Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°26°
9,9

9 reviews over Appartement Hacienda Wayaca in het Nederlands

Super vakantie op super locatie

Fam. Heite
8-4-2019

Afgelopen week doorgebracht in een van deze appartementen. Top plek om lekker tot rust te komen. Allerhartelijkst ontvangen in een mooi schoon en verzorgd appartement. Heerlijk om zo vanuit je appartement het zwembad in te lopen. Keurig onderhouden tuin wat het geheel een tropisch uiterlijk geeft. Ales wat je nodig bent is aanwezig. Goede douche, bed, airco, diepvries en koelkast. Voor de eigenaar Cees is niets te veel, zeer behulpzaam en erg klantvriendelijk. Een auto is op Aruba wel een must om zo de mooiste stranden te kunnen bezoeken. Appartementen zijn echt een aanrader. Daar het kleinschalig is heb je het idee een prive zwembad en tuin te hebben geboekt. Top vakantie gehad, dikke pluim voor de eigenaaar. Fam. Heite

Gereisd Met partner in april 2019

Mooie rustige accomodatie op gunstige plek

Mirjam
25-3-2017

Hacienda Wayaca ligt bijna naast het vliegveld zonder last te hebben van de vliegtuigen. In een rustige buitenwijk van Oranjestad. Je bent zo met de auto in het centrum maar ook oo de stranden. Het appartement was netjes en schoon met heerlijke airco. Leuk klein zwembad in een gezellig aangelegde tuin. Rustig complex.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch verblijf

Andre Sonderman
5-2-2017

Op nog geen 10 minuten rijden van het vliegveld van Aruba ligt deze oase van rust. De appartementen liggen in een rustige woonwijk en ligt aan een doodlopende weg. Geen druk verkeer voor de deur dus.

Zodra je het hek binnenstapt kom je in een klein paradijsje terecht. Een zwembad met diverse zitjes en ligbedden er omheen. De tuin is mooi aangelegd en groen.

Behalve wat piepkleine miertjes hebben we geen ongewenste gasten gezien tijdens ons verblijf. Dat is ook een verademing.

Het appartement was goed schoon en netjes en compleet ingericht. Er is een tweezitsbank, een lcd tv en een eethoek.

Een keuken met magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, grote koelkast met vriezer en een tosti ijzer. Het zag er allemaal nog erg nieuw uit.

In de slaapkamer een prima tweepersoonsbed met een extra sprei voor als je de airco per ongeluk 's nachts wat te koud hebt gezet. Wij hadden 'm op 24 graden staan. Dat was heel comfortabel.

De badkamer zag er ook heel netjes uit. Douchecabine met warm en koud water en een wastafel met alleen koud water (wat overigens op Aruba niet echt koud, maar een beetje lauw is.). Twee badhanddoeken en een kleine handdoek zijn ook aanwezig. Alles netjes, strak en schoon, maar dat geldt voor het hele appartement.

Bij aankomst stond er een grote kan water in de koelkast. Dat was heerlijk. We werden heel vriendelijk ontvangen door Marco (de eigenaar Cees was er zelf niet)en alles werd goed uitgelegd. Als er iets is wordt je snel en goed geholpen.

Wij hadden een huurauto en eigenlijk is dat op Aruba wel nodig. Anders mis je heel veel mooie plekjes. Maar ook zonder auto is het strand niet ver weg.

Van het geluid van de vliegtuigen hebben we geen last gehad. De wind staat altijd uit de goede richting zodat het geluid de andere kant op waait.

Wij hebben een topvakantie gehad in één van deze mooie appartementen en ik kan het dan ook warm aanbevelen.

Gereisd Met partner in januari 2017

Geweldig eiland

J.v.Bentum
4-2-2017

Mooi rustig app wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in januari 2017

Elsbeth
12-2-2016

Het was verder goed en rustig. Gemoedelijk Alleen even een tip voor cees de eigennaar. Leg even een douche matje in de douche cabine het is er glad ....en wat betere stoelen binnen ...en buiten Verder was het oke ....en cees is zeer behulp zaam 👍🏻

Gereisd Met partner in januari 2016

Geweldig

Peter Brouwer
30-1-2016

Prachtig knus complex van 8 appartementen rondom een tuin met uitstekend zwembad waar altijd een heerlijk verkoelend briesje waait. Inrichting is prima, goede slaapkamer met goed bed, uitstekende badkamer met heerlijke douche en woonkamer met eettafel, flatscreen en grote koelkast en tot slot een mooie patio. Alles wordt zeer goed schoon gehouden. Eigenaren zeer betrokken en behulpzaam. Locatie is uitstekend, in goede wijk en binnen 15min in Oranjestad en de stranden. Auto is aan te raden, zoals nagenoeg geldt voor het hele eiland. Volgend jaar weer!

Gereisd Met partner in januari 2016

Verblijf op de Hacienda.

Lien en Klaas Hasper
7-8-2015

Wij komen al een paar jaar op de Haciënda Wayaca en vinden het een optimale vakantiebestemming om van daar uit Aruba te verkennen, Het is centraal gelegen en dicht bij het vliegveld. De accommodatie is goed, schoon en heel gezellig en bovenal veilig. De eigenaren Lucia en Cees stellen alles in het werk om je het heel goed naar je zin te laten hebben. Het zwembad voor je appartement zorgt voor een heerlijke afkoeling dagelijks. Al met al een aanrader en wij blijven de Haciënda zeker jaarlijks bezoeken!

Gereisd Met partner in januari 2015

Hacienda Wayaca, we komen er graag terug!

Scholing
16-7-2015

Ligging: heel kort bij het vliegveld en de doorgaande wegen naar Oranjestad en San Nicolas. Nikki Beach is ook vlakbij. Het complex zelf: klein is fijn en dat geldt zeker voor Hacienda Wayaca. Acht appartementen, van alle noodzakelijkheden voorzien, schoon, goed onderhouden en met voldoende privacy. Het zwembad en heerlijk en wordt ook goed schoongehouden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De wijk Wayaca is zeer rustig gelegen. De aanwezigheid van een kleine supermarkt is onder meer een pluspunt. Wij komen graag weer eens terug op Hacienda Wayaca!

Gereisd Met partner in juni 2015

Fantastische plek

TBetzema
5-8-2014

Ideale ligging op een half uur rijden naar beiden zijden van het eiland, rustig, relaxed, veilig en vriendelijke ontvangst en verblijf, appartementen zijn voorzien van alle gemakken en de douche beschikt over heet water, relaxed buurt en parkeren bij de appartementen.

overall een excellent plek om Aruba te ontdekken

Gereisd Alleenreizend in juli 2014

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hacienda Wayaca in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hacienda Wayaca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.