Hotel Divi Aruba

Tonen op kaart

120 reviews over Hotel Divi Aruba

• 9Fam Peters12-03-2019

Wederom fantastisch

Voor de vijfde maal.Nu met kinder en kleinkinder, we gingen toch wat argwanend i.v.m. vorige reacties maar wij zijn niet ziek geworden. Jammer genoeg wel een paar kilo zwaarder dat door al het lekkere eten en drinken, voor alles is gezorgd gratis badhanddoeken/strandbedden/altijd genoeg parasols op het strand.In daarvoor speciale kamers op de laatste dag omkleden en douchen. koffers worden netjes opgeborgen,eten en drinken nog steeds gratis ook met vliegtuigvertraging tot je vertrek.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Siea10-02-2019

Geweldig

Als je van een all inclusive hotel houdt dat pal aan een groot wit strand ligt, is er geen betere plek dan divi. Eten is lekker en uitgebreid, geen vreselijke schranspartijen zoals bij andere all inclusives, het heeft het mooiste strand dat ik ooit gezien heb en alhoewel het geen klein hotel is, voelt het wel zo, allemaal laagbouw complexjes, mooie tuinen en de gaafste lobby die ik ooit heb gezien. Met Dreamliner gevlogen, echt geweldig!! Vroeger in de Star Class, heet nu “ deluxe”, waanzinnig veel beenruimte, brede stoelen en super service. Als je comfort vliegt en op tijd je stoel reserveert, zit je ook uitstekend. De Dreamliner is het fijnste vliegtuig waar ik ooit mee heb gevlogen!

Gereisd met partner in maart 2018

• 2018
    2Richard09-08-2018

Niet doen voor zoveel geld!

Knettergek word je van de tikkende airco die pas na 6 dagen wordt gemaakt. Kluis geeft vaak een error. Toiletten bij het zwembad zijn smerig! Kakkerlakken en slechte schoonmaak van de kamers, water in de douche loopt slecht weg. Iedereen van ons gezin heeft buikkrampen en voedselvergiftiging gehad door te rauw vlees en onhygiënische bereiding.

Bediening is zeer onvriendelijk en traag.

Wel Leuke animatie, wel jammer dat ze niet veel te zien waren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2Karin06-08-2018

Vies en teleurstellend.

Vorig jaar in Divi Golf verbleven dat was super. Helaas dit jaar van dezelfde keten Divi Aruba all inclusive gekozen, wat een enorme teleurstelling.

Sperma op het sprei, luizen in de badkamer, kakkerlakken, tandpastaklodders tegen de muur, kluis die steeds maar werkte blijft geven. Geen ventilator en geen droogrek, wel vieze stoeltjes op een mini plaatsje.

Vieze schimmel in de badkamer, poepvlekken op deurposten en achter het toilet.

Na vele gesprekken met de receptie, housekeeping, touroperator vertegenwoordigers en mails naar touroperator, is het sprei weg en de tandpastakloddders voor de helft weggekrabt. Waarom niet alles?

Toiletpapier is op de rantsoen. Eten is eentonig en van mindere kwaliteit.

De zwembaden zijn vies en ook de terrassen zitten gaten in wat zorgt voor snedes in je voeten als je even niet oplet.

De toiletten bij het zwembad zijn viezer dan vies en wil je niet heen. Je wordt zeker ziek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9van Ardenne J.05-03-2018

Heet en direct aan het strand, ook de nar het

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• Oude reviews

10Janneke keupink20-05-2015

Een waar paradijs!

Van 1 tot 9 mei 2015 bij divi aruba geweest,wij kunnen echt niks bedenken wat niet goed was!wij hebben enorm genoten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Arjan19-08-2014

Top plek!

Heerlijk hotel en mooie uitvalsbasis om verder het eiland te verkennen. Hotel heeft een aantal verschillende restaurants, waardoor je diversiteit hebt in het eten

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Marco06-05-2014

Super vakantie gehad

We hebben genoten van deze vakantie, het hotel was super en rustig, het eten was er erg goed.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9jaimyscholte26-03-2014

Een droomvakantie in een tópkwaliteit hotel

We zijn best wel goed gewend, dus waren bang voor een tegenvaller, maar dit is zonder twijfel het beste hotel dat je op Aruba kunt boeken gezien de kwaliteit én ligging. Druif Beach is een prachtige rustige witte baai met blauw water, rieten parasols en alle ruimte voor veel privacy. Wij hadden een kamer in het VistaII gebouw, absoluut de beste kamers van het complex. Centraal maar rustig gelegen. Onze kamer was net gerenoveerd, schoon en heel ruim. We sliepen met de balkondeur open en hoorden de zee, top. De sfeer in het hotel is modern en loungy. Na een aantal all inclusive vakanties in Turkije/Mexico was de super-de-luxe all inclusive formule een absolute verrassing. Het eten is luxe en met dank aan de diverse a la carte restaurants heel divers. Niets is de obers te veel; van champagne tot 2 voorgerechten pp of likeur bij de koffie. Alles kan. Cocktails in overvloed, ze worden bijgevuld voor je er erg in hebt. Het hotel, het weer en de Arubanen maken Aruba echt tot one happy island!

Gereisd met partner in januari 2014

• 4r.j.slootmans01-03-2014

Niet All inclusive en matig van kwaliteit.

We waren hier voor de tweede keer na 9 jaar en werden zwaar teleurgesteld. Het hotel noemt zich Mega All Inclusive maar is dit beslist niet. De minibar op de kamer was en bleef leeg, internet kost $ 50, per week per gebruiker en is maar op 1 toestel te installeren. Het hotel heeft nota bene anno 2014 geen free wifi spot ! De gammele kamer kluis kost $ 20, per week. De kamers zijn sterk verouderd, de airco lekt en de ventilator piept, warm water komt soms wel en soms niet uit de douche kraan. Het eten in de diverse restaurants was 9 jaar geleden uitstekend nu echter niet meer, weinig variatie veel vlees in de vorm van hamburgers en hotdogs en steaks. Bij het ontbijt mist de verse jus en koffie. Kortom een hotel waar we geen 3e keer naar toe zullen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

10 tips over Hotel Divi Aruba

• Yvonne, 14-01-2012

Huur een auto via Hertz (Ricky) in het Hotel! Wij hebben een top service gehad! Snorkelen kan je goed bij de stranden naar het westpunt en baby beach. Ben je op Baby Beach breng dan een bezoek aan strandtent Big Mamma waar je heerlijk Antilliaans kunt eten. Lekker lunchen kun je ook bij de Lighthouse op de westpunt. Als je zelf wilt koken ga naar een supermarkt net buiten Oranjestad dan betaal je de helft.

• Angeloagnes, 01-03-2014

Neem een taxi het eiland rond. Ga naar de markt (5 min) lopen en ga kijken genieten

• jaimyscholte, 26-03-2014

Ga 's avonds bij zonsondergang eten bij Red Parrot (a la carte all in). Kies voor een zeezichtkamer in het VistaII gebouw (VistaI is niet gerenoveerd!). Boek de buggytour in het hotel en huur een auto. Er is genoeg te zien en doen in Aruba voor twee weken! Extra leuk: snorkelspullen behoren ook tot de all inclusive formule. Palm Beach is leuk voor een avond, verder vonden we het net Las Vegas in het klein. Tip voor het hotel: verbied het handdoekje leggen, past niet bij deze luxe.

7 vragen over Hotel Divi Aruba

• anouk, 20-10-2014

Zwemmen met dolfijnen

Weet iemand als je dicht bij het hotel met dolfijnen kan zwemmen ongeveer op loopafstand? of rijden?

• veerman, 12-10-2014

vraagje

zijn de badlakens bij t zwembad all-inclusive

Janneke keupink, 20-05-2015

Ja,deze kunnen elke dag schoon opgehaald worden,je krijgt voor de andere dag ook weer nieuwe erg fijn!

• Sandra, 12-04-2014

Huisrif

Is er voor de deur een huisrif

Janneke keupink, 20-05-2015

Nee niet echt maar de stranden zijn op druif beach echt prachtig!

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen