Hotel Arubiana Inn

Hotel Arubiana Inn
8,4

34 tips over Hotel Arubiana Inn

Angela, 25-5-2015

- Het hotel ligt te ver van het strand af om te lopen. Een auto huren is echt een must op dit eiland.

- Ligbedjes om mee te nemen naar het strand kun je bij het hotel huren voor 4 dollar per dag. Bij de stranden kun je ook bedjes huren, hier zijn ze veel duurder (10 dollar of meer).

- Tegenover het hotel is een nieuw restaurant geopend. 'Quinta del Carmen', dit is zeker een aanrader!

M du Frenne, 12-5-2015
Ga langs bij de Donkey Sanctuary Aruba !! ezels opvang.
Sabine Zweers, 24-3-2015

Eddie Croes, je zien in 1 dag het hele eiland en krijgt in NL uitleg

Arubia Ville (wel iets duurder maat eten is heerlijk)

Met de Catamaran gaan Snorkelen, je ziet hier hele mooie vissen

We hebben een aantal aanbieders voor Arubiana Inn voor je op een rij gezet:

Jeffrey, 21-2-2015

hooiberg, conchi, en alle stranden.

auto is een must.

kamer 212 is ideaal

Kim Caffa, 26-1-2015
Neem wel muggenspray mee want ze prikken je ook gewoon overdag.
Paul & Ria, 6-12-2014
Een auto huren om de omgeving te verkennen is zeker een aanrader!

Maaike Henken, 5-9-2014
ga een dagje mee met eddie croes dan kom je op plekken waar je anders niet kom!! erg gezellig mannetje!
Sheramia, 19-5-2014

Het hotel is zo'n tien minuten lopen van het heerlijke strand eagle beach.

Voor twee gulden vijftig kun je naar Oranjestad met de stadsbus of de kleine local witte busjes.

Take a look at the happy island

Rita van Rijn, 17-1-2014
Het is de moeite waard om hier tijdens je vakantie te verblijven! supermarkt op loop afstand en ook het strand kan je lopende bereiken.
Kim, 28-12-2013

Baby beach mag echt niet gemist worden tijdens een bezoek aan Aruba. Dit strand valt in een baai, waardoor het water rustiger is. Er zwemmen hele mooie vissen rond, dus vergeet je snorkelset niet!

Er zijn stranden met een douche. Dus wanneer je het hotel niet meer in kan op de laatste dag (bij ons konden we geen sleutel huren van de voordeur!) kun je daar even douchen.

Eten bij Texas de Brazil, salt and pepper, marandi.

We hebben een aantal aanbieders voor Arubiana Inn voor je op een rij gezet: