk te bereiken. Ook een plek om heerlijk te genieten van mooie plek met zwembad, bloeiende planten en knusse hoekjes.

• 8Katja brands27-10-2019

Super mooi en net complex

Het was echt een top week! Heerlijk appartement, rustig en netjes! Je huurt een auto en gaat Aruba lekker rond, na een drukke dag heerlijk afkoelen in het zwembad, prima douche en daarna een gezellig restaurant opzoeken. Debbie en Henk heel gastvrij

• 10Bernadette van der Klooster17-08-2019

Zeer gastvrij en heerlijk relaxen

De perfecte plek om te verblijven als je op Aruba bent! Kleinschalig en sfeervol complex met veel persoonlijke aandacht van de eigenaren Henk en Debby. Ze zijn je behulpzaam bij alles wat je nodig hebt. Ook vooraf helpen ze je met het regelen van een huurauto en tijdens je verblijf krijg je goede tips voor bijzondere plekjes, excursies en restaurants. Comfortabel en zeer schoon apartement, prima bedden en dagelijkse schoonmaak. Prachtige tuin met heerlijk zwembad en fijne ligbedden. Wij komen zeker terug!

Debby de Weerd - Managing Director Paradera Park, Managing Director, 28-08-2019

Hartelijk dank voor uw warme review, we vinden het zeer fijn te horen dat jullie een comfortabel verblijf hebben gehad. Met plezier assisteren we bij het ontdekken en verkennen van dit prachtige eiland en we hopen jullie nogmaals te verwelkomen!

• 8Ellis24-07-2019

Thuis, ver van huis!

Zeer rustig, aangenaam verblijf voor degenen die niet van toeristische hotspots en hotelgerelateerde drukte houden. Prachtige tuin en aangenaam zwembad, appartement van alle gemakken voorzien. ( behalve een passpiegel en een föhn ;)) Vriendelijke eigenaren. We hebben ons er thuis gevoeld en op ons gemak. Auto huren ( is noodzakelijk om van het eiland te kunnen genieten) en je hebt het totaalpakket voor een heerlijke vakantie!

Debby de Weerd - Managing Director Paradera Park, Managing Director, 28-08-2019

Hartelijk dank voor uw tijd om een review te schrijven. We vinden het fijn te horen dat onze plek heeft bijgedragen aan een ontspannen vakantiegevoel. We vinden het belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen en op hun gemak zijn bij Paradera Park tijdens een waardevolle vakantie! Zonnige groeten,

• 8Cindy29-06-2019

Heerlijke en mooie plek op Aruba

Ontzettend mooie relaxte plek om te verblijven, de appartementen liggen in een prachtige tropische tuin en de sfeer is heerlijk relaxed. De eigenaars doen alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken en een leuk extraatje zijn de strandstoelen en koelbox die je elke dag mee kan nemen naar het strand. Vooral wanneer er veel cruiseschepen liggen een aanrader omdat je dan de jackpot voor een strandje met parasol betaald ( 50 dollar) Verder liggen deze appartementen op een goede uitvalsbasis voor zowel de drukte van Aruba ( ongeveer 10 minuten met de auto) en het strand van Baby Beach ( ongeveer 30 min met de auto)

Debby de Weerd - Managing Director Paradera Park, Managing Director, 28-08-2019

Hartelijk dank voor uw review, fijn te horen dat u genoten heeft van de ontspanning op Paradera Park. We zijn het helemaal met u eens, relaxen is heerlijk in onze tropische tuin maar er is ook veel te zien en beleven op Aruba en met zoveel verschillende stranden is er elke dag wel iets nieuws te ontdekken! We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen, zonnige groeten,

• 9oa aalbrecht10-09-2018

fantastisch

super mooi appartementencomplex. Zeer gastvrije relaxte eigenaren. Goed centraal rustig gelegen. Prachtig aangelegde tuin met mooie zitjes, hangmatten e.d. elke dag werd het schoongemaakt ! Service staat er hoog : koelbox en strandstoeltjes werden aangeboden. Zeer aan te raden !

• 9Debby Kruithof14-05-2018

Grandioos

Een heerlijk relaxt en luxe appartementencomplex met een prachtige oase / tuin met zwembad . De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. De gastvrouw en heer staan altijd voor je klaar . Goede uitvalsbasis om alles te bezichtigen in Aruba

Appartement Paradera Park info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

Het complex

• Totaal aantal kamers17

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)