Appartement Bananas ****

Review geschreven door Joop en Bea

Echt vakantiegevoel

Joop en Bea,
18-5-2011

Bananas is als je van een rustige accomodatie houdt de juiste plek. Appartementen/bungalows (6 stuks) zijn schoon en goed onderhouden, dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken, goede bedden, gezellige tuin met palmen en ligstoelen, schoon zwembad, handdoeken service zowel voor zwembad als voor het strand. De eigenaren staan voor alles klaar als ze je kunnen helpen met tips, reserveren van restaurants etc.

Auto huren is wel zeker een aanrader, eigenlijk wel noodzakelijk als je ergens wilt gaan eten of boodschapjes doen. Een heerlijk stukje Paradijs om lekker bij te komen. Top!!!

Gereisd met partner in april 2011