Appartement Laguna Beach

Appartement info

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Laguna Beach

• 10F.Carvalho20-09-2012

lekker rustig en een gezzelige plek

eigenaar is een geweldige gastheer,is lekker bezig om alles op te knappen en gezzelig te maken. vorig jaar andere eigenaar alles was bruin,nu de nieuwe eigenaar (Andrew Lewis)Nice guy ;-) alles mooi en wit geschilderd, Jammer dat het zwembad water niet meer zo blauw was als vorig jaar,maar als nieuwe eigenaar moet je dan ook een hoop leren. pluspunt was wel dat de airco s'nachts stuk ging en dat andrew dit gelijk de volgende ochtend heeft laten repareren. als alles mee zit ga ik volgend jaar er weer heen.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Nicole24-01-2011

Absolute aanrader!! Zeker voor die prijs!!

Via Zoover kwamen we bij Laguna Beach Appartments uit: goedkoop&goede beoordelingen. We twijfelde wel een beetje vanwege slechts 25 beoordelingen, maar toch geboekt! En gelukkig maar want we hebben een geweldig verblijf gehad hier!

We verbleven in La Casa Orange. De gastvrijheid eigenaar was top: bij aankomst stonden er twee blikjes cola in de koelkast en de airco was al voor ons aangezet. Het appartement was ruim en van alle luxe voorzien.

De ligging is rustige en tussen de locals proef je de echte Arubaanse cultuur. Liever wat drukte en toerisme? In 15 autominuten ben je in Oranjestad en binnen 20-25 minuten aan de westkust met prachtige stranden.

Aanraders: * Snorkelen achter Laguna Beach * Romantisch dineren bij The Flying Fishbone aan het strand * Wilde jeep excursie

In het appartement lag een schriftje waar gasten hun ervaring met Laguna Beach App konden delen. Veel reacties, allemaal positief!

Gereisd met partner in december 2010

• 9Woody Tardjo26-08-2010

Geweldig echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!

De eerste week van onze vakantie waren we in Laguna beach. Het appartement is echt mooi en zeer sfeervol ingericht met voldoende comfort wat tegen het luxe aan ligt. We zaten in La Casa Browni een ruime app. met grote luxe badkamer en slaapwoon gedeelte. erg sfeervol en lux voor de prijs die we hebben betaald (455 euro pw). De keuken was voorzien van alle gemakken met voldoende service/pannen enzo. De porche was zeer ruim en erg prive. Heerlijke uitval basis na een dag kitesurfen op Boca Grandi. Met de auto is alles goed en snel te bereiken zowel Oranjestad als de hotels strip waar de meeste actie is.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Saskia19-07-2010

Geweldig appartement op Aruba!!

Wij zijn in 2008 met een vriendengroep van 7 mensen op vakantie geweest in Laguna Beach appartments. Wij verbleven in Casa Red en Casa Blue. We hebben hier een heerlijke tijd gehad!! Wel een aanrader om een auto te huren want je zit wel een eindje verwijderd van Oranjestad (zo'n 15 minuutjes rijden). De eigenaars waren erg behulpzaam.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9Edwin en Nicole van Berkel02-04-2010

Geweldig!!

We hebben een heerlijke tijd gehad en zijn net terug van onze vakantie in dit appartement. We hadden de casa orange, en we waren zeer tevreden. Heel erg netjes, ruimte was groot genoeg, airco, schoonmaak prima en sfeer ook super. Iedereen was uiterst betrouwbaar en er zat alarm op de kamer wat zeer prettig is. Het strand bij het appartement was echt geweldig, je hebt het rijk helemaal alleen. We hebben op verschillende stranden op het eiland gesnorkelt, maar de mooiste snorkelplek was recht voor het appartement. Ook het lokale kroegje vlakbij het appartement is de moeite waard om eens binnen te lopen. Deze plek is 10 maal mooier dan de buurt met al die dure hotels, hier proef je het echte aruba! We hebben vaak vakanties in hotels gehad, maar de rust en ruimte was een verademing. Naar oranjestad kun je met de bus voor 2,50 p.p en ga dan zeker eens eten bij Cilo. Bij vragen of tips mag je gerust contact met ons opnemen.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Vincent en Carla Schoenmakers10-02-2010

fantastisch verblijf

Omdat we Laguna Beach voor 8 weken geboekt hadden, waren we heel nieuwsgierig naar ons appartement La casa Orange. Foto's gaven wel een beeld, maar hoe zou het werkelijk zijn? We hebben 8 weken lang een superfijne vakantie gehad. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Een ruime slaapkamer en badkamer die ook nog eens om de dag werden schoongemaakt. Wel een relatief kleine keuken, maar we hebben alle maaltijden steeds buiten kunnen eten, wat een genot was in de fraai aangelegde bloementuin. Ook hebben we uren doorgebracht in het kraakheldere zwembad en het mooie idyllische strandje op slechts 100 meter van ons vandaan. Ondanks dat Carla in de 4e week na een ongelukkige val in Oranjestad haar pols op 5 plaatsen gebroken had, heeft dit ons vakantieplezier niet belemmerd. De medische dienst in het hospitaal heeft haar voortreffelijk geholpen. De prettige omgang en behulpzaamheid van eigenaar Edwin verhoogde de vakantiepret. We denken er al over na, volgend jaar terug te komen.

Gereisd met partner in november 2009

• 8marcel & paula23-10-2009

Mooie accommodatie, goede service

We zijn net teruggekeerd, en hebben een mooie vakantie achter de rug. Direct naast de appartementen is het strand van Mangel Halto waar je o.a. kan snorkelen, tevens is een supermarkt en een klein kroegje aanwezig waar voornamelijk (vriendelijke) locals komen.

Het appartement is schoon en van alle comfort voorzien, vriendelijke schoonmaakster. De gastheer Edwin is altijd bereid om je helpen of even een praatje te maken, erg aardig.

Verder is er een leuk zwembad en BBQ die je kunt gebruiken, mooie ligstoelen en de tuin ziet er verzorgd uit.

Als je met je huurauto naar naar Oranjestad wilt; ben je ca 10-15 minuten onderweg.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 10Jaidey Koster06-05-2009

Zeer vriendelijke gastheer/vrouw. Ligging is heel erg goed. Onze studio was zeer smaakvol ingericht

Gereisd met partner in april 2009

• 9Nancy13-03-2009

Mooie appartementen in rustige omgeving

Wij verbleven van 14 t/m 24 februari 2009 in La cassa orange. Wij zijn erg goed door Marga ontvangen en konden met al onze vragen bij haar terecht. De huurauto had zij ook voor ons geregeld. De studio met airco is zeer ruim en schoon. Schoonmaak om de ene dag. De badkamer is ruim. Er was ook een alarmsysteem geinstalleerd waardoor de studio extra beveiligd is. De ligging is prima: rustige omgeving, nabij de airport en om de hoek van een prachtige strand.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Jan25-12-2008

Een aanrader

In november 2008 hebben wij ook het genoegen gehad om bij Edwin en Marga te verblijven. Wil je iets weten, dan kan je altijd bij Marga of Edwin terecht. Appartementencomplex met een zeer ongedwongen sfeer niet. De appartementen zijn mooi en schoon het ontbreekt je aan niets. ’s Een eigen terras en zwembad voor de deur. Tegenover het complex is een kleine supermarkt en daarnaast ligt de plaatselijke bar / afhaalchinees. Voor weinig geld krijg je heel lekker eten.

Snorkelen kan je nagenoeg voor de deur. Vooral jonge vis. Voor de duikers, wij hebben met S.E.Aruba Fly 'n Dive gedoken. Een aanrader. Wel een slechte ervaring met autohuur. De Jeep was oud en versleten en ging kapot. Marga heeft nog een compensatie geregeld, maar bij het inleveren van de normale auto, gaf de verhuurder niet thuis.

Wanneer de reis weer naar Aruba gaat, dan is het verblijfadres al zeker. In Laguna Beach

Gereisd met vrienden in november 2008

Appartement Laguna Beach info