Hotel Divi Village all inclusive villas

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Divi Village all inclusive villas voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Divi Village all inclusive villas

• 10Vincent08-05-2016

Grootse vakantie

De keuze uit 11 restaurants maakt je vakantie erg leuk en grootse keuken. Ze zijn goed bezig met het renoveren van alles en wij zaten perfect

Met jonge kinderen

• 9Vincent27-03-2016

Geweldig

Ieder jaar in meivakantie is het weer feest , terug naar divi village. Grote kamers 70m2 bubbelbad, jacuzzi etc. Goede onderhoudt. En eten bij de mulligans, het kan niet beter

Met jonge kinderen

• 9Marja de Zwart28-11-2014

Heerlijke plek

wat een geweldig resort. Prachtig zwembad, alles gelegen midden in de golfbaan, maar ook dichtbij het strand. Geweldige service: je wordt met golfkarretjes op verzoek vervoerd door het resort of naar de andere 2 resorts waar je gebruik van mag maken! Het all inclusive concept is helemaal top, je mag kiezen waar je eet in vele restaurants, naar ieders smaak! De villa's zijn van alle gemakken voorzien, hetgeen je bij all inclusive niet eens nodig hebt, maar je kunt er ook zonder dat verblijven en dan is het heel compleet. Kortom een echte aanrader! Wij zijn er slechts 5 nachten geweest, maar had er makkelijk 3 weken door kunnen brengen!

• 8Marlies de Waard27-05-2013

super all inclusive

Echt een super vakantie gehad echt zo veel keuze! Appartementen zijn comfortabel en heel ruim, de sfeer op het resort is relaxt Je kunt het zo gek niet bedenken maar je kan je echt de hele dag en avond vermaken, er zijn zoveel mogelijkheden. Te veel om op te noemen.

Met vrienden

• 9bart18-09-2012

Top all inclusive op Aruba

Divi Villas zijn zeer ruime suites gelegen midden op de golfbaan. De all inclusive is geweldig je hebt een keuze uit 13 restaurants en 11 bars en nog gratis golf na 15.00 inclusief golfkaartjes Windows is erg lekker en je kunt hier eten met een toeslag maar is het meer dan waard...het best restaurant van Aruba

Met oudere kinderen

• 9bart07-02-2012

Divi Villas is een top all inclusive

We zijn hier met de hele familie geweest en het concept is fantastisch, ruime kamers met keuken altijd handig en zelf een wasmachine en droger. In deze all inclusive zit alles, keuze uit 13 restaurants, 11 bars, watersporten, tennis en zelfs golf met golf karretje op een prachtige baan. Voor de kids dus heel veel te doen en daarom voor de ouders ook nog tijd voor een boekje met cocktail aan het zwembad Eindeloos deze all inclusive

Met oudere kinderen

2 tips over Hotel Divi Village all inclusive villas

• bart, 18-09-2012

Voor kinderen is het geweldig, heel veel keuzes, kunnen zelf overal naar toe en een top glijbaan

• bart, 07-02-2012

Ga ook eens eten bij Windows on Aruba (met een kleine toeslag) maar zeker de moeite waard. Of de brunch op zondag Neem een les bij de pro je komt tot verrassende inzichten

0 vragen over Hotel Divi Village all inclusive villas

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen