Appartement Little Paradise

Kleine hotelsWeer vandaag33°28°
Appartement Little Paradise
8,9

64 reviews over Appartement Little Paradise in het Nederlands

Kleinschalig appartementencomplex beheerd door super aardige mensen die altijd voor je klaar staan. Het is school, netjes, gezellig en niet massaal

Mooi!

Lienke
25-1-2015

Kleine accommodatie, maar kleurrijk, netjes en schoon. Veel handige dingen in het appartement (pannen, afwasmiddel, handdoeken, strandlakens enz). De eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Zwembad is vooral lekker om erbij te hebben.

Na 4 keer nog steeds geweldig!

Dolf en Els van Beek
10-1-2015

Het blijft een heerlijke plek om steeds weer terug te komen. Mede door de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren Rose Marie en Frank. Zij doen alles om het naar je zin te maken. Kleurrijk en volledig ingerichte appartementen, schoon en in een rustige omgeving. Een echt paradijsje!!

We hebben een aantal aanbieders voor Little Paradise voor je op een rij gezet:

Met recht een klein paradijsje

Jan
8-6-2014

3 soorten appartementen. Ruim voorzien in alles wat je nodig hebt

Het kleinste appartement is een "studio" kleine keuken en geen eettafel binnen. Bij de rest wel een eettafel binnen en een overdekt zitje buiten.

Alles wordt keurig onderhouden door Frank en Rose-Marie.

Dit zijn de eigenaren van het complex en doen er alles aan hun gasten het naar hun zin te maken. Het complex ligt wat verder van de kust, maar met de auto is het ongeveer 5 minuten rijden

Top vakantie!!

Maurice Overbeke
17-2-2014

Little Paradise Aruba is een aanrader voor iedereen die wilt ontspannen op Aruba. Rose Marie & Frank (eigenaren) zijn erg behulpzaam en hebben het complex mooi ingericht en vooral opgeknapt t.o.v. de vorige eigenaren. Het is een schoon complex wat goed wordt onderhouden. De prijs / kwalitijd verhouding is goed. De ligging is super en een auto huren via Little Paradise is ook goed te doen. Voor degene die van motorrijden houd heeft Frank ook een tour op een Harley Davidson!!

Echt een paradijsje

Jolanda en Jan
25-7-2013

Goed verzorgde, schone en mooie appartementen. Kleinschalig voor maximaal 10 personen. Leuk zwembadje met een buitendouche aanwezig voor een verkoelende dip. Supervriendelijk echtpaar. Mooie en functioneel ingerichte appartementen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zelfs een goeie kaasschaaf ontbreekt niet. Huur een auto bij de eigenaren. Een stuk goedkoper dan ergens anders. Ophalen en wegbrengen naar het vliegveld hoort bij de service wanneer je een appartement huurt.

mooiste complex van Aruba

P. Schep
7-5-2013

Goede kwaliteit, zeer netjes, er is geen appartementencomplex op de Aruba wat zo verzorgt is.

Super gastvrij!

Kelly
9-7-2012

We werden van het vliegveld opgehaald door Frank en Rose Marie. We kregen meteen een uitleg over het eiland. Wat de hoofdwegen waren, de supermarkten in de buurt, de mooie stranden etc.

Toen we aankwamen bij de accommodatie kregen we meteen drinken aangeboden, er stond koud water in de koelkast, er waren ijsklontjes gemaakt en de airco stond al aan. Dat was zo lekker na een lange reis.

Ze hadden voor ons een auto geregeld, dus de volgende ochtend hebben we samen de kaart doorgenomen en alle hoogtepunten van het eiland doorgenomen.

De accommodatie ligt mooi centraal, wel heb je een auto nodig om ergens te komen.

Het appartement zag er goed verzorgd uit, alles was er wat we nodig hadden. Het zwembad was altijd schoon en er was een buitendouche aanwezig.

Frank en Rose Marie wonen naast de appartementen. Wij hebben dat geen moment als probleem gezien, het zijn ontzettend lieve mensen die er alles aan doen om het je zo comfortabel mogelijk te maken!

Een plek on terug te keren

Harry Goudswaard
29-3-2012

Mijn partner en ik hebben hier ruim 1 week in een super en ook een superschoon appartement gelogeerd.

Het was na 1 dag al "thuis" komen. Frank en Rose Marie waren zeer gastvrij en wij konden met al onze vragen bij hun terecht.

Indien weer Aruba dan weer Little Paradise!!!

Een plek om naar terug te gaan.

RobB57
26-2-2011

Bij binnenkomst viel meteen op dat Little Paradise super schoon en netjes is.

Het is er kleinschalig. Een studio voor 2 personen, twee appartementjes voor 2 personen, 1 appartement voor 4 personen en een klein zwembad op het erf van de eigenaren Frieda en Wil.

Frieda is zeer gastvrij, zonder opdringerig te zijn. Ze haalt de gasten op van het vliegveld en vertelt onderweg over allerlei wetenswaardigheden, plekken om boodschappen te doen en afwijkende verkeersregels voor als je een huurauto gaat gebruiken.

Ondanks de kleinschaligheid heb je geen moment het idee dat je op de lip van andere gasten zit.

Ik zou graag nog eens een weekje willen doorbrengen in Little Paradise.

We hebben een aantal aanbieders voor Little Paradise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Little Paradise in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Little Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.