Appartement Little Paradise

Appartement Little Paradise
8,9

8 tips over Appartement Little Paradise

Jan, 8-6-2014

Autohuren kan bij little Paradise zelf en scheelt zo 25% met anderen.

op nog geen 5 minuten zit de Superfood en dit is dus gewoon de Jumbo!

Jolanda en Jan, 25-7-2013
Surinaams eten halen bij Effe Anders (vanaf het vliegveld net voor Savaneta links van de high way) Zwemmen op baby beach en daar snorkelen.
P. Schep, 7-5-2013
Aanrader voor rust en genot tevens voordelig auto huur. kortom rust en toch dicht bij uitgaanscentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Little Paradise voor je op een rij gezet:

Kelly, 9-7-2012
    Bij "Linda's Dutch Pancakes en Pizza" heb ik fantastische glutenvrije pannenkoeken gegeten, lekker 's ochtends als ontbijt! Ook heb ik daar een glutenvrij brood gekocht die daar vers gebakken was. Een goede tip voor mensen die glutenvrij moeten eten.
    Kelly, 9-7-2012

Wij vonden de "Natural Pool" erg mooi! We hebben daar allebei gesnorkeld en dat was echt heel gaaf!

En het strand van Baby Beach is erg mooi!

Suzan, 19-9-2010
    Een afrader is het strand, die dichtbij de landingsbaan ligt. Voorheen iHavanna Beach, tegenwoordig Nikki. De ligstoelen zijn zeer prijzig (van $ 10,= en $ 15,-} per ligbed. Al jaren lang staat dit strand bekend om criminele praktijken en heeft een zeer slechte naam.. Vechtpartijen, waardoor een onschuldige toeriste een kogel in haar hoofd kreeg en overleden is. De eigenaar heeft veel "zwart" geld gestopt om de strandtent to moderniseren, maar is zelf een zeer bekende misdadiger in Nederland

Suzan, 19-9-2010
    De beste plekken, waar er gesnorekld kan worden, zijn tussen het gebied van "High Rise" hotels en "Californie Lighthouse".. Een echte aanrader, maar helaas lopen op het strand ook leguanen. Geef ze geen eten of vers water, als ze je benaderen, jaag ze weg door met zand te gooien. De beste, mooiste, schoonste en meest witte stranden liggen tussen Low Rise" hotels en de "High Rise" hotels.
    Suzan, 19-9-2010
    De stranden van Aruba zijn eigendom van Aruba, dus niet van de hotels daar. Diverse hotels hebben rieten parasols op het strand geplaatst, waar bordjes aanhangen, dat alleen hun gasten die mogen gebruiken. De hotels hebben het stuk land voor het strand gekocht. Dat betekent: het strand is voor iedereen, dus ook de rieten parasols, die er staan. Maar als je gebruik wil maken van hun ligbedden, dan willen ze daar geld voor. Dat varieert van $ 5,= tot $ 15,= per liigbed.

We hebben een aantal aanbieders voor Little Paradise voor je op een rij gezet: