Hotel Divi Beach Resort Oranjestad

2 reviews over Hotel Divi Beach Resort Oranjestad in het Nederlands

Mooi resort

N.A.
15-7-2014

Mooie witte stranden direct aan het resort. Goed gevarieerd eten. Goede bediening. Dichtbij Oranjestad, is met een huurfiets tebereiken of met openbaar vervoer. Casino direct naast resort.

mooie plek , met aardige en nette mensen

rob sprooten
4-1-2012

Het is een gezellig en goeduitziend hotel, de plaats en en ligging van het hotel is in mijn ogen perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Divi Beach Resort Oranjestad in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Divi Beach Resort Oranjestad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.