Appartement Bananas

6 reviews over Appartement Bananas in het Nederlands

Nee dank u!

Berend
17-6-2018

.Overgewaardeerd...te duur...niet schoon...nul privacy...hond kakt in tuin...springt in zwembad...zwembad is van eigenaren zelf en zeiken als je hun terras nat spettert...volkomen krankzinnig.

Schoonzoon eigenaar kwettert dat ie altijd lokale prijs betaalt en gooit dat in het gezicht van de toerist die volle mep betaalt. Er wordt om de dag schoongemaakt...echter dat is een ruime omschrijving voor zeer matig gemop....lakens zijn 15 jaar oud en horren kapot. Daar staat de vriendelijkheid van de eigenaresse tegenover, maar is geen compensatie voor zoveel matigheid.

Oude reviews (archief)

Helemaal geweldig!

Ralf en Irene
5-7-2011

Wat een super vakantie hebben wij gehad. Mede door de eigenaars Ton en Angelique. Zij zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Appartementen zijn ook prima. Wij hebben de eerste week in een appartement aan de voorkant gelegen, met een achteruitgang naar de GEWELDIGE tuin met mooi zwembad en bubbelbad. De tweede week kregen we een appartement aangeboden aan de achterkant, met uitzicht op het zwembad en de tuin. Beide appartementen zijn in prima staat. Bedden zijn prima en de airco werkt ook. Een auto huren is zeker aan te raden. We hebben 1x gelopen vanuit het appartement naar de "high rise"is ongeveer 3 kwartier lopen. Gratis wifi is ook erg fijn. let wel op, het appartement ( huis nr4) aan de voorkant had binnen geen internet bereik. Maar in de tuin heb je wel bereik. Wij hebben een super vakantie gehad. Bananas is zeker een aanrader. Lekker rustig maar je bent met een paar minuten met de auto bij de high rise. Zwembad Heerlijk, Tuin Prachtig. met veel vogels en leguanen

Echt vakantiegevoel

Joop en Bea
18-5-2011

Bananas is als je van een rustige accomodatie houdt de juiste plek. Appartementen/bungalows (6 stuks) zijn schoon en goed onderhouden, dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken, goede bedden, gezellige tuin met palmen en ligstoelen, schoon zwembad, handdoeken service zowel voor zwembad als voor het strand. De eigenaren staan voor alles klaar als ze je kunnen helpen met tips, reserveren van restaurants etc.

Auto huren is wel zeker een aanrader, eigenlijk wel noodzakelijk als je ergens wilt gaan eten of boodschapjes doen. Een heerlijk stukje Paradijs om lekker bij te komen. Top!!!

Klein paradijsje!

R&M
    23-5-2010

We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten, maar het was in 1 woord geweldig! Appartementen hartstikke schoon en gezellig ingericht. De tuin is fantastisch. 's Avonds kun je nog even lekker afkoelen in het zwembad. Ton en Angelique (eigenaren) zijn superaardig en ongelofelijk behulpzaam en gaan lekker hun eigen gang. Er wordt elke dag schoongemaakt en er is gratis WIFI. Als je wat anders wil dan een hotel pal aan het strand dan kan het bij Bananas niet fout gaan :)

3de jaar op een RIJ, volgend jaar weer

Hopmans
    4-4-2010

3 jaar op een rij en we gaan gewoon weer terug in 2011. Bananas ligt lekker rustig in Malmok en je hebt er geen last van het nachtleven. Auto huren is wel een aanrader en kies dan voor een stevige auto waarmee je ook in het natuurgebied kan rijden.

De eigenaren van het appartementen complex zijn vriendelijk en als ze er iets is, kun je ze altijd even aanspreken. Appartementen worden regelmatig schoongemaakt en zelfs dat gebeurd met de grootste aandacht.

geweldig

judith
    1-1-2010

voor herhaling vatbaar, geweldig en fijne mensen, mooi en temperatuurgeweldig,

appatement mooi, netjes. schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Bananas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bananas in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bananas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bananas scoort een 6.7 uit 10 op basis van 6 reviews.