Géén boekingskosten
ArubaArubaArubaHotels ArubaHotel Manchebo Beach Resort & Spa

Manchebo Beach Resort & Spa

ArubaArubaAruba

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Manchebo Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 110 reviews
+105/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 110 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Gelegen aan het witte strand vind je Manchebo Beach Resort & Spa op Aruba. Naast het mooie strand is er ook nog een zwembad. Gun jezelf een massage tijdens je verblijf. Het eten in de verschillende restaurants is van hoge kwaliteit. Het hotel leent zich vooral voor een strandvakantie, maar bezoek ook zeker Oranjestad.

110 Reviews over Manchebo Beach Resort & Spa

• 8Bro19-02-2018

Geen pure sfeer.

Behoorlijk uit de hoogte publiek.Zien gezien worden.Schitterende omgeving, moooe kamers vriendekijk personeel maar dat mag ook wel als top5 worldwide notering, maar al loop je maar als nieuwe bewoner langs het zwembad word je gekeurd.Het Wassenaar van Aruba, voor ons niet meer.Eigenlijk kun je hier jezelf niet zijn als je het logisch bekijkt....veel arrogantie onder bezoekers.

• 10Syds de Vries17-07-2017

Meest fantastische, relaxing vakantie ooit

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen in het hotel. Super schoon, goed ontbijt en prima restaurants. Strand, ligbedjes en handdoek service, perfect. Eiland is duur en Oranjestad is niet veel te doen op winkelgebied.

• 9Judith20-05-2017

Diner is iets te chique voor ons, maar de keuken is prima! Heerlijk ontbijtbuffet! Uitstekende service, ontzettend aardig personeel! Prachtig strand, alles super verzorgd. Een opmerking, de service op t strand behoeft wat verbetering. Er was 1 dame die t goed deed, andere keren stonden ze meer op d'r telefoon te kijken, dan naar de vlaggetjes voor een bestelling.

• 9Peter en Johanna17-05-2017

Paradijselijke plek!

Manchebo ligt aan het brede, spierwitte zandstrand van Eagle Beach. We hadden een prachtige kamer aan het strand op basis van all inclusive. Het ontbijt was prima, het hele team erg vriendelijk m.n. Glenda en Laura. De lunch in de Pega Pega bar afwisselend en erg lekker! Het diner in The Chophouse was elke avond een feestje met een vriendelijk, gastvrij en professioneel team, met vooral Harold, die zijn heerlijke toetje aan tafel bereidde, onze Ajax vriend Loeki met zijn leuke grapjes en Sietze bedankt voor de culinaire tips met begeleidende wijnen. Jullie waren top! Ook de diners in Ike's bistro waren erg lekker. Majida van de klantenservice was erg lief en behulpzaam, top! Bedankt Manchebo team voor deze mooie tijd. We komen zeker terug. TIP: 's avonds een leuke Arubaanse show met live muziek, dat hebben we gemist!

• 9leo van der Ham04-03-2017

Mooi, verzorgd en rustig Resort.

gemis van de echte lokale muziek

• 6El Starrenburg22-11-2016

redelijk goed

je zit heel erg ingesloten de zee kun je horen maar niet zien

• 10Leo & Wendy04-04-2016

Droomresort met een personal touch !

Enorm genoten van alles wat dit prachtige, kleinschalige resort te bieden heeft. Geen 'vakantiefabriek', maar een mooi laagbouw hotel, met een klein, maar gezellig zwembad en direct gelegen aan het mooiste (wit)zandstrand van Aruba, Eagle Beach. Het bijzonder vriendelijke personeel zorgt voor de 'personal touch' die dit voor ons tot een droomvakantie maakte. Het eten in de diverse restaurants is van een uitstekende kwaliteit ! We hebben heerlijke vis- en kreeftgerechten (Monday is Lobsternight) gegeten. Ook de sushi was 'fingerlicking good'. De ronde beachbar is gezellig en ook de cocktails worden vakkundig en met plezier voor je bereid. Wij hadden 'all-inclusive' geboekt wat dit zeker niet tot een goedkope vakantie maakte, maar gezien de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van zowel verblijf als het eten en drankjes was dit het dubbel en dwars waard. 'Onder aan de streep' zal het goedkoper uitpakken. Een aanrader dus! Veel dank aan Freya, Shelley, Fanny, Nacio, Ada, Lincoln, Phoebus, en alle andere staff van Manchebo Beach and Spa Resort. Hope to see you all soon again ! Wij komen zeker terug !

• 9Eline08-08-2014

Super vakantie

Als je een wit strand wilt hebben en goed bruinen is dit de beste plek. Gezellige sfeer, de mensen die in het restaurant werken zijn heel vriendelijk ze begroeten je elke morgen :). We hebben heel hard genoten van deze vakantie.

• 9Lylith14-11-2013

Wat was het fijn

Van de week terug gekomen van dit heerlijke hotel. WAAROM? Omdat het nog een Caribische sfeer heeft, aan de mooiste stranden van Aruba (misschien wel de wereld) ligt, er erg aardig personeel rondloopt die je professioneel en vriendelijk benadert, je er heerlijke massages kan krijgen in Balinese sfeer, je lekker buiten kan dineren en zalige bedden heeft. Kortom als je een fijne plek zoekt in Aruba, zal ik zeggen DOEN!

• 9Verheijen13-05-2013

Droomplek!!

Super mooie plek met heerlijk koraalwit breed strand. De kamers zijn erg mooi, wij hadden nummer 26 met zeezicht. Het ontbijt (van tevoren geboekt) is goed maar had wat uitgebreider gemogen voor de prijs. De sfeer van dit hotel ademt rust, ruimte en verzorgdheid uit. Alles wordt uitstekend onderhouden en schoongehouden van strand, zwembad tot kamers en gebouwen. We hebben ons een week uitstekend vermaakt en zijn volledig uitgerust!!

Hotel Manchebo Beach Resort & Spa info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)