Hotel Divi Aruba

Hotel aan zeeWeer vandaag32°27°
Hotel Divi Aruba
8,1

117 reviews over Hotel Divi Aruba in het Nederlands

Niet doen voor zoveel geld!

Richard
9-8-2018

Knettergek word je van de tikkende airco die pas na 6 dagen wordt gemaakt.

Kluis geeft vaak een error.

Toiletten bij het zwembad zijn smerig!

Kakkerlakken en slechte schoonmaak van de kamers, water in de douche loopt slecht weg.

Iedereen van ons gezin heeft buikkrampen en voedselvergiftiging gehad door te rauw vlees en onhygiënische bereiding.

Bediening is zeer onvriendelijk en traag.

Wel

Leuke animatie, wel jammer dat ze niet veel te zien waren.

Vies en teleurstellend.

Karin
6-8-2018

Vorig jaar in Divi Golf verbleven dat was super. Helaas dit jaar van dezelfde keten Divi Aruba all inclusive gekozen, wat een enorme teleurstelling.

Sperma op het sprei, luizen in de badkamer, kakkerlakken, tandpastaklodders tegen de muur, kluis die steeds maar werkte blijft geven. Geen ventilator en geen droogrek, wel vieze stoeltjes op een mini plaatsje.

Vieze schimmel in de badkamer, poepvlekken op deurposten en achter het toilet.

Na vele gesprekken met de receptie, housekeeping, touroperator vertegenwoordigers en mails naar touroperator, is het sprei weg en de tandpastakloddders voor de helft weggekrabt. Waarom niet alles?

Toiletpapier is op de rantsoen. Eten is eentonig en van mindere kwaliteit.

De zwembaden zijn vies en ook de terrassen zitten gaten in wat zorgt voor snedes in je voeten als je even niet oplet.

De toiletten bij het zwembad zijn viezer dan vies en wil je niet heen. Je wordt zeker ziek!

van Ardenne J.
5-3-2018

Heet en direct aan het strand, ook de nar het

Een waar paradijs!

Janneke keupink
20-5-2015

Van 1 tot 9 mei 2015 bij divi aruba geweest,wij kunnen echt niks bedenken wat niet goed was!wij hebben enorm genoten.

Top plek!

Arjan
19-8-2014

Heerlijk hotel en mooie uitvalsbasis om verder het eiland te verkennen. Hotel heeft een aantal verschillende restaurants, waardoor je diversiteit hebt in het eten

Super vakantie gehad

Marco
6-5-2014

We hebben genoten van deze vakantie, het hotel was super en rustig, het eten was er erg goed.

Een droomvakantie in een tópkwaliteit hotel

jaimyscholte
26-3-2014

We zijn best wel goed gewend, dus waren bang voor een tegenvaller, maar dit is zonder twijfel het beste hotel dat je op Aruba kunt boeken gezien de kwaliteit én ligging. Druif Beach is een prachtige rustige witte baai met blauw water, rieten parasols en alle ruimte voor veel privacy. Wij hadden een kamer in het VistaII gebouw, absoluut de beste kamers van het complex. Centraal maar rustig gelegen. Onze kamer was net gerenoveerd, schoon en heel ruim. We sliepen met de balkondeur open en hoorden de zee, top. De sfeer in het hotel is modern en loungy. Na een aantal all inclusive vakanties in Turkije/Mexico was de super-de-luxe all inclusive formule een absolute verrassing. Het eten is luxe en met dank aan de diverse a la carte restaurants heel divers. Niets is de obers te veel; van champagne tot 2 voorgerechten pp of likeur bij de koffie. Alles kan. Cocktails in overvloed, ze worden bijgevuld voor je er erg in hebt. Het hotel, het weer en de Arubanen maken Aruba echt tot one happy island!

Niet All inclusive en matig van kwaliteit.

r.j.slootmans
1-3-2014

We waren hier voor de tweede keer na 9 jaar en werden zwaar teleurgesteld.

Het hotel noemt zich Mega All Inclusive maar is dit beslist niet. De minibar op de kamer was en bleef leeg, internet kost $ 50, per week per gebruiker en is maar op 1 toestel te installeren. Het hotel heeft nota bene anno 2014 geen free wifi spot ! De gammele kamer kluis kost $ 20, per week. De kamers zijn sterk verouderd, de airco lekt en de ventilator piept, warm water komt soms wel en soms niet uit de douche kraan. Het eten in de diverse restaurants was 9 jaar geleden uitstekend nu echter niet meer, weinig variatie veel vlees in de vorm van hamburgers en hotdogs en steaks. Bij het ontbijt mist de verse jus en koffie.

Kortom een hotel waar we geen 3e keer naar toe zullen gaan.

prachtig

Angeloagnes
1-3-2014

We zaten aan strand, een woord perfect sprookje top

Prima strandhotel

Aad
11-12-2013

Goede kamer met prima bedden. Probeer de buffetmaaltijden over te slaan, bij het ontbijt staat er een figuur die geen eieren kan bakken, Bij de lunch hebben de vliegen de overhand op de salades en de broodjes, je zou er aan kunnen denken om het af te dekken. Lunch is iedere dag hetzelfde, evenals het toetjesbuffet bij lunch en diner. Ga wel naar de specialiteiten restaurants want daar is alles prima geregeld. De strandbar is oké er is van alles te krijgen zelfs prosecco, nadeel is dat ook in de avonduren alles in plastic glazen wordt geschonken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Divi Aruba in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Divi Aruba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.