Hotel MVC Eagle Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

84 reviews over Hotel MVC Eagle Beach

• 2018
    10Claudia04-11-2018

Fantastich!

Heerlijk kleinschalig hotel t.o Eagle Beach. Verzorgd, schoon, alles tip top in orde. Het personeel is waanzinnig vriendelijk en doet alles om je het naar de zin te maken, het voelt als thuiskomen bij familie. Het personeel doet alles om je verblijf onvergetelijk te maken. Ontbijt, lunch en diner prima verzorgd en erg goed. Enige minpuntje is het kleine zwembad maar wie heeft er een zwembad nodig als er een prachtig wit strand aan de overkant van de weg ligt met gratis bedjes en parasol. Ik kom hier zeker terug, dit hotel is voor herhaling vatbaar als je niet van de grote massa hotels houdt, top!

AMBR Management, Sales & Marketing Manager, 20-11-2018

Beste Claudia, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling en aanbeveling van ons hotel! Het betekent echt veel om te lezen dat het personeel waanzinnig vriendelijk waren, dat ze deden alles om je het naar de zin te maken, en dat het voelde als thuiskomen bij familie. Geweldig dat je van de verzorging van het resort hield en dat ontbijt, lunch en diner prima verzorgd en erg goed waren. Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Wilfred De graaf14-10-2018

Prima hotel voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel met eigen gratis ligbedden op het strand.

AMBR Management, Sales & Marketing Manager, 18-10-2018

Beste Wilfred, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij te lezen dat je een heerlijk verblijf hebt gehad. Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Zakelijk gereisd in september 2018

• Oude reviews

8R.H.K.16-08-2017

Mooie lokatie aan het strand.

Goed ontbijt. Moeilijk te vinden.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Riekje Santema04-06-2016

We hebben het geweldig naar de zin gehad

Eigenlijk alles prima. Het was na 4 jaar fantastisch te ervaren dat cherrit de bedjes op het strand klaar zette. Top!!! In de kast misschien wat planken voor de kleding.

MVC Manager, Sales & Marketing Manager, 06-06-2016

Beste Riekje, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling en aanbeveling van ons hotel. Erg fijn om te lezen dat jullie nogmaals hebben genoten van uw verblijf, en gastvrijheid van onze personeel. We zullen jullie verbeterpunt bespreken, bedankt voor de feedback. Tot ziens op Aruba!

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Marion14-10-2014

Kleinschalig, gezellig en goede service!

We verbleven begin oktober 2014 2 weken in MVC Eagle Beach. Onze eerste indruk was eenvoudig en kleinschalig. De kamer was mooi en van alle gemakken voorzien, het werd dagelijks goed schoongemaakt. Het uitzicht uit de kamer was deels op het dak van het restaurant en deels op de tuin.Sommige kamers keken alleen maar op het dak uit. Het zwembadje is erg klein en wordt bijna niet gebruikt. Bij de receptie krijg je badhanddoeken voor het strand. De ligging van MVC is mooi aan het prachtige, rustige strand van Eagle Beach. Er zijn weinig uitgaansgelegenheden in de buurt, wel restaurants en een grote supermarkt. De bus stopt voor de deur en brengt je in 10 min. naar het levendige Oranjestad of Palm Beach. Het ontbijt is eenvoudig met brood, beleg, fruit, sap en koffie of thee. Bij het bijbehorende Tulip restaurant kun je heerlijk dineren voor een redelijke prijs. Het personeel is heel servicegericht en vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Marco & Miranda19-01-2014

Ons plekje op Aruba.

Dit jaar gaan we voor de vijfde keer naar MVC Eagle Beach.

Nog nooit hebben wij een beoordeling geplaatst omdat eigenlijk andere gasten al ruimschoots hebben geschreven wat wij ook vinden. Wij hebben daar weinig aan toe te voegen.

Aruba is een relaxed eiland, MVC een uitstekende, kleinschalige (eenvoudige), zeer schone accommodatie en het aangrenzende Eagle Beach is gewoon het mooiste strand van Aruba. Het personeel heeft service hoog in het vaandel staan. Ook het eten in het bijbehorende Tulip restaurant is gewoon kwaliteit voor een goede prijs. Het ontbijt zou wat gevarieerder en uitgebreider mogen.

What do we need to say more? Aruba and MVC here we come again!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9lisettesmidt24-11-2013

Heerlijk genoten!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij het MVC. We hebben gezien hoe druk het was bij Palm beach bij de hoogbouw en waren blij dat we hier niet voor gekozen hebben. Het MVC ligt direct bij eagle beach, gescheiden door een weg. Altijd plaats en ruimte op het strand en bedjes gratis beschikbaar. Receptie en medewerkers heel vriendelijk en helpen je graag. Kamers ook keurig en schoon, het pand is geschilderd waardoor alles een frisse uitstraling heeft. Badkamer is wat verouderd, maar je komt er toch bijna niet dus niet belangrijk. Douchestraal is niet super, dat vonden wij het enigste minpuntje. Ontbijt niet heel uitgebreid maar is voldoende. Op de dag van vertrek konden we gebruik maken van een kamer met douche en wastafel. Ideaal als je een avond vlucht hebt. Elbert maakt heerlijke cocktails voor je die je kan drinken op het strand genietend van de prachtige zonsondergang. Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die van rust houden en liever de drukte opzoeken. We love Aruba!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 4fmthooteman17-09-2013

Mariniers onwaardig

de badkamer zeer verouderd!!! As je iets warm water wil kan je plots onde de bloedhete water staan. Voor kinderen er zeker zeer gevaarlijk ook de wc spoelt niet alles door en kan je alles terug bekijken. Ontbijt namen we ons eigen brood mee, alles klef en niet gezonde keus, Strand super en alles wel zeer schoon. De persoonlijke contact gemaakt ! als je pasje nie mee neemt als Marinier doen ze net of je de boel loopt te bedonderen en dat als oud Marinier!

Gereisd met partner in september 2013

• 9marinus-corrie10-08-2013

In een woord "geweldig", wat een rust.

Prima hotelletje met een prima formule. Het was er tijdens ons verblijf geweldig rustig, op het eigen stukje strand met de ligbedden en beach boy maar van de mensen in het hotel ook bijna niets te merken. Het lijkt of iedereen er voor z'n rust komt. Ons verblijf was precies zo als gepland, niet een en al geregeld, maar doen waar we zin in hadden.....incl.Catamaran / snorkelen en Eddy Kroes z'n Road Trip...geweldig.! S'ochtends heerlijk naar het strand en s'middags / s'avonds naar de winkeltjes en lekker uit eten.....niet verplicht in het eigen hotel zoals bij "All-in.". Er is nml. keuze genoeg op Aruba qua restaurants, van met de voeten in de zee zitten terwijl je eet, tot aan een nieuwe belgische keten. Maar niet te vergeten Tulip zelf bij het MVC.... een geweldige service met lekker eten. Pauleti, Kevin, Theo en de anderen....Bedankt..........We will be back.!! Groeten, Corrie en Marinus.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10hermyvandervelde22-06-2013

Voor de 2e keer geweest, helemaal geweldig!!

Wij zijn net weer terug van 3 weken MVC (Marine Verlof Centre) en wederom hebben we daar een geweldige tijd gehad. Schone kamers, elke dag werd schoongemaakt en elke dag schone handdoeken). Ze hadden nu een beach boy op het strand met strandbedjes Dus je hoefde ze nu niet mee te nemen! De super service van Christy, Teo, Kevin, Pauleti en niet te vergeten de supervriendelijke schoonmaaksters maakten onze vakantie weer een groot succes. We hebben het geluk gehad dat we deze keer een schildpadnest hebben zien uitkomen, wat een geweldige ervaring, echt super!!! tot volgend jaar!!!

Gereisd met partner in mei 2013

Hotel MVC Eagle Beach info