Géén boekingskosten
ArubaArubaArubaAppartementen ArubaAppartement Little Paradise

Appartement Little Paradise

ArubaArubaAruba

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Little Paradise voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 66 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

66 Reviews over Little Paradise

• 10Jolanda17-09-2016

Iedere keer een genoeten. Het voelt als thuis.

Kleinschalig appartementencomplex beheerd door super aardige mensen die altijd voor je klaar staan. Het is school, netjes, gezellig en niet massaal

• 9Lienke25-01-2015

Mooi!

Kleine accommodatie, maar kleurrijk, netjes en schoon. Veel handige dingen in het appartement (pannen, afwasmiddel, handdoeken, strandlakens enz). De eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Zwembad is vooral lekker om erbij te hebben.

• 9Dolf en Els van Beek10-01-2015

Na 4 keer nog steeds geweldig!

Het blijft een heerlijke plek om steeds weer terug te komen. Mede door de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren Rose Marie en Frank. Zij doen alles om het naar je zin te maken. Kleurrijk en volledig ingerichte appartementen, schoon en in een rustige omgeving. Een echt paradijsje!!

• 9Jan08-06-2014

Met recht een klein paradijsje

3 soorten appartementen. Ruim voorzien in alles wat je nodig hebt Het kleinste appartement is een "studio" kleine keuken en geen eettafel binnen. Bij de rest wel een eettafel binnen en een overdekt zitje buiten. Alles wordt keurig onderhouden door Frank en Rose-Marie. Dit zijn de eigenaren van het complex en doen er alles aan hun gasten het naar hun zin te maken. Het complex ligt wat verder van de kust, maar met de auto is het ongeveer 5 minuten rijden

• 9Maurice Overbeke17-02-2014

Top vakantie!!

Little Paradise Aruba is een aanrader voor iedereen die wilt ontspannen op Aruba. Rose Marie & Frank (eigenaren) zijn erg behulpzaam en hebben het complex mooi ingericht en vooral opgeknapt t.o.v. de vorige eigenaren. Het is een schoon complex wat goed wordt onderhouden. De prijs / kwalitijd verhouding is goed. De ligging is super en een auto huren via Little Paradise is ook goed te doen. Voor degene die van motorrijden houd heeft Frank ook een tour op een Harley Davidson!!

• 9Jolanda en Jan25-07-2013

Echt een paradijsje

Goed verzorgde, schone en mooie appartementen. Kleinschalig voor maximaal 10 personen. Leuk zwembadje met een buitendouche aanwezig voor een verkoelende dip. Supervriendelijk echtpaar. Mooie en functioneel ingerichte appartementen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zelfs een goeie kaasschaaf ontbreekt niet. Huur een auto bij de eigenaren. Een stuk goedkoper dan ergens anders. Ophalen en wegbrengen naar het vliegveld hoort bij de service wanneer je een appartement huurt.

• 10P. Schep07-05-2013

mooiste complex van Aruba

Goede kwaliteit, zeer netjes, er is geen appartementencomplex op de Aruba wat zo verzorgt is.

• 9Kelly09-07-2012

Super gastvrij!

We werden van het vliegveld opgehaald door Frank en Rose Marie. We kregen meteen een uitleg over het eiland. Wat de hoofdwegen waren, de supermarkten in de buurt, de mooie stranden etc.

Toen we aankwamen bij de accommodatie kregen we meteen drinken aangeboden, er stond koud water in de koelkast, er waren ijsklontjes gemaakt en de airco stond al aan. Dat was zo lekker na een lange reis.

Ze hadden voor ons een auto geregeld, dus de volgende ochtend hebben we samen de kaart doorgenomen en alle hoogtepunten van het eiland doorgenomen.

De accommodatie ligt mooi centraal, wel heb je een auto nodig om ergens te komen.

Het appartement zag er goed verzorgd uit, alles was er wat we nodig hadden. Het zwembad was altijd schoon en er was een buitendouche aanwezig.

Frank en Rose Marie wonen naast de appartementen. Wij hebben dat geen moment als probleem gezien, het zijn ontzettend lieve mensen die er alles aan doen om het je zo comfortabel mogelijk te maken!

• 9Harry Goudswaard29-03-2012

Een plek on terug te keren

Mijn partner en ik hebben hier ruim 1 week in een super en ook een superschoon appartement gelogeerd. Het was na 1 dag al "thuis" komen. Frank en Rose Marie waren zeer gastvrij en wij konden met al onze vragen bij hun terecht. Indien weer Aruba dan weer Little Paradise!!!

• 2M. De Groot25-01-2012

Not my cup of tea

It has new owners and they clearly do not understand how to run a business like this. We agreed on a stay of 5 nights, but after 4 they throwed us on the street because they missed a booking from a person earlier. They didn't helped us finding a new place or whatever. They charge you 60 dollar for cleaning, but they will not clean the room and do not change the towels or the beds. It's located 10 minutes by car from the city and the harbor.

Appartement Little Paradise info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)