Géén boekingskosten

Meer appartement info

3 Reviews over Carina's Studio Apartments

• 9da Costa04-12-2016

super verblijf gehad

Eigenaren Ron & Rosemary so super vriendelijk, gastvrij, behulpzaam. Studio is top, schoon, cosy en van alle gemakken voorzien. Locatie perfect. 10+

• 10Patrick Swaab28-04-2013

Heerlijk ontspannen en zorgeloos verblijf!

Na het boeken, kregen we netjes bericht van de beheerder (Freddy) met wat extra informatie over de accommodatie en de plaats. Tevens de vraag hoe laat hij ons moest op komen halen van het vliegveld. Dit was niet nodig vanwege het hebben van eigen vervoer vanaf het vliegveld. Op de aangegeven tijd stond Freddy al klaar om ons te ontvangen bij het appartement. De locatie, het complex en het appartement waren perfect. Tevens toen we problemen hadden met de huur auto stond Freddy direct voor ons klaar, en heeft hij ons super geholpen. Bij vertrek kregen we zelfs nog een mooi boek over Aruba, omdat hij het zo jammer vond van het probleem met de huur auto (waar hij niets aan kon doen en mee te maken had). Alleen al voor Carina's appartments en Freddy zouden we zo weer teruggaan naar Aruba!

• 10eelyjannatuyl26-04-2013

Fantastische plek

De ontvangst is heel hartelijk. De koelkast was gevuld met een fles wijn, 2 biertjes en waterflesjes. Wij kregen een up-grade naar de bungalow en die was in 1 woord geweldig. Zeer schoon (3 x per week wordt er schoon gemaakt en krijg je ook nieuwe strandlakens) ruim, van alle gemakken voorzien, goed gevulde keuken en met een goed werkende stille airco. De bedden waren breed en lang. De eigenaar komt regelmatig even kijken of hij nog ergens behulpzaam mee kan zijn, weet veel leuke eettentjes, waar het goed snorkelen is, wat je echt moet zien etc. 3 x per week wordt er schoon gemaakt en krijg je ook nieuwe strandlakens. Zorgde meteen voor naslagwerk betreffende vogels en vissen, zodat we konden opzoeken wat we hadden gefotografeerd. Het complex ligt in een woonwijk in Palm Beach, Het strand ligt op 5 tot 7 minuten lopen. Je bereikt het via een braak liggend stukje land en een weg over te steken. Kortom een uitstekend adres vlak bij het mooiste strand. Een grote Jumbo is dichtbij.

Appartement Carina's Studio Apartments info

• CafeNiet beschikbaar