Villa Dushi

Villa Dushi

5.5Voldoende

Aruba, Aruba, Aruba

Op vakantie geweest naar Dushi?

5.5Voldoende

• 5.5Inrichting

Villa info

Meer villa info
Tonen op kaart

2 reviews over Villa Dushi

• 10Janice23-09-2011

Gloednieuw, mooi woonhuis en perfecte ligging

In Villa Dushi verbleven we met twee volwassenen en een kind van 1 jaar. Het huis is erg ruim, alle slaapkamers hebben airco. De ligging is ideaal, je zit overal dichtbij. Palm Beach is maar 2 minuten, Oranjestad 10 minuten. Voor de kleine was alles perfect geregeld: het opgemaakte babybedje en kinderstoel stonden al klaar. De beheerder Frans heeft ons van de luchthaven opgehaald. Goed geregeld! Er is een hangmat aanwezig, om lekker uit te waaien op de porch.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

0 tips over Villa Dushi