Géén boekingskosten

Villa info

12 Reviews over BibaBon

• 10SaskiaEnTwan29-09-2014

Heerlijke vakantie!

Afgelopen zomer 3 weken in villa BibaBon verbleven. We voelden ons weer helemaal thuis, ook nu we voor de eerste keer in villa BibaBon verbleven. Het begint bij touroperator al met het ophalen op het vliegveld waar ze klaar staan met een gekoeld drankje. Wat was dat drankje lekker na zo’n lange vlucht. Bij aankomst in de villa was de koelkast al gevuld en we hoefden dus niet meteen de volgende morgen boodschappen te gaan doen. BibaBon is, net als HopiBon, een ruim opgezette villa en heeft een keuken die van alle gemakken voorzien is. Daarnaast hebben we regelmatig gebruik gemaakt van de buitenbarbecue. De tuin is groot met daarin een mooi, groot, goed onderhouden zwembad. Er rijden nauwelijks auto’s in de straat en je hoort dan ook voornamelijk de vogels fluiten. Heerlijk!! Aruba is prachtig met de ruige noordkust en de mooie stranden. Elie en Brenda hebben ons gewezen op de mooie plekjes en de goede restaurants. We hebben weer een super tijd gehad!

• 9KOEN033321-01-2013

Aruba en villa bibabon zijn prachtig... :-)

Beste Elie wij hebben een fijn verblijf doorgebracht in jullie villa bibabon en kunnen iedereen aanraden díe van plan is om naar Aruba te gaan om 1 van jullie villas te huren voor hun vakantie. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en als er eens iets is dan ben je vlakbij en steeds bereid om te helpen. Elie dank voor de goede zorgen en ondanks de enkele druppels regen ;-) waarvan we hebben mogen genieten zullen we ooit nogeens moeten terug komen omdat we zelfs op dat kleine eiland dat Aruba is toch niet voldoende tijd hadden om alles te zien wat we hadden willen zien. Dus tot weerziens Elie :-)

• 10xxxxxxxx04-09-2011

volgend jaar weer

Villa BibaBon biedt alles wat je nodig hebt voor een onbezorgde vakantie. Ligging is rustig en super, veel ruimte en privacy Goede buren die 24 uur per dag klaar staan.

• 10Wim26-08-2011

pure luxe, een paradijs op aarde

Als je hier eenmaal geweest bent, wil je nooit meer ergens anders heen!!! Nog nooit ergens zo gastvrij ontvangen! Heerlijk je eigen zwembad met volledige privacy. Overal heel dichtbij leuke restaurantjes en winkeltjes en de mooiste stranden van de hele wereld.

• 8Elly17-06-2011

Fantastisch vakantie Villa

Geweldige villa op Aruba (Noord) rustig gelegen en heel veel privacy. De villa heeft een eigen zwembad, volledig ingericht er ontbreekt werkelijk niets. Wel heb je een auto nodig want je zit overal wel wat verder van weg, maar naar het strand is ongeveer een kleine 10 minutjes. Bij aankomst een goed gevulde koelkast dus je hoeft al niet meteen naar de suprmarkt. Wij zijn er geweest met al wat grotere kinderen en ook zij hebben het goed naar hun zin gehad. Ook de eigenaar van de villa's staat altijd klaar voor je en zorgt dat je niets tekort komt. Kortom echt de moeite om eens een keer naar ARUBA te gaan. Wij gaan zeker nog terug komen daar.

• 10Wout/Cindy/Thymen16-06-2011

Succes gegarandeerd

Rustige ligging in een villawijk. Ruim voldoende privacy in de eigen tuin met fantastisch zwembad. Villa met grote ruimtes en van alle gemakken voorzien (inclusief volle koelkast bij aankomst om direct van de vakantie te kunnen genieten!). De eigenaren wonen dichtbij en zijn zeer betrokken om het verblijf goed te laten verlopen. Zelfs een auto was geregeld. Een aanrader voor iedereen die wel eens wil ervaren hoe het is om op een eiland in de Caribbean te wonen. Wij gaan beslist nog eens terug!

• 10Kees van Santvliet13-06-2011

Luxe en vriendelijkheid. In een woord fantastisch

Villa Biba Bon is voor ons een fantastische plek om samen met onze hele familie door te brengen. Genoeg privacy voor iedereen. Fantastische inrichting en alles heel schoon. Heerlijk buitenterras met een zwembad precies op maat voor war te zwemmen en te spelen.

• 10christel13-06-2011

dromen zijn géén bedrog!

als je wilt verblijven in een ruime, goed onderhouden villa met alles erop en eraan, een prachtig zwembad met alle privacy, eigenaren die altijd voor je klaarstaan en je hartelijk ontvangen, dan hoef je niet verder te zoeken.... je voelt je hier enorm op je gemak en wil eigenlijk niet meer naar huis.... 't enige minpuntje is dat je wel een auto moet hebben om naar 't strand te gaan [hooguit 10 minuten], maar daar staat tegenover dat je wel alle rust om je heen hebt en de drukte kunt opzoeken als je daar behoefte hebt!

• 10christel11-06-2011

hier kun je alleen maar van dromen!

goed onderhouden supervilla met veel privacy, prachtig zwembad en zeer veel ruimte in en om 't huis. 'n zeer hartelijke ontvangst door de eigenaren die a la minute voor je klaarstaan. goedgevulde koelkast bij aankomst zodat je rustig aan je vakantie kunt beginnen en niet meteen naar de supermarkt hoeft.. als je eenmaal hier geweest bent, wil je niets anders meer!!

• 10xxxxxxxx10-06-2011

boven verwachting super goed

In deze ontbreekt het aan werkelijk helemaal niets. De villa, de service en de eigenaren die op loopafstand wonen zorgen voor een onbezorgde en onvergetelijke vakantie, een terugkeer is verzekerd.

Villa BibaBon info

• Adresgegevens