Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag33°28°
8,1

Gelegen aan het witte strand vind je Manchebo Beach Resort & Spa op Aruba. Naast het mooie strand is er ook nog een zwembad. Gun jezelf een massage tijdens je verblijf. Het eten in de verschillende restaurants is van hoge kwaliteit. Het hotel leent zich vooral voor een strandvakantie, maar bezoek ook zeker Oranjestad.

We hebben een aantal aanbieders voor Manchebo Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

112 reviews over Hotel Manchebo Beach Resort & Spa in het Nederlands

Geen pure sfeer.

Bro
19-2-2018

Behoorlijk uit de hoogte publiek.Zien gezien worden.Schitterende omgeving, moooe kamers vriendekijk personeel maar dat mag ook wel als top5 worldwide notering, maar al loop je maar als nieuwe bewoner langs het zwembad word je gekeurd.Het Wassenaar van Aruba, voor ons niet meer.Eigenlijk kun je hier jezelf niet zijn als je het logisch bekijkt....veel arrogantie onder bezoekers.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meest fantastische, relaxing vakantie ooit

Syds de Vries
17-7-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen in het hotel. Super schoon, goed ontbijt en prima restaurants. Strand, ligbedjes en handdoek service, perfect. Eiland is duur en Oranjestad is niet veel te doen op winkelgebied.

Judith
20-5-2017

Diner is iets te chique voor ons, maar de keuken is prima! Heerlijk ontbijtbuffet! Uitstekende service, ontzettend aardig personeel! Prachtig strand, alles super verzorgd. Een opmerking, de service op t strand behoeft wat verbetering. Er was 1 dame die t goed deed, andere keren stonden ze meer op d'r telefoon te kijken, dan naar de vlaggetjes voor een bestelling.

Gereisd Met partner in april 2017

Paradijselijke plek!

Peter en Johanna
17-5-2017

Manchebo ligt aan het brede, spierwitte zandstrand van Eagle Beach. We hadden een prachtige kamer aan het strand op basis van all inclusive. Het ontbijt was prima, het hele team erg vriendelijk m.n. Glenda en Laura. De lunch in de Pega Pega bar afwisselend en erg lekker! Het diner in The Chophouse was elke avond een feestje met een vriendelijk, gastvrij en professioneel team, met vooral Harold, die zijn heerlijke toetje aan tafel bereidde, onze Ajax vriend Loeki met zijn leuke grapjes en Sietze bedankt voor de culinaire tips met begeleidende wijnen. Jullie waren top! Ook de diners in Ike's bistro waren erg lekker. Majida van de klantenservice was erg lief en behulpzaam, top! Bedankt Manchebo team voor deze mooie tijd. We komen zeker terug. TIP: 's avonds een leuke Arubaanse show met live muziek, dat hebben we gemist!

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooi, verzorgd en rustig Resort.

leo van der Ham
4-3-2017

gemis van de echte lokale muziek

Gereisd Met partner in februari 2017

redelijk goed

El Starrenburg
22-11-2016

je zit heel erg ingesloten de zee kun je horen maar niet zien

Gereisd Met vrienden in november 2016

Droomresort met een personal touch !

Leo & Wendy
4-4-2016

Enorm genoten van alles wat dit prachtige, kleinschalige resort te bieden heeft. Geen 'vakantiefabriek', maar een mooi laagbouw hotel, met een klein, maar gezellig zwembad en direct gelegen aan het mooiste (wit)zandstrand van Aruba, Eagle Beach. Het bijzonder vriendelijke personeel zorgt voor de 'personal touch' die dit voor ons tot een droomvakantie maakte. Het eten in de diverse restaurants is van een uitstekende kwaliteit ! We hebben heerlijke vis- en kreeftgerechten (Monday is Lobsternight) gegeten. Ook de sushi was 'fingerlicking good'. De ronde beachbar is gezellig en ook de cocktails worden vakkundig en met plezier voor je bereid. Wij hadden 'all-inclusive' geboekt wat dit zeker niet tot een goedkope vakantie maakte, maar gezien de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van zowel verblijf als het eten en drankjes was dit het dubbel en dwars waard. 'Onder aan de streep' zal het goedkoper uitpakken. Een aanrader dus! Veel dank aan Freya, Shelley, Fanny, Nacio, Ada, Lincoln, Phoebus, en alle andere staff van Manchebo Beach and Spa Resort. Hope to see you all soon again ! Wij komen zeker terug !

Gereisd Met partner in maart 2016

Super vakantie

Eline
8-8-2014

Als je een wit strand wilt hebben en goed bruinen is dit de beste plek. Gezellige sfeer, de mensen die in het restaurant werken zijn heel vriendelijk ze begroeten je elke morgen :). We hebben heel hard genoten van deze vakantie.

Gereisd Anders in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat was het fijn

Lylith
14-11-2013

Van de week terug gekomen van dit heerlijke hotel. WAAROM? Omdat het nog een Caribische sfeer heeft, aan de mooiste stranden van Aruba (misschien wel de wereld) ligt, er erg aardig personeel rondloopt die je professioneel en vriendelijk benadert, je er heerlijke massages kan krijgen in Balinese sfeer, je lekker buiten kan dineren en zalige bedden heeft. Kortom als je een fijne plek zoekt in Aruba, zal ik zeggen DOEN!

Gereisd Met vrienden in november 2013

Droomplek!!

Verheijen
13-5-2013

Super mooie plek met heerlijk koraalwit breed strand. De kamers zijn erg mooi, wij hadden nummer 26 met zeezicht. Het ontbijt (van tevoren geboekt) is goed maar had wat uitgebreider gemogen voor de prijs. De sfeer van dit hotel ademt rust, ruimte en verzorgdheid uit. Alles wordt uitstekend onderhouden en schoongehouden van strand, zwembad tot kamers en gebouwen. We hebben ons een week uitstekend vermaakt en zijn volledig uitgerust!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manchebo Beach Resort & Spa in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manchebo Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.