Appartement GoaCenter

Appartement GoaCenterstersterster

9.5Fenomenaal

Aruba, Aruba, Aruba

Op vakantie geweest naar GoaCenter?

9.5Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

2 reviews over Appartement GoaCenter

• 10david/avraam20-01-2013

fantastisch vakantie appartement

GoaCenter is een plek waar ik helemaal tot rust ben gekomen, mede door super vriendelijke en eiland deskundige eigenaren.
    Dit appartement heeft een super ligging op 15 minuten van het strand en heeft een geweldige tuin en dak terras. Het appartement heeft een perfecte sfeer om tot rust te komen door de huiselijke en tevens rustgevende inrichting. Daarnaast heb je nog een keuze om activiteiten in het centrum te volgen. Deze zijn professioneel, veelzijdig, goed en deskundig verzorgd. Al met al een oase van rust, die de vakantie een echte vakantie maakt vanaf dag 1!!!

Alleen gereisd in januari 2013

• 9Wim20-01-2013

Super rustig plek dicht bij prachtige stranden

Het appartement is sfeervol, netjes en zeer schoon. Wel wat ouder maar goed onderhouden en past goed bij de locatie. Het ligt op 5 minuten lopen van het strand en bij Moomba hadden we gratis bedden zoals in de tekst stond. Er was werkelijk niets dat waar we niet van genoten hebben. Ook de meditatie heeft ons erg goed gedaan. Wim en Marjan is een super fijn en rustig stel die ons echt het gevoel gaven dat we welkom waren. We voelde ons echt thuis en komen in de toekomst zeker terug naar deze plek.

Alleen gereisd in januari 2013

1 tip over Appartement GoaCenter

• whderidder, 28-12-2012

Bij dit appartement krijg je gratis alle meditaties die in het centrum gegeven worden. Je kan er zalig door intspannen en nog meer genieten van je vakantie. ook de diverse pakketten die er aangeboden worden zoals detoxen en ontstressen zijn zalig om weer eens lekker aan jezelf te werken.

0 vragen over Appartement GoaCenter

Appartement GoaCenter info