Hotel Manchebo Beach Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Gelegen aan het witte strand vind je Manchebo Beach Resort & Spa op Aruba. Naast het mooie strand is er ook nog een zwembad. Gun jezelf een massage tijdens je verblijf. Het eten in de verschillende restaurants is van hoge kwaliteit. Het hotel leent zich vooral voor een strandvakantie, maar bezoek ook zeker Oranjestad.

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder

115 reviews over Hotel Manchebo Beach Resort & Spa

• 2018
    8Bro19-02-2018

Geen pure sfeer.

Behoorlijk uit de hoogte publiek.Zien gezien worden.Schitterende omgeving, moooe kamers vriendekijk personeel maar dat mag ook wel als top5 worldwide notering, maar al loop je maar als nieuwe bewoner langs het zwembad word je gekeurd.Het Wassenaar van Aruba, voor ons niet meer.Eigenlijk kun je hier jezelf niet zijn als je het logisch bekijkt....veel arrogantie onder bezoekers.

Gereisd met partner in februari 2018

• 2017
    10Syds de Vries17-07-2017

Meest fantastische, relaxing vakantie ooit

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen in het hotel. Super schoon, goed ontbijt en prima restaurants. Strand, ligbedjes en handdoek service, perfect. Eiland is duur en Oranjestad is niet veel te doen op winkelgebied.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Judith20-05-2017

Diner is iets te chique voor ons, maar de keuken is prima! Heerlijk ontbijtbuffet! Uitstekende service, ontzettend aardig personeel! Prachtig strand, alles super verzorgd. Een opmerking, de service op t strand behoeft wat verbetering. Er was 1 dame die t goed deed, andere keren stonden ze meer op d'r telefoon te kijken, dan naar de vlaggetjes voor een bestelling.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Peter en Johanna17-05-2017

Paradijselijke plek!

Manchebo ligt aan het brede, spierwitte zandstrand van Eagle Beach. We hadden een prachtige kamer aan het strand op basis van all inclusive. Het ontbijt was prima, het hele team erg vriendelijk m.n. Glenda en Laura. De lunch in de Pega Pega bar afwisselend en erg lekker! Het diner in The Chophouse was elke avond een feestje met een vriendelijk, gastvrij en professioneel team, met vooral Harold, die zijn heerlijke toetje aan tafel bereidde, onze Ajax vriend Loeki met zijn leuke grapjes en Sietze bedankt voor de culinaire tips met begeleidende wijnen. Jullie waren top! Ook de diners in Ike's bistro waren erg lekker. Majida van de klantenservice was erg lief en behulpzaam, top! Bedankt Manchebo team voor deze mooie tijd. We komen zeker terug. TIP: 's avonds een leuke Arubaanse show met live muziek, dat hebben we gemist!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9leo van der Ham04-03-2017

Mooi, verzorgd en rustig Resort.

gemis van de echte lokale muziek

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

6El Starrenburg22-11-2016

redelijk goed

je zit heel erg ingesloten de zee kun je horen maar niet zien

Gereisd met vrienden in november 2016

• 10Leo & Wendy04-04-2016

Droomresort met een personal touch !

Enorm genoten van alles wat dit prachtige, kleinschalige resort te bieden heeft. Geen 'vakantiefabriek', maar een mooi laagbouw hotel, met een klein, maar gezellig zwembad en direct gelegen aan het mooiste (wit)zandstrand van Aruba, Eagle Beach. Het bijzonder vriendelijke personeel zorgt voor de 'personal touch' die dit voor ons tot een droomvakantie maakte. Het eten in de diverse restaurants is van een uitstekende kwaliteit ! We hebben heerlijke vis- en kreeftgerechten (Monday is Lobsternight) gegeten. Ook de sushi was 'fingerlicking good'. De ronde beachbar is gezellig en ook de cocktails worden vakkundig en met plezier voor je bereid. Wij hadden 'all-inclusive' geboekt wat dit zeker niet tot een goedkope vakantie maakte, maar gezien de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van zowel verblijf als het eten en drankjes was dit het dubbel en dwars waard. 'Onder aan de streep' zal het goedkoper uitpakken. Een aanrader dus! Veel dank aan Freya, Shelley, Fanny, Nacio, Ada, Lincoln, Phoebus, en alle andere staff van Manchebo Beach and Spa Resort. Hope to see you all soon again ! Wij komen zeker terug !

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Eline08-08-2014

Super vakantie

Als je een wit strand wilt hebben en goed bruinen is dit de beste plek. Gezellige sfeer, de mensen die in het restaurant werken zijn heel vriendelijk ze begroeten je elke morgen :). We hebben heel hard genoten van deze vakantie.

Gereisd in juli 2014

• 9Lylith14-11-2013

Wat was het fijn

Van de week terug gekomen van dit heerlijke hotel. WAAROM? Omdat het nog een Caribische sfeer heeft, aan de mooiste stranden van Aruba (misschien wel de wereld) ligt, er erg aardig personeel rondloopt die je professioneel en vriendelijk benadert, je er heerlijke massages kan krijgen in Balinese sfeer, je lekker buiten kan dineren en zalige bedden heeft. Kortom als je een fijne plek zoekt in Aruba, zal ik zeggen DOEN!

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9Verheijen13-05-2013

Droomplek!!

Super mooie plek met heerlijk koraalwit breed strand. De kamers zijn erg mooi, wij hadden nummer 26 met zeezicht. Het ontbijt (van tevoren geboekt) is goed maar had wat uitgebreider gemogen voor de prijs. De sfeer van dit hotel ademt rust, ruimte en verzorgdheid uit. Alles wordt uitstekend onderhouden en schoongehouden van strand, zwembad tot kamers en gebouwen. We hebben ons een week uitstekend vermaakt en zijn volledig uitgerust!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

2 tips over Hotel Manchebo Beach Resort & Spa

• Lylith, 14-11-2013

Verwen jezelf met een heerlijke massage en doe eens mee met de yogalessen. Vraag om een kamer op de begane grond en loop 's morgens vroeg als eerste rechtstreeks vanuit je kamer naar het zachte strand en neem een duik in zee.

• Verheijen, 13-05-2013

Huur geen auto maar een Jeep! Daarmee kan je ook de ruige zijde van Aruba verkennen met offroad wegen.

1 vraag over Hotel Manchebo Beach Resort & Spa

• Claudia, 28-07-2010

Kinderen

We willen heel graag hier naar met ons zoontje van 4 maar zijn er ook kinderen voor hem om mee te spelen of is het echt een stelletjesresort? Het lijkt ons zo geweldig.

Anita, 15-08-2010

Ik heb daar vroeger gewoond en weet niet beter dat ze daar zeer vriendelijk zijn ook tegen kinderen, als locals mochten wij daar ook komen. Nadeel is een reusachtig strand het zeewater is niet echt geschikt voor een kindje van 4 om te zwemmen ivm stroming. Leuk klein zwembad. Verderop is het zeewater wel geschikt voor kleine kinderen om te zwemmen.

Deborah, 13-10-2011

Goedenmiddag Claudia, Het couplesresort (stelletjes hotel) waar je naar refereert is Bucuti Beach Resort. Manchebo is meer gericht op families. Zoek je veel kinderactiviteiten dan zou je eerder richting Holiday Inn Sunspree moeten gaan. Maar zoeken jullie een mooi, breed en rustig strand, dan zitten jullie daar prima!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats