Hotel Bucuti & Tara Beach Resort

Hotel Bucuti & Tara Beach Resort

9Fenomenaal

Aruba, Aruba, Aruba

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.984p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Aan zee
  • Adults only
  • Jacuzzi

50 reviews over Hotel Bucuti & Tara Beach Resort

• 9stef23-09-2014

terug bezoekje gebracht aan dit zonnig eilandje

Op nieuw richting Aruba en dan ook opnieuw gekozen voor hotel Bucuti. Aan gezien het een last minut beslissing was geweest enkel nog een standaard kamer kunnen reserveren,.... Blijkbaar wordt het er drukker en drukker, dankzij de prachtige accomodatie en service die er geboden wordt. De omgeving blijft rustig, het openbaar vervoer is goed uitgerust en vlot.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10vangelabbeek stef19-09-2013

Ideala ontspanningsreis met luxe

Mooi verzorgd hotel, kamers zijn goed en netjes onderhouden. Dagelijks worden de kamers proper gemaakt. Belangrijkste pluspunt zijn de maaltijden, steeds vers en goed verzorgd. Restaurant aan strand kan zonder probleem een vergelijking met Belgisch restaurants met glans doorstaan. Zowel ontbijt als andere maaltijden gemaakt met verse producten. Ligstoelen aan zwembad of strand ideaal en voldoende ruimte zodoende er toch beetje sprake kan zijn van privacy. Strand is een foto zoals in de boekjes prachtig. Kamers aan strandzijde ideaal en rustig. 's Nachts is er steeds bewaking aanwezig, op het terrein, ontdekt tijdens nachtwandeling. Draadloos internet op de kamer leuk meegenomen. tv & radio aanwezig maar eigenlijk niet gebruikt. Personeel is vriendelijk en steeds hulpvaardig. Je wordt er als gast onthaalt en behandelt niet als een nummer of die Belg van kamer .. Je wordt dagelijks gewoon vriendelijk aangesproken of alles nog naar wens is. Zalig en ZEKERS voor herhaling vatbaar in 2014

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Roger en Nadine26-08-2013

Beste hotel dat we ooit gehad hebben.

Super vriendelijk personeel, prachtig gelegen, lekker eten, alles was top. Gaan zeker nog eens terug. Het restaurant Piraten Nest wordt momenteel vernieuwd daar konden we spijtig genoeg niet eten maar in het restaurant van de Tara Suites was het ook heel lekker.Hebben auto gehuurd in hotel om ganse eiland te bezoeken,heel mooi , hadden eigenlijk tijd tekort daar we er maar 7 dagen waren, volgende keer gaan we 14 dagen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Drummer_pvg28-04-2013

Bucuti .............. what else ?

Ok, we hebben niet veel gedaan op Aruba (er is ook niet veel te doen) maar dit is toch wel het mooiste stekkie op Aruba. Steekt met kop en schouders boven de andere hotels aan de low-rise uit ( ook qua prijs overigens). Hotels aan de low-rise in werkelijkheid niet zo mooi als in de reisgids. Behalve Bucuti uiteraard. High-rise hotels wel mooi maar veel te druk. Was echt even schrikken. Benadering van Bucuti van hun klanten is ongekend en dat begint al bij het inchecken,etc,etc. We zullen niet alles verklappen. Kwaliteit van het ontbijt is meer dan goed, de lokatie ......... what else ? De kwaliteit van het diner is een ander verhaal en dat weet men zelf ook. Niet dat het niet te eten is maar het is ook niet echt geweldig.Er zijn veranderingen op komst. Dus, boek gewoon logies/ontbijt en ga als het diner niet bevalt verder kijken. Moet je sowieso doen.Er zijn veel goede restaurant op Aruba. Dus ......... Bucuti ................................... What else ??

Gereisd met partner in april 2013

• 9Cees27-09-2012

De mooiste locatie van Aruba

Heerlijk hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Hotel ligt op de mooiste locatie van Aruba aan het strand van Eagle Beach. Ontbijt is zoals je kunt verwachten van een hotel als dit. Het diner en de lunch waren erg goed. Duurzaamheid en oog voor milieu staan erg hoog in het vaandel van dit hotel. Kortom een perfecte locatie en voor ons was het FANTASTISCH!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9tony van damme. 18-09-2012

Heerlijk rustig

Bij aankomst wordt je er met open armen ontvangen met een glaasje champagne.Iedere dag bij het ontbijt komt er iemand van het hotelmanagement of de eigenaar aan alle tafels een goede morgen wensen,en vraagt of je tevreden bent.In dit hotel ben je geen nummer maar een gast.Ieder personeelslid is supervriendelijk.Heerlijk rustig hotel zonder kinderen.Prachtig wit zandstrand.Goed gelegen.Het eten is verzorgd en lekker.Dit hotel doet er alles aan om hun gasten tevreden te stellen.Als we nog eens naar aruba komen zullen we zeker terug voor dit hotel kiezen.Wij zijn supertevreden.Als ik dan toch een kleine opmerking moet maken zou ik het s'avonds graag hebben dat er een dresscode is.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Nathalie03-10-2011

TO DO

Mooi hotel, supervriendelijke mensen (allemaal, van housekeeping tot staff), lekker eten, prachtig strand en accomodatie op het strand/aan het zwembad. Als er 1 minpuntje moet zijn, wij hadden een kamer aan het begin van de gang (bucuti, niet tara), waar de gangdeur telkens 'toesloeg' als er iemand op de gang kwam en op onze kamer hoorden wij ook heel goed de airco van de gang. Het uitzicht vanop onze strandzetel: net een foto waar je naar keek! Daar het een hotel is kinderen niet toegelaten, is het ook rustig.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Familie07-08-2011

Droomplek!

In oktober 2009 hebben wij hier onze huwelijksreis doorgebracht. Wat een geweldige plek is dit, alles klopt: het hotel, de service, de locatie. Kamer was ruim, schoon en goed uitgerust. Wij verbleven niet in het nieuwe gedeelte. Ontbijt op het terras aan zee is elke morgen weer genieten en ook een diner 'on the beach' is aan te raden!

Eetgelegenheden zijn er niet heel veel in de buurt van het hotel maar met een taxi ben je binnen 15 minuten op diverse locaties. Tip: veel restaurants zitten bij de High Rise Hotel Area.

De overige gasten waren tijdens ons verblijf overwegend van Amerikaanse afkomst.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Robert 31-07-2011

Mooi klein hotel aan het breedste strand van Aruba

Dit hotel heeft 1 "nadeel"het strand is zo breed dat je 500 meter mooet lopen op bij de zee te komen! Erg mooi hotel aan wit breed strand

Gereisd met partner in mei 1995

• 7jw en lou20-03-2011

Veel verwacht veel beetje tegen...

De kamer was prima maar de airco maakt echt enorm herrie, niet verwacht voor een hotel in deze klasse. Het zag er allemaal mooi uit maar wij hebben wel beter meegemaakt. Het strand is erg goed, ruim en voldoende bedjes. De bediening daar valt wel beetje tegen. Tip: dinsdag spareribs bij Mathews, ook op andere dagen goed!

Gereisd met partner in maart 2011

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen