Géén boekingskosten
ArubaArubaArubaAppartementen ArubaAppartement Hacienda Wayaca

Appartement Hacienda Wayaca

ArubaArubaAruba

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Hacienda Wayaca voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 14 reviews

Meer appartement info

14 Reviews over Hacienda Wayaca

• 10Jan Kees Bik28-05-2022

super verblijf

Fantastisch complex. Super schoon, heerlijke bedden. Complex 7 kleine appartementen en twee grote ligt in een rustige wijk, vlak bij het viegveld. Van het vliegveld heb je geen last. Vanuit het complex kan je makkelijk het eiland verkennen. Zoals al vaak vermeld een auto huren is noodzakkelijk. Na 20.00 uur a 21.00 uur is het heerlijk rustig op het complex. Indien je wat nodig hebt wordt er direct actie ondernomen om het op te lossen. Cees is een zeer goede gastheer.

• 10Erik & Sandra12-10-2021

Een prachtig kleinschalig appartementencomplex!

Hou je net zoals ons niet van de all inclusive formule en staat luxe niet bovenaan je lijst dan is Haciënda Wayaca the place to be. Dit complex ligt in een keurige wijk op slechts 5 auto minuutjes van de luchthaven. De appartementen zijn niet luxe maar wel voorzien van alles wat je nodig hebt. Volwaardige keuken en badkamer en superschoon. Alle appartementen zijn gesitueerd om een heerlijk zwembad. Het wordt gerund door Cees en Marco, 2 geweldige gastheren die alles doen om jouw vakantie te laten slagen. Omdat er gebruik wordt gemaakt van 110 volt ipv 220 kon de föhn niet gebruikt worden. Cees heeft toen uit eigen zak een föhn gekocht. Het zijn deze kleine dingen die er toe doen. Wij adviseren wel om een auto te huren. Het dichtstbijzijnde strand is ongeveer op 10 auto minuten. Wij gaan zeker weer terug naar Haciënda Wayaca. Het is ons erg goed bevallen.

• 10Connie06-02-2020

Wat een toplocatie!

Alles was zoals voorgesteld en het meeste zelfs beter. Accommodatie, hygiëne, ligging, service van eigenaar, ik had me niet beter kunnen wensen.

• 8Fam.Reints/Poot06-10-2019

Onvergetelijk

Vakantie Aruba ,1e keer van 17 aug.t/m 28 aug. en het was super. Wat een heerlijk eiland. Auto gehuurd en de vele stranden bezocht, one happy Island, Onze verwachtingen zijn uitgekomen, en wat een geweldig appartement, een hartelijk ontvangst op een top locatie, in een rustige buurt, alles is aanwezig en heerlijk geslapen, bedankt Hacienda Wayaca , Fam.Reints/Poot

• 10Jetske & Richard04-10-2019

Fantastisch!

Echt enorm naar ons zin gehad. Mooi en netjes verzorgd appartement. Aardige mensen, mooi buurt. Niks op aan te merken, echt een aanrader.

• 10Fam. Heite08-04-2019

Super vakantie op super locatie

Afgelopen week doorgebracht in een van deze appartementen. Top plek om lekker tot rust te komen. Allerhartelijkst ontvangen in een mooi schoon en verzorgd appartement. Heerlijk om zo vanuit je appartement het zwembad in te lopen. Keurig onderhouden tuin wat het geheel een tropisch uiterlijk geeft. Ales wat je nodig bent is aanwezig. Goede douche, bed, airco, diepvries en koelkast. Voor de eigenaar Cees is niets te veel, zeer behulpzaam en erg klantvriendelijk. Een auto is op Aruba wel een must om zo de mooiste stranden te kunnen bezoeken. Appartementen zijn echt een aanrader. Daar het kleinschalig is heb je het idee een prive zwembad en tuin te hebben geboekt. Top vakantie gehad, dikke pluim voor de eigenaaar. Fam. Heite

• 10Mirjam25-03-2017

Mooie rustige accomodatie op gunstige plek

Hacienda Wayaca ligt bijna naast het vliegveld zonder last te hebben van de vliegtuigen. In een rustige buitenwijk van Oranjestad. Je bent zo met de auto in het centrum maar ook oo de stranden. Het appartement was netjes en schoon met heerlijke airco. Leuk klein zwembad in een gezellig aangelegde tuin. Rustig complex.

• 10Andre Sonderman05-02-2017

Fantastisch verblijf

Op nog geen 10 minuten rijden van het vliegveld van Aruba ligt deze oase van rust. De appartementen liggen in een rustige woonwijk en ligt aan een doodlopende weg. Geen druk verkeer voor de deur dus.

Zodra je het hek binnenstapt kom je in een klein paradijsje terecht. Een zwembad met diverse zitjes en ligbedden er omheen. De tuin is mooi aangelegd en groen.

Behalve wat piepkleine miertjes hebben we geen ongewenste gasten gezien tijdens ons verblijf. Dat is ook een verademing.

Het appartement was goed schoon en netjes en compleet ingericht. Er is een tweezitsbank, een lcd tv en een eethoek.

Een keuken met magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, grote koelkast met vriezer en een tosti ijzer. Het zag er allemaal nog erg nieuw uit.

In de slaapkamer een prima tweepersoonsbed met een extra sprei voor als je de airco per ongeluk 's nachts wat te koud hebt gezet. Wij hadden 'm op 24 graden staan. Dat was heel comfortabel.

De badkamer zag er ook heel netjes uit. Douchecabine met warm en koud water en een wastafel met alleen koud water (wat overigens op Aruba niet echt koud, maar een beetje lauw is.). Twee badhanddoeken en een kleine handdoek zijn ook aanwezig. Alles netjes, strak en schoon, maar dat geldt voor het hele appartement.

Bij aankomst stond er een grote kan water in de koelkast. Dat was heerlijk. We werden heel vriendelijk ontvangen door Marco (de eigenaar Cees was er zelf niet)en alles werd goed uitgelegd. Als er iets is wordt je snel en goed geholpen.

Wij hadden een huurauto en eigenlijk is dat op Aruba wel nodig. Anders mis je heel veel mooie plekjes. Maar ook zonder auto is het strand niet ver weg.

Van het geluid van de vliegtuigen hebben we geen last gehad. De wind staat altijd uit de goede richting zodat het geluid de andere kant op waait.

Wij hebben een topvakantie gehad in één van deze mooie appartementen en ik kan het dan ook warm aanbevelen.

• 9J.v.Bentum04-02-2017

Geweldig eiland

Mooi rustig app wij hebben genoten.

• 8Elsbeth12-02-2016

Het was verder goed en rustig. Gemoedelijk Alleen even een tip voor cees de eigennaar. Leg even een douche matje in de douche cabine het is er glad ....en wat betere stoelen binnen ...en buiten Verder was het oke ....en cees is zeer behulp zaam 👍🏻

Appartement Hacienda Wayaca info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)