Appartement Paradera Park

Appartement Paradera Park

8.7Fantastisch

Aruba, Aruba, Aruba

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.324p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Contact

67 reviews over Appartement Paradera Park

• 2019
    9Ruud en Tine Hoefakker27-11-2019

Top locatie, fijn om te verblijven

Wij hebben 7 dagen mogen genieten van deze fantastische plek op Aruba. Heerlijk kleinschalig en persoonlijk. Alles was aanwezig en het appartemenr werd dagelijks goed schoon gehouden. De ligging was heel centraal, met een huurauto waren alle bestemmingen makkelijk te bereiken. Ook een plek om heerlijk te genieten van mooie plek met zwembad, bloeiende planten en knusse hoekjes.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Katja brands27-10-2019

Super mooi en net complex

Het was echt een top week! Heerlijk appartement, rustig en netjes! Je huurt een auto en gaat Aruba lekker rond, na een drukke dag heerlijk afkoelen in het zwembad, prima douche en daarna een gezellig restaurant opzoeken. Debbie en Henk heel gastvrij

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Bernadette van der Klooster17-08-2019

Zeer gastvrij en heerlijk relaxen

De perfecte plek om te verblijven als je op Aruba bent! Kleinschalig en sfeervol complex met veel persoonlijke aandacht van de eigenaren Henk en Debby. Ze zijn je behulpzaam bij alles wat je nodig hebt. Ook vooraf helpen ze je met het regelen van een huurauto en tijdens je verblijf krijg je goede tips voor bijzondere plekjes, excursies en restaurants. Comfortabel en zeer schoon apartement, prima bedden en dagelijkse schoonmaak. Prachtige tuin met heerlijk zwembad en fijne ligbedden. Wij komen zeker terug!

Debby de Weerd - Managing Director Paradera Park, Managing Director, 28-08-2019

Hartelijk dank voor uw warme review, we vinden het zeer fijn te horen dat jullie een comfortabel verblijf hebben gehad. Met plezier assisteren we bij het ontdekken en verkennen van dit prachtige eiland en we hopen jullie nogmaals te verwelkomen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ellis24-07-2019

Thuis, ver van huis!

Zeer rustig, aangenaam verblijf voor degenen die niet van toeristische hotspots en hotelgerelateerde drukte houden. Prachtige tuin en aangenaam zwembad, appartement van alle gemakken voorzien. ( behalve een passpiegel en een föhn ;)) Vriendelijke eigenaren. We hebben ons er thuis gevoeld en op ons gemak. Auto huren ( is noodzakelijk om van het eiland te kunnen genieten) en je hebt het totaalpakket voor een heerlijke vakantie!

Debby de Weerd - Managing Director Paradera Park, Managing Director, 28-08-2019

Hartelijk dank voor uw tijd om een review te schrijven. We vinden het fijn te horen dat onze plek heeft bijgedragen aan een ontspannen vakantiegevoel. We vinden het belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen en op hun gemak zijn bij Paradera Park tijdens een waardevolle vakantie! Zonnige groeten,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Cindy29-06-2019

Heerlijke en mooie plek op Aruba

Ontzettend mooie relaxte plek om te verblijven, de appartementen liggen in een prachtige tropische tuin en de sfeer is heerlijk relaxed. De eigenaars doen alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken en een leuk extraatje zijn de strandstoelen en koelbox die je elke dag mee kan nemen naar het strand. Vooral wanneer er veel cruiseschepen liggen een aanrader omdat je dan de jackpot voor een strandje met parasol betaald ( 50 dollar) Verder liggen deze appartementen op een goede uitvalsbasis voor zowel de drukte van Aruba ( ongeveer 10 minuten met de auto) en het strand van Baby Beach ( ongeveer 30 min met de auto)

Debby de Weerd - Managing Director Paradera Park, Managing Director, 28-08-2019

Hartelijk dank voor uw review, fijn te horen dat u genoten heeft van de ontspanning op Paradera Park. We zijn het helemaal met u eens, relaxen is heerlijk in onze tropische tuin maar er is ook veel te zien en beleven op Aruba en met zoveel verschillende stranden is er elke dag wel iets nieuws te ontdekken! We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen, zonnige groeten,

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    9oa aalbrecht10-09-2018

fantastisch

super mooi appartementencomplex. Zeer gastvrije relaxte eigenaren. Goed centraal rustig gelegen. Prachtig aangelegde tuin met mooie zitjes, hangmatten e.d. elke dag werd het schoongemaakt ! Service staat er hoog : koelbox en strandstoeltjes werden aangeboden. Zeer aan te raden !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Debby Kruithof14-05-2018

Grandioos

Een heerlijk relaxt en luxe appartementencomplex met een prachtige oase / tuin met zwembad . De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. De gastvrouw en heer staan altijd voor je klaar . Goede uitvalsbasis om alles te bezichtigen in Aruba

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Wim en Nel02-05-2018

Fantastisch,een vakantie waar je van droomt

Een heerlijk rustig verblijf centraal gelegen,met een prachtige tuin met zwembad waar verschillende zitjes in gemaakt zijn. Er is zelfs een barbecue aanwezig. De appartementen zijn ruim, sfeervol en worden dagelijks schoon gemaakt.Bij deze gastheer en gastvrouw heb je meteen een echt vakantie gevoel.Niets is hun te veel. Ze geven je goede tips voor je uitstapjes,met als service de zonnestoeltjes en de koelbox.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9A.W.30-04-2018

Klein paradijsje

Een klein paradijsje! Een vriendelijk ontvangst en we hebben genoten van de zon, het zwembad en ons ruime appartement. Na de eerste dag hebben we voor de rest van de week ontbijt besteld. Prima en óók daar was aandacht aan besteed.🌺 En ja, de koelbox, strand stoeltjes en zélfs een badlaken waar we de hele week gebruik van konden maken,super! We vonden het heerlijk om niet op te gaan in de toeristenmassa en nadat we met onze gehuurde auto (een aanrader) de highlighst van het eiland hadden bekeken was Paradera Park een oase van rust.

Gereisd met partner in maart 2018

• 8H.T. van Gelderen28-04-2018

Heerlijk!

In Paradera Park kom je tot rust. Heerlijk vertoeven na een middag op het witte strand tussen de luidruchtige amerikanen. De eigenaren zijn erg prettig in de omgang. Aanrader dus!

Gereisd met partner in februari 2018

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats