Hotel Arubiana Inn

Hotel Arubiana Inn
8,4

34 tips over Hotel Arubiana Inn

Tirza, 5-12-2011
Palm Beach is zeer Amerikaans, inclusief Bingo tussen de middag bij grote hotelcomplexen. Eagle Beach wat rustiger. Boek de Nature Hiking Tour bij Eddy Croes en maak een helikoptervlucht vanuit Oranjestad. Bij Baby Beach en Malmok Beach eten de tropische vissen het brood uit je handen.
Mulder, 14-11-2011

Wel verstandig om een auto te huren!

Ad van Die, 11-10-2011
Huur een auto vanuit nederland is goedkoper. Snorkelset is aan te raden om mee te nemen. Uit eten is erg duur, vraag waar je goedkoper kan eten. Neem wat dollars mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Arubiana Inn voor je op een rij gezet:

martin wakker, 5-10-2011

Zie bovenstaand over een huurauto, wij konden via arubiana inn een auto reserveren voor 40 USD per dag, nu hadden we thuis de reservering gemaakt voor € 112 voor 8 dagen.

Europcar zit recht tegenover de aankomsthal en je kunt de auto meteen meenemen.

Voor 1 van de mooiste stranden op het eiland moet je zijn bij de gevangenis (richting Babybeach) daar is de zee wat ruiger

We hebben een aantal aanbieders voor Arubiana Inn voor je op een rij gezet: