Hotel Divi Village Golf & Beach Resort

Hotel Divi Village Golf & Beach Resort

8.5Fantastisch

Aruba, Aruba, Aruba

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.309p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

55 reviews over Hotel Divi Village Golf & Beach Resort

• 2019
    8Nico09-05-2019

Prima relaxvakantie.

Prima locatie, vlak bij het strand. We waren op bezoek bij onze zoon. Erg leuk, maar op het eiland is niks te doen verder. Prima als je alleen van zon zee en strand houd! We hebben niet op het resort gegeten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Rene24-04-2019

prachtig, gezellig, gemoedelijk, vriendelijk

Een prachtig resort met zeer ruime kamers. Geweldig ontbijtbuffet en heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader, ook als je niet van Golf houdt.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2018
    9Karen26-10-2018

Ongelooflijk prachtig eiland

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Resort is ruim opgezet, met verschillende zwembaden. Een zwembad is zo dicht bij het strand, dat je door weg over te steken (prima te doen, alle aardige Arubanen stoppen altijd!) dat je binnen no time òf op je strandbedje licht òf lekker bij het zwembad. Bedjes gratis, parasols gratis, gratis handdoeken bij het zwembad, ideaal. Schone, ruime kamer (1-kamer appartement). Wordt dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken, zelfs de afwas doen ze voor je. Het strand en de zee is toch wel echt het mooiste van alles. Zo ongelooflijk mooi. Dagje wezen snorkelen bij Baby Beach en Boca Catalina Beach. Aanrader! 2 dagen auto gehuurd via touroperator, ook top geregeld. En een Natural Pool Safari gedaan in een grote open truck het National Park door gecrosst, ruige kust bekeken aan de noordzijde van het eiland. Aruba is een vakantie vol luxe, lekker eten en aardige mensen. Een klein paradijsje...

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Wences17-05-2018

Fantastisch!

Een mooi resort met nette en ruime appartementen, goed ontbijt en aardig personeel! Je hoeft alleen maar de straat over te steken en je bevind je al op het prachtige Druif beach! Supermarkt (AH) is op loopafstand, ideaal! Huur en auto en ga het eiland rond, genoeg te zien. Pak s'avonds de bus (halte bij het resort) en ga naar het centrum waar er ruim keuze is uit verschillende restaurantjes, erg gezellig!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Laura05-05-2018

Geweldige vakantie!

Geweldige vakantie gehad! Hele vriendelijke mensen, die je altijd willen helpen en meedenken. We hadden ontbijt bijgeboekt, elke ochtend een heerlijk ontbijt met veel vers fruit. We hadden een mooie, hele ruime kamer, erg schoon, en aangenaam door de airco. Bed was iets te zacht naar onze smaak, maar wel gigantisch groot! Het heeft een heerlijk zwembad en 100 meter verderop ligt het strand. Ook is de golfbaan aan te raden, alhoewel hij wel best prijzig is. Qua ligging is het ideaal, niet in de enorme toeristische drukte, maar daar kan je wel snel zijn als je dat wilt. Kan echt niks negatiefs bedenken, zou zo nog een keer teruggaan! Wellicht dan een van de andere divi's uitproberen!

Gereisd met partner in april 2018

• 9Andrew Dijkstra10-04-2018

dit jaar voor de derde keer, geweldig

Ligging is perfect, zo aan het prachtige strand, dichtbij supermarkten waar wij overigens wel een taxi voor namen in verband met de hoeveelheid boodschappen die we daar gedaan hadden. Niet zo druk als Eagle en Palm beach gelukkig, waar je overigens wel makkelijk heen kan gaan met de bus voor een paar dollar kamers zijn goed uitgerust en schoon, ac is wat aan de lawaaiige kant. personeel is vriendelijk en behulpzaam, atm ter plaatse werkte niet altijd drankjes aan het strand waren lekker en ook hier weer vriendelijke bediening. strand boy is wat aan de chagrijnige kant maar een paar dollar fooi en hij doet alles voor je. Ook hier genoeg ruimte om aan het strand te liggen en die zee tjonge jonge wat heeeeeerlijk

Gereisd met partner in oktober 2016

• Oude reviews

9Vincent07-01-2017

Superieur

Geweldige restaurants in het all in formule, met als topper the mulligan's. De Arubanen zijn een zeer vriendelijk volk, vandaar dat ik me daar zeer thuis voel en ook sinds 2001 jaarlijks terug keer voor een heerlijke vakantie. niets moet, alles mag. komt het niet vandaag, dan morgen. erg relaxed. Huur een auto en zo kan je dit heerlijke eiland ontdekken en betreedt de hooiberg, wel in de ochtend ivm warmte. erg leuk. ik kijk nu alweer uit naar der meivakantie 2017. De kamers zijn amerikaans. 80m2 heerlijk. de zwembaden top en iedere dag worden deze schoon gemaakt. dagelijks handdoek service.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Jose25-06-2016

Absolute aanrader.

Fantastische appartementen op een zeer verzorgd terrein en een super locatie. Bij aankomst hadden we het geluk dat we bij de receptie een gratis upgrade kregen aangeboden omdat de standaard appartementen waren volgeboekt. Daardoor hadden we met drie personen een supergroot appartement met aparte slaapkamer, 2 badkamers, twee grote balkons en zelfs een prive dakterras met buitenkeuken en jacuzzi...... Super, super, super. We hebben via touroperator geboekt voor een prijs die het 100% waard was. Alle prijzen op Aruba zijn erg hoog, dus ook in de restaurants en in de supermarkten. Het eiland is sterk gericht op de Amerikanen, maar daar hebben we meerdere keren hele gezellige gesprekken mee kunnen voeren. Van de Divi-restaurants hebben wij geen gebruik gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 5Jade08-06-2016

Nooit meer een Divi hotel.

Wij dachten dat wij een goede keus maakte toen wij kozen voor 1 van de Divi Hotels. Niet dus! Wij hebben nooit zoveel spijt gehad bij het boeken van een hotel. Divi Village golf and beach resort is verre weg het slechtste hotel waar wij tot nu toe hebben verbleven tijdens een vakantie. Zowiezo had het resort ook enkele goede punten, maar helaas wegen die niet op tegen de negatieve. Negatieve punten: 1. Na een lange vlucht, ben je doodmoe en wil je graag snel je kamer in, lukt het niet want check-in procedure laat te wensen over. Je Moet allerlei soorten boekingspapieren kunnen overhandigen. 2. Zelfs met een ellenlang check-in werd niet alles in orde gemaakt. Ons verblijf was inclusief ontbijt en daarvoor moesten we de volgende ochtend terug naar de frontdesk, lastig dus. 3. Divi resorts heeft een aantal restaurants, helaas mochten we maar bij 1 restaurant ontbijten.dit stond bij het boeken nergens vermeld. 4. 1 koffie per persoon is alleen toegestaan tijdens t ontbijt. zin in meer koffie? Betalen dan maar! En een vrij beperkt ontbijt! 5. Personeel kijkt en handelt zeer onvriendelijk en ontevreden. 6. Restaurants van divi lijken tip(fooi) te Eisen. 7. Personeel geeft zelf aan niet tevreden te zijn over de regels en werkwijze van t hotel 8. Tijdens een bezoekje bij de spa, zat de manager zijn personeel En Een Kind compleet verrot te schelden waar wij bijzaten. 9. De housekeeping was zo sluw dat als wij smiddags thuis kwamen precies op dat moment zij de kamer wilde schoonmaken. Waardoor wij de keuze maakte om housekeeping weg te sturen omdat wij wilde rusten, hierdoor werd de kamer maar steeds niet schoongemaakt. 10. Voor het zwembad krijg je polsbandjes zodat het hotel weet dat jij binnen het hotel verblijft. Echter krijg je ook handdoek pasjes en een pasje waardoor je F&B op de kamer kan zetten. Hierdoor is het totaal overbodig om het polsbandje in het leven teroepen, ik kan me maar 1 reden heugen waarom, en dat is hopen dat je ze kwijt raakt zodat je je borg kwijt bent voorhet pasje.

Kortom: DIVI is erop gebrand zoveel mogelijk winst op je te draaien, waardoor je overal voor moet betalen.

Positieve puntjes: 1. Ruime kamers 2. Goede restaurants zoals Mulligans en Windows on Aruba 3. Goede wifi over het hele terrein 4. Uitstekende gym

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Ann van Daal-Timmermans09-05-2016

Heel erg goed!

Super fijne bestemming.wij zijn verwende reizigers en willen deze vakantie waarderen met n 9!! Zeker n aanrader,we kunnen niets bedenken wat beter kan!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Hotel Divi Village Golf & Beach Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen