Appartement Hacienda Wayaca

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Hacienda Wayaca

• 10Connie06-02-2020

Wat een toplocatie!

Alles was zoals voorgesteld en het meeste zelfs beter. Accommodatie, hygiëne, ligging, service van eigenaar, ik had me niet beter kunnen wensen.

Alleen gereisd in januari 2020

• 2019
    8Fam.Reints/Poot06-10-2019

Onvergetelijk

Vakantie Aruba ,1e keer van 17 aug.t/m 28 aug. en het was super. Wat een heerlijk eiland. Auto gehuurd en de vele stranden bezocht, one happy Island, Onze verwachtingen zijn uitgekomen, en wat een geweldig appartement, een hartelijk ontvangst op een top locatie, in een rustige buurt, alles is aanwezig en heerlijk geslapen, bedankt Hacienda Wayaca , Fam.Reints/Poot

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jetske & Richard04-10-2019

Fantastisch!

Echt enorm naar ons zin gehad. Mooi en netjes verzorgd appartement. Aardige mensen, mooi buurt. Niks op aan te merken, echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. Heite08-04-2019

Super vakantie op super locatie

Afgelopen week doorgebracht in een van deze appartementen. Top plek om lekker tot rust te komen. Allerhartelijkst ontvangen in een mooi schoon en verzorgd appartement. Heerlijk om zo vanuit je appartement het zwembad in te lopen. Keurig onderhouden tuin wat het geheel een tropisch uiterlijk geeft. Ales wat je nodig bent is aanwezig. Goede douche, bed, airco, diepvries en koelkast. Voor de eigenaar Cees is niets te veel, zeer behulpzaam en erg klantvriendelijk. Een auto is op Aruba wel een must om zo de mooiste stranden te kunnen bezoeken. Appartementen zijn echt een aanrader. Daar het kleinschalig is heb je het idee een prive zwembad en tuin te hebben geboekt. Top vakantie gehad, dikke pluim voor de eigenaaar. Fam. Heite

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

10Mirjam25-03-2017

Mooie rustige accomodatie op gunstige plek

Hacienda Wayaca ligt bijna naast het vliegveld zonder last te hebben van de vliegtuigen. In een rustige buitenwijk van Oranjestad. Je bent zo met de auto in het centrum maar ook oo de stranden. Het appartement was netjes en schoon met heerlijke airco. Leuk klein zwembad in een gezellig aangelegde tuin. Rustig complex.

• 10Andre Sonderman05-02-2017

Fantastisch verblijf

Op nog geen 10 minuten rijden van het vliegveld van Aruba ligt deze oase van rust. De appartementen liggen in een rustige woonwijk en ligt aan een doodlopende weg. Geen druk verkeer voor de deur dus.

Zodra je het hek binnenstapt kom je in een klein paradijsje terecht. Een zwembad met diverse zitjes en ligbedden er omheen. De tuin is mooi aangelegd en groen.

Behalve wat piepkleine miertjes hebben we geen ongewenste gasten gezien tijdens ons verblijf. Dat is ook een verademing.

Het appartement was goed schoon en netjes en compleet ingericht. Er is een tweezitsbank, een lcd tv en een eethoek.

Een keuken met magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, grote koelkast met vriezer en een tosti ijzer. Het zag er allemaal nog erg nieuw uit.

In de slaapkamer een prima tweepersoonsbed met een extra sprei voor als je de airco per ongeluk 's nachts wat te koud hebt gezet. Wij hadden 'm op 24 graden staan. Dat was heel comfortabel.

De badkamer zag er ook heel netjes uit. Douchecabine met warm en koud water en een wastafel met alleen koud water (wat overigens op Aruba niet echt koud, maar een beetje lauw is.). Twee badhanddoeken en een kleine handdoek zijn ook aanwezig. Alles netjes, strak en schoon, maar dat geldt voor het hele appartement.

Bij aankomst stond er een grote kan water in de koelkast. Dat was heerlijk. We werden heel vriendelijk ontvangen door Marco (de eigenaar Cees was er zelf niet)en alles werd goed uitgelegd. Als er iets is wordt je snel en goed geholpen.

Wij hadden een huurauto en eigenlijk is dat op Aruba wel nodig. Anders mis je heel veel mooie plekjes. Maar ook zonder auto is het strand niet ver weg.

Van het geluid van de vliegtuigen hebben we geen last gehad. De wind staat altijd uit de goede richting zodat het geluid de andere kant op waait.

Wij hebben een topvakantie gehad in één van deze mooie appartementen en ik kan het dan ook warm aanbevelen.

• 9J.v.Bentum04-02-2017

Geweldig eiland

Mooi rustig app wij hebben genoten.

• 8Elsbeth12-02-2016

Het was verder goed en rustig. Gemoedelijk Alleen even een tip voor cees de eigennaar. Leg even een douche matje in de douche cabine het is er glad ....en wat betere stoelen binnen ...en buiten Verder was het oke ....en cees is zeer behulp zaam 👍🏻

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Peter Brouwer30-01-2016

Geweldig

Prachtig knus complex van 8 appartementen rondom een tuin met uitstekend zwembad waar altijd een heerlijk verkoelend briesje waait. Inrichting is prima, goede slaapkamer met goed bed, uitstekende badkamer met heerlijke douche en woonkamer met eettafel, flatscreen en grote koelkast en tot slot een mooie patio. Alles wordt zeer goed schoon gehouden. Eigenaren zeer betrokken en behulpzaam. Locatie is uitstekend, in goede wijk en binnen 15min in Oranjestad en de stranden. Auto is aan te raden, zoals nagenoeg geldt voor het hele eiland. Volgend jaar weer!

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Lien en Klaas Hasper07-08-2015

Verblijf op de Hacienda.

Wij komen al een paar jaar op de Haciënda Wayaca en vinden het een optimale vakantiebestemming om van daar uit Aruba te verkennen, Het is centraal gelegen en dicht bij het vliegveld. De accommodatie is goed, schoon en heel gezellig en bovenal veilig. De eigenaren Lucia en Cees stellen alles in het werk om je het heel goed naar je zin te laten hebben. Het zwembad voor je appartement zorgt voor een heerlijke afkoeling dagelijks. Al met al een aanrader en wij blijven de Haciënda zeker jaarlijks bezoeken!

Gereisd met partner in januari 2015

Appartement Hacienda Wayaca info