Hotel Arubiana Inn

Tonen op kaart

296 reviews over Hotel Arubiana Inn

• 2019
    8Andrea V.04-12-2019

Heel mooie en goede vakantie gehad.

Een super goede vakantie gehad in Arubiana Inn, nette kamers, goede badkamer, we misten alleen een gootsteen, die was er niet, dus je moest de ontbijt afwas doen in de badkamer. Schoonmaak prima. Om de hoek zit de Jumbo, 5 minuutjes lopen. Daar kan je elke ochtend broodjes halen. Bij Jack's kan je goede maaltijden halen voor weinig geld en opwarmen in de magnetron. Overigens kan je ook geld bijpinnen in de Jumbo! Je hebt wel een auto nodig om veel van het eiland te kunnen zien. Strand is toch wel een aardige wandeling (vooral in de hitte). Jammer dat Aruba niet veel leuke restaurantjes kent, of je moet weten waar deze zitten. Bij de high rise hotels is alles gericht op de Amerikanen en peperduur.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Ton Snelder15-04-2019

Fijne relaxe vacantie gehad,mooi zwembad erbij,was

Mooi verblijf in de Arubia-inn ,goede kamers en vlak bij strand ong 10 min lopen.

JOhn, General Manager, 17-10-2019

Thank you for your wonderful feedback. we are flattered and we hope you will choose us again as your accommodation for your next trip in Aruba!

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Rik14-02-2019

Ga ik zeker nog een keer heen

Ontbijt duur voor wat je krijgt

JOhn - Reception, General Manager, 17-10-2019

Thank you Rik for the good ratings you gave us. however we do apologize about the price of the breakfast. we now changed the set of menus. by the time you will come back. we will make sure you re gonna like it.

Alleen gereisd in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    10Maria Berkel07-12-2018

Voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad op Aruba. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Superlieve mensen van Arubiana Inn. Met mijn verjaardag stonden er versgeplukte bloemen met een lief kaartje op de kamer. Perfecte uitvalsbasis om Aruba te verkennen. Dichtbij een grote jumbo. Auto is een aanrader en je kunt Aruba niet verlaten zonder dat je hebt gegeten bij Zeerovers!

JOhn - receptionist, General Manager, 17-10-2019

Thank you Maria Berkel for such a nice compliments for our service ,property as well as us staff. we are looking forward to see you again on your next trip in Aruba.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Alex06-10-2018

voor die prijs een geweldige locatie

voor de prijs een nette kamer met een goed bed, airco, kluisje, tv, buiten een bistrotafeltje met twee stoelen, mooie binnentuin met zwembad. vooral vriendelijk personeel die je graag te woord staat als je vragen hebt. ik had het ontbijt erbij geboekt en dat was eenvoudig maar wel goed. na het ontbijt is er geen vertier wat betreft drankjes e.d. wel is er op loopafstand een grote supermarkt met producten die je in NL ook kunt kopen. u weet wel, van die olifant. lunchcorner. visrestaurantje. schuin tegenover de ingang van het hotel zit een sjiek restaurant waar het goed tafelen is.

John - Receptionist, General Manager, 17-10-2019

Thank you Alex for the nice reviews for us. Thank you for for the appreciation for the things we had offerred.

Alleen gereisd in september 2018

• 8Chanine09-09-2018

Een echte aanrader!

Ontzettend fijn verblijf gehad bij arubiana inn! De service is echt geweldig, het personeel wil je met alles helpen. Het is erg kleinschalig wat wij heel prettig vonden. Hierdoor heb je snel en makkelijk contact met je buren (wij vonden dit erg leuk, dit moet wel bij je passen natuurlijk). Een auto huren is wel een aanrader, het strand van eagle beach is lopend te doen, voor andere dingen is een auto wel wenselijk. Via de receptie hebben wij een auto gehuurd, was allemaal super geregeld.

Verdere aanraders zijn een jeep huren om de ruige kant van het eiland te ontdekken en een kajak tour (inclusief snorkelen) te doen. Erg leuk! Dit is ook allemaal te regelen via de accomodatie.

Kortom, wat ons betreft een echt aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ronald Monteban06-09-2018

Fantastische vakantie op een heerlijke locatie.

Prima kleinschalige accommodatie met zeer vriendelijk personeel en goede service. Ruime nette kamers voorzien van diverse gemakken zoals waterkoker, magnetron, badlakens voor bij het zwembad of strand. Gratis WiFi. Ontbijt eenvoudig maar voldoende. Wel wat eentonig. Grote winkel op hoek op loopafstand. Kortom een prima locatie voor een heerlijke vakantie. Wij komen hier nog wel terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Angelika Christina Gwozdz27-04-2018

Al 4x hetzelfde verblijf geboekt!

Sinds 2012 tot heden kom hier met mijn partner. Qua prijs krijg je veel terug bij Arubiana Inn. Personeel spreekt vele talen waaronder ook Nederlands. Het is hier kleinschallig, ongeveer 20 kamers in een ''U-vorm" om het zwembad heen. De (ruime) kamers en het resort wordt dagelijks GOED schoongemaakt. Personeel en de 2 dames van de schoonmaak zijn zóóó enorm gezellig, behulpzaam en geven je goede tips wat je kan doen op het hotel en hoe het leven is op Aruba. Het is ongeveer 8 min lopen naar het strand toe, onderweg kom je nog een avondwinkel tegen en "superfood" wat vergelijkbaar is als de Jumbo (met echt Jumbo producten hihi). Perfecte ligging als het aan mij ligt want je zit dichtbij het strand en OV maar ook bij de "Local people" wat een aangename sfeer geeft. Zwembad is niet super groot maar wel groot genoeg om baantjes te trekken en lekker af te koelen. Ik zeg niet twijfelen en boeken maar! :-)

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Sunny06-03-2018

Genoten

Prima ontvangst, goede accomodatie met zwembad voor de deur. Prijs kwaliteit verhouding prima . Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2018

• 8corrie koers03-03-2018

Toppers

Mijn dochter ging trouwen op dit fantastische eiland. De ceremonie op het strand, tot in de puntjes geregeld door extravaganza. Daarna een privefeestje bij het hotel, deze mensen zijn zo gastvrij, onbeschrijfelijk. ze proberen je van alle kanten te helpen en geen moeite is ze teveel.Wij kwamen terug van de ceremonie en ze hadden de bbq klaar staan en de tafel gedekt. TOPPERS.. Wij hadden ontbijt erbij geboekt, dit kon iets meer variatie in zitten. Verder petje af voor het personeel.

Gereisd met vrienden in september 2017

34 tips over Hotel Arubiana Inn

• Ben Bemelmans, 13-02-2012

Het huren van een auto is nodig, als je wat wilt zien van Aruba. Een 4x4 is aan te bevelen als je naar het Arikok park gaat (off road) Uit eten gaan, kan je het beste bij de vele lokale tentjes doen. Zeer goed betaalbaar en zeer ruime hoeveelheden.

• W. Hartog, 24-04-2012

Te overwegen is om wat variatie te bengen in in beleg bij het ontbijt.

• Kim, 28-12-2013

Baby beach mag echt niet gemist worden tijdens een bezoek aan Aruba. Dit strand valt in een baai, waardoor het water rustiger is. Er zwemmen hele mooie vissen rond, dus vergeet je snorkelset niet!

Er zijn stranden met een douche. Dus wanneer je het hotel niet meer in kan op de laatste dag (bij ons konden we geen sleutel huren van de voordeur!) kun je daar even douchen.

Eten bij Texas de Brazil, salt and pepper, marandi.

4 vragen over Hotel Arubiana Inn

• An, 13-08-2018

Vraagjes

Zijn er handdoeken voor het douchen aanwezig?

En kun je in de buurt een auto huren?

• Ruud, 30-08-2017

Autoverhuur

Kun je in de buurt van het appartement een auto huren?

• Sandra , 06-09-2013

Föhn

Is er ook een föhn aanwezig??

Hennie, 03-07-2017

hahahaha mooie vraag steek je hoofd maar uit het raam voor 10 seconden maar fohn is aanwezig

Koos, 15-09-2013

Ja.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats