Aparthotel Costa Linda Beach Resort

• Goed: 7 - 8

veelzijdig

sander
18-2-2012

Het personeel was uitermate vriendelijk. De manager van het hotel kwam ook dagelijks meermaals langs om te vragen hoe we het er stelden. De bar was uitgerust met tof en aangenaam personeel en ze hadden veel keuze en zeeer lekkere coctails! Het uitzicht was zowel als vanuit de bar als vanuit de kamen fenomenaal. Op dus een tientallen meters van de zee. Het hotel beschikt over een prachtig strand waar je op het gemak kan liggen vlak tegen de zee in goede stoelen en vooral met veel ruimte. We werden dus niet tegen de andere gasten geplakt met onze stoelen. Het zwembad is niet zo groot maar toch groot genoeg voor ons. De stoelen aan het zwembad zijn super comfortabel. Onze kamer lag in de Tara Beach suites en had een magnifiek zicht op de blauwe zee

super

erik
31-1-2010

zeer sjiek complex, op basis van time share.

super kamers, mooi zwembad en aan eagle beach.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Costa Linda Beach Resort in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Costa Linda Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Costa Linda Beach Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.