Appartement HappyDays

Appartement HappyDays

8.5Fantastisch

Aruba, Aruba, Aruba

Op vakantie geweest naar HappyDays?

8.5Fantastisch

• 7.5Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement HappyDays

• 9Martin en Mieke Smallenbroek23-03-2016

Happy Days is voor ons thuis komen!

Wij zijn trouwe Aruba bezoekers sinds 1998. Onze ervaring bij Happy Days is ontzettend goed, voelt vertrouwd en als thuis komen. De eigenaren zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De appartementen zijn ruim, schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt, tevens is er een mogelijkheid om je was te doen hetgeen wij ontzettend belangrijk vinden gezien wij 4 weken verblijven op Aruba. De ligging is perfect en je verblijft midden op het eiland wat zeer prettig is. Happy Days is een kleinschalig appartementen complex, gelukkig niet al te druk dus perfect voor een ontspannen vakantie! Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8peet351701-03-2015

Prima appartement voor het bezoeken van Aruba!

10 dagen bij HappyDays verbleven. Keurig appartement, aardige Nederlandse gastvrouw, centraal en rustig gelegen achter de kerk van Tanki Leendert. Het appartement voorziet in alle basis behoeftes, is voorzien van een douche met warm water (wat niet altijd vanzelfsprekend blijkt te zijn), airco op de slaapkamer en Wifi. Het zijn tweepersoons appartementen en tijdens ons verblijf waren ze allemaal volgeboekt, maar ondanks dat, geen overlast van andere gasten. 200 mtr naar de ene kant en 100 mtr naar de andere kant zijn supermarktjes gelegen die tot 's avonds laat open zijn en waar je prima wat boodschappen voor de eerste dag kunt halen. Arubaanse AH en Jumbo zijn ca. 10 minuten rijden. De gastvrouw heeft ook haal/breng service voor het vliegveld. Voor uitstapjes op het eiland heb je echt wel een auto nodig. Oranjestad, stranden en Highrise hotels zijn ca. 10-15 min rijden.

Gereisd met partner in februari 2015

Appartement HappyDays info