Géén boekingskosten
ArubaArubaArubaHotels ArubaHotel Divi Village Golf & Beach Resort

Hotel Divi Village Golf & Beach Resort

ArubaArubaAruba

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Divi Village Golf & Beach Resort voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 56 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 56 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

56 Reviews over Divi Village Golf & Beach Resort

• 10LYnn03-02-2022

Geweldig! Wel heel Amerikaans gericht

Prachtige appartementen, vlakbij het strand. Ontbijt is geweldig! Het is wel heel erg op Amerikanen gericht, die bevolken het gehele complex. Het eiland is prachtig, we hebben verschillende stranden bezocht en dat is zeker de moeite waard. Wat een heerlijke vakantie. We gaan zeker terug.

• 8Nico09-05-2019

Prima relaxvakantie.

Prima locatie, vlak bij het strand. We waren op bezoek bij onze zoon. Erg leuk, maar op het eiland is niks te doen verder. Prima als je alleen van zon zee en strand houd! We hebben niet op het resort gegeten.

• 9Rene24-04-2019

prachtig, gezellig, gemoedelijk, vriendelijk

Een prachtig resort met zeer ruime kamers. Geweldig ontbijtbuffet en heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader, ook als je niet van Golf houdt.

• 9Karen26-10-2018

Ongelooflijk prachtig eiland

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Resort is ruim opgezet, met verschillende zwembaden. Een zwembad is zo dicht bij het strand, dat je door weg over te steken (prima te doen, alle aardige Arubanen stoppen altijd!) dat je binnen no time òf op je strandbedje licht òf lekker bij het zwembad. Bedjes gratis, parasols gratis, gratis handdoeken bij het zwembad, ideaal. Schone, ruime kamer (1-kamer appartement). Wordt dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken, zelfs de afwas doen ze voor je. Het strand en de zee is toch wel echt het mooiste van alles. Zo ongelooflijk mooi. Dagje wezen snorkelen bij Baby Beach en Boca Catalina Beach. Aanrader! 2 dagen auto gehuurd via touroperator, ook top geregeld. En een Natural Pool Safari gedaan in een grote open truck het National Park door gecrosst, ruige kust bekeken aan de noordzijde van het eiland. Aruba is een vakantie vol luxe, lekker eten en aardige mensen. Een klein paradijsje...

• 8Wences17-05-2018

Fantastisch!

Een mooi resort met nette en ruime appartementen, goed ontbijt en aardig personeel! Je hoeft alleen maar de straat over te steken en je bevind je al op het prachtige Druif beach! Supermarkt (AH) is op loopafstand, ideaal! Huur en auto en ga het eiland rond, genoeg te zien. Pak s'avonds de bus (halte bij het resort) en ga naar het centrum waar er ruim keuze is uit verschillende restaurantjes, erg gezellig!

• 9Laura05-05-2018

Geweldige vakantie!

Geweldige vakantie gehad! Hele vriendelijke mensen, die je altijd willen helpen en meedenken. We hadden ontbijt bijgeboekt, elke ochtend een heerlijk ontbijt met veel vers fruit. We hadden een mooie, hele ruime kamer, erg schoon, en aangenaam door de airco. Bed was iets te zacht naar onze smaak, maar wel gigantisch groot! Het heeft een heerlijk zwembad en 100 meter verderop ligt het strand. Ook is de golfbaan aan te raden, alhoewel hij wel best prijzig is. Qua ligging is het ideaal, niet in de enorme toeristische drukte, maar daar kan je wel snel zijn als je dat wilt. Kan echt niks negatiefs bedenken, zou zo nog een keer teruggaan! Wellicht dan een van de andere divi's uitproberen!

• 9Andrew Dijkstra10-04-2018

dit jaar voor de derde keer, geweldig

Ligging is perfect, zo aan het prachtige strand, dichtbij supermarkten waar wij overigens wel een taxi voor namen in verband met de hoeveelheid boodschappen die we daar gedaan hadden. Niet zo druk als Eagle en Palm beach gelukkig, waar je overigens wel makkelijk heen kan gaan met de bus voor een paar dollar kamers zijn goed uitgerust en schoon, ac is wat aan de lawaaiige kant. personeel is vriendelijk en behulpzaam, atm ter plaatse werkte niet altijd drankjes aan het strand waren lekker en ook hier weer vriendelijke bediening. strand boy is wat aan de chagrijnige kant maar een paar dollar fooi en hij doet alles voor je. Ook hier genoeg ruimte om aan het strand te liggen en die zee tjonge jonge wat heeeeeerlijk

• 8Hans en Thea Mastenbroek25-02-2018

Geweldig Appartement en goed weer.

Het Appartement dat we hadden was geweldig, veel berg ruimte, goed bedden,Keuken was goed met diverse apparatuur. Mooi uitzicht vanaf het balkon, beden iedereen dag opgemaakt, ja geweldig. Alleen sommige personeels leden afkomstig van Venezuela en Columbia zijn niet vriendelijk tegen over de Nederlanders en dit komt, omdat wij minder fooi geven dan de Amerikanen, wij voelde ons ook heel erg gediscrimineerd op heel Aruba door deze mensen. De Arubaane zelf zijn pracht mensen en heel aardig, maar de regering klop daar niet net als in Nederland. Wij gaan dan ook nooit meer naar dit Eiland toe, het verrot sorry.

• 9Vincent07-01-2017

Superieur

Geweldige restaurants in het all in formule, met als topper the mulligan's. De Arubanen zijn een zeer vriendelijk volk, vandaar dat ik me daar zeer thuis voel en ook sinds 2001 jaarlijks terug keer voor een heerlijke vakantie. niets moet, alles mag. komt het niet vandaag, dan morgen. erg relaxed. Huur een auto en zo kan je dit heerlijke eiland ontdekken en betreedt de hooiberg, wel in de ochtend ivm warmte. erg leuk. ik kijk nu alweer uit naar der meivakantie 2017. De kamers zijn amerikaans. 80m2 heerlijk. de zwembaden top en iedere dag worden deze schoon gemaakt. dagelijks handdoek service.

• 10Jose25-06-2016

Absolute aanrader.

Fantastische appartementen op een zeer verzorgd terrein en een super locatie. Bij aankomst hadden we het geluk dat we bij de receptie een gratis upgrade kregen aangeboden omdat de standaard appartementen waren volgeboekt. Daardoor hadden we met drie personen een supergroot appartement met aparte slaapkamer, 2 badkamers, twee grote balkons en zelfs een prive dakterras met buitenkeuken en jacuzzi...... Super, super, super. We hebben via touroperator geboekt voor een prijs die het 100% waard was. Alle prijzen op Aruba zijn erg hoog, dus ook in de restaurants en in de supermarkten. Het eiland is sterk gericht op de Amerikanen, maar daar hebben we meerdere keren hele gezellige gesprekken mee kunnen voeren. Van de Divi-restaurants hebben wij geen gebruik gemaakt.

Hotel Divi Village Golf & Beach Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    J.E. Irausquin Blvd 93, 1