Villa Bubali Villa (Bubali 185)

Villa Bubali Villa (Bubali 185)

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Aruba, Aruba, Aruba

Op vakantie geweest naar Bubali Villa (Bubali 185)?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Bubali Villa (Bubali 185) voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

1 review over Villa Bubali Villa (Bubali 185)

• 9Karin08-01-2012

Een hele fijne villa

Afgelopen december verbleven we in villa Bubali. Terwijl de prijzen van de hotels de pan uit rezen vanwege kerst en oud en nieuw, bleven de prijzen van Villa Bubali constant en betaalbaar. Het is een mooie ruime villa met een hele grote fijne veranda. De villa is omheind en heeft een alarmsysteem, wat op Aruba tegenwoordig wel een must is. De villa is compleet ingericht met alles wat je nodig zou kunnen hebben tijdens een verblijf op Aruba. De ligging is perfect. 5 min rijden van de stranden en de grote winkels. Een auto is op Aruba absoluut een aanrader. Er is ruim voldoende parkeerplaats voor de deur en achterom is binnen de omheining ook ruimte om 2 (grote) auto's neer te zetten. Door onweer is eenmaal de stroom uitgevallen, dit werd binnen een dag opgelost, zonder dat het onze vakantieplannen in de war schopte. Absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in december 2011

Villa Bubali Villa (Bubali 185) info