Géén boekingskosten

• 9.9Ruimte

Appartement info

9 Reviews over Bananas

• 10Sandra Jansen15-02-2022

We zijn net terug van 15 heerlijke dagen in resort Bananas op Aruba, een paradijs op een tropisch eiland. Heerlijk uitgerust en genoten van ons appartement, zwembad en tuin. Met dank aan onze vriendelijke gastvrouwen, Tineke en Angelique en gastheren Peter en Ton. Mede door hun hebben wij een geweldige tijd doorgebracht. En ook Louise, Bubbels en Pukkie moeten we hierbij niet vergeten 😉👍 Bananas is een echte aanrader. Hans & Sandra, Hillegom.

• 10Natuur
  • 10Formidabel23-04-2020

Formidabel

Fantastisch vakantie ! Live Tineke Peter Angelique en Tom wij hebben genoten ! Mooi apartament prachtig zwembad en fantastisch tuin als je rust zoekt echte aanrader👍

• 10Jos schmeitz12-04-2019

Opnieuw 2020 geboekt...Dan zegt toch genoeg...

hou je van rust, een spelletje rummie-cup in de pool...biertje er bij..leuke gesprekken met de andere gasten...Dan zit je hier super. Voldoende boeken aanwezig, heerlijke weken gehad. Super ontvangen, niets is Peter en Tineke teveel. Bedankt voor deze geweldige vakantie..volgend jaar weer??

• 9Peter16-08-2018

Geweldig , super morgen weer

Was geweldig, we hebben genoten. Ik hoop er snel weer heel te kunnen. Ze hebben sinds kort warm water, massagedouche, ziet er geweldig uit. 5 keer p/wwek wordt er gepoetst. Morgen wil ik weer terug Super

• 10Ralf en Irene05-07-2011

Helemaal geweldig!

Wat een super vakantie hebben wij gehad. Mede door de eigenaars Ton en Angelique. Zij zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Appartementen zijn ook prima. Wij hebben de eerste week in een appartement aan de voorkant gelegen, met een achteruitgang naar de GEWELDIGE tuin met mooi zwembad en bubbelbad. De tweede week kregen we een appartement aangeboden aan de achterkant, met uitzicht op het zwembad en de tuin. Beide appartementen zijn in prima staat. Bedden zijn prima en de airco werkt ook. Een auto huren is zeker aan te raden. We hebben 1x gelopen vanuit het appartement naar de "high rise"is ongeveer 3 kwartier lopen. Gratis wifi is ook erg fijn. let wel op, het appartement ( huis nr4) aan de voorkant had binnen geen internet bereik. Maar in de tuin heb je wel bereik. Wij hebben een super vakantie gehad. Bananas is zeker een aanrader. Lekker rustig maar je bent met een paar minuten met de auto bij de high rise. Zwembad Heerlijk, Tuin Prachtig. met veel vogels en leguanen

• 9Joop en Bea18-05-2011

Echt vakantiegevoel

Bananas is als je van een rustige accomodatie houdt de juiste plek. Appartementen/bungalows (6 stuks) zijn schoon en goed onderhouden, dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken, goede bedden, gezellige tuin met palmen en ligstoelen, schoon zwembad, handdoeken service zowel voor zwembad als voor het strand. De eigenaren staan voor alles klaar als ze je kunnen helpen met tips, reserveren van restaurants etc. Auto huren is wel zeker een aanrader, eigenlijk wel noodzakelijk als je ergens wilt gaan eten of boodschapjes doen. Een heerlijk stukje Paradijs om lekker bij te komen. Top!!!

• 9R&M23-05-2010

Klein paradijsje!

We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten, maar het was in 1 woord geweldig! Appartementen hartstikke schoon en gezellig ingericht. De tuin is fantastisch. 's Avonds kun je nog even lekker afkoelen in het zwembad. Ton en Angelique (eigenaren) zijn superaardig en ongelofelijk behulpzaam en gaan lekker hun eigen gang. Er wordt elke dag schoongemaakt en er is gratis WIFI. Als je wat anders wil dan een hotel pal aan het strand dan kan het bij Bananas niet fout gaan :)

• 10Hopmans04-04-2010

3de jaar op een RIJ, volgend jaar weer

3 jaar op een rij en we gaan gewoon weer terug in 2011. Bananas ligt lekker rustig in Malmok en je hebt er geen last van het nachtleven. Auto huren is wel een aanrader en kies dan voor een stevige auto waarmee je ook in het natuurgebied kan rijden.

De eigenaren van het appartementen complex zijn vriendelijk en als ze er iets is, kun je ze altijd even aanspreken. Appartementen worden regelmatig schoongemaakt en zelfs dat gebeurd met de grootste aandacht.

• 9judith01-01-2010

geweldig

voor herhaling vatbaar, geweldig en fijne mensen, mooi en temperatuurgeweldig, appatement mooi, netjes. schoon.

Appartement Bananas info