Appartement Paradera Park

Appartement Paradera Park

8.2Fantastisch

Aruba, Aruba, Aruba

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.217p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

62 reviews over Appartement Paradera Park

• 2019
    8Ellis24-07-2019

Thuis, ver van huis!

Zeer rustig, aangenaam verblijf voor degenen die niet van toeristische hotspots en hotelgerelateerde drukte houden. Prachtige tuin en aangenaam zwembad, appartement van alle gemakken voorzien. ( behalve een passpiegel en een föhn ;)) Vriendelijke eigenaren. We hebben ons er thuis gevoeld en op ons gemak. Auto huren ( is noodzakelijk om van het eiland te kunnen genieten) en je hebt het totaalpakket voor een heerlijke vakantie!

Debby de Weerd - Managing Director Paradera Park, Managing Director, 28-08-2019

Hartelijk dank voor uw tijd om een review te schrijven. We vinden het fijn te horen dat onze plek heeft bijgedragen aan een ontspannen vakantiegevoel. We vinden het belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen en op hun gemak zijn bij Paradera Park tijdens een waardevolle vakantie! Zonnige groeten,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Cindy29-06-2019

Heerlijke en mooie plek op Aruba

Ontzettend mooie relaxte plek om te verblijven, de appartementen liggen in een prachtige tropische tuin en de sfeer is heerlijk relaxed. De eigenaars doen alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken en een leuk extraatje zijn de strandstoelen en koelbox die je elke dag mee kan nemen naar het strand. Vooral wanneer er veel cruiseschepen liggen een aanrader omdat je dan de jackpot voor een strandje met parasol betaald ( 50 dollar) Verder liggen deze appartementen op een goede uitvalsbasis voor zowel de drukte van Aruba ( ongeveer 10 minuten met de auto) en het strand van Baby Beach ( ongeveer 30 min met de auto)

Debby de Weerd - Managing Director Paradera Park, Managing Director, 28-08-2019

Hartelijk dank voor uw review, fijn te horen dat u genoten heeft van de ontspanning op Paradera Park. We zijn het helemaal met u eens, relaxen is heerlijk in onze tropische tuin maar er is ook veel te zien en beleven op Aruba en met zoveel verschillende stranden is er elke dag wel iets nieuws te ontdekken! We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen, zonnige groeten,

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    9Debby Kruithof14-05-2018

Grandioos

Een heerlijk relaxt en luxe appartementencomplex met een prachtige oase / tuin met zwembad . De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. De gastvrouw en heer staan altijd voor je klaar . Goede uitvalsbasis om alles te bezichtigen in Aruba

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Wim en Nel02-05-2018

Fantastisch,een vakantie waar je van droomt

Een heerlijk rustig verblijf centraal gelegen,met een prachtige tuin met zwembad waar verschillende zitjes in gemaakt zijn. Er is zelfs een barbecue aanwezig. De appartementen zijn ruim, sfeervol en worden dagelijks schoon gemaakt.Bij deze gastheer en gastvrouw heb je meteen een echt vakantie gevoel.Niets is hun te veel. Ze geven je goede tips voor je uitstapjes,met als service de zonnestoeltjes en de koelbox.

• 9A.W.30-04-2018

Klein paradijsje

Een klein paradijsje! Een vriendelijk ontvangst en we hebben genoten van de zon, het zwembad en ons ruime appartement. Na de eerste dag hebben we voor de rest van de week ontbijt besteld. Prima en óók daar was aandacht aan besteed.🌺 En ja, de koelbox, strand stoeltjes en zélfs een badlaken waar we de hele week gebruik van konden maken,super! We vonden het heerlijk om niet op te gaan in de toeristenmassa en nadat we met onze gehuurde auto (een aanrader) de highlighst van het eiland hadden bekeken was Paradera Park een oase van rust.

• 8H.T. van Gelderen28-04-2018

Heerlijk!

In Paradera Park kom je tot rust. Heerlijk vertoeven na een middag op het witte strand tussen de luidruchtige amerikanen. De eigenaren zijn erg prettig in de omgang. Aanrader dus!

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Helena29-03-2018

Heerlijk verblijf

Heerlijk appartement, prachtig aangelegde tuin met (klein) zwembad. Lekker rustig gelegen in een woonwijk, weg van de Amerikaanse gekte.

• 10S. Bijvoet06-03-2018

Een pareltje..

Ondanks een vervelende aankomst waarbij touroperator onze koffers pas aan het einde van de vakantie heeft geleverd hebben wij het hier prima naar onze zin gehad. Een vriendelijk echtpaar runt Paradera Park. Heerlijk rustig gelegen maar met de auto is alles goed bereikbaar. Het leukste vonden wij dat gasten gratis strandstoeltjes en koelbox mogen lenen. Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

10Gerrit en Truus28-12-2017

Klein stukje paradijs

Ruim apartement, prachtige tuin, heerlijk zwembad, hele vriendelijke en behulpzame eigenaren

Gereisd met partner in december 2017

• 10Bert09-10-2017

Geweldig accommodatie op een prachtig eiland

De appartementen op Padera park zijn keurig verzorgd, prachtig zwembad gelegen in de mooie tuin, uitmuntende service. met een auto is dit een goede basis om het eiland te verkennen...extra leuke service de strandstoeltje met een koelbox

Gereisd met partner in oktober 2017

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats