Hotel Arubiana Inn

Kleine hotelsWeer vandaag31°26°
Hotel Arubiana Inn
8,4

288 reviews over Hotel Arubiana Inn in het Nederlands

voor die prijs een geweldige locatie

Alex
6-10-2018

voor de prijs een nette kamer met een goed bed, airco, kluisje, tv, buiten een bistrotafeltje met twee stoelen, mooie binnentuin met zwembad. vooral vriendelijk personeel die je graag te woord staat als je vragen hebt. ik had het ontbijt erbij geboekt en dat was eenvoudig maar wel goed. na het ontbijt is er geen vertier wat betreft drankjes e.d. wel is er op loopafstand een grote supermarkt met producten die je in NL ook kunt kopen. u weet wel, van die olifant. lunchcorner. visrestaurantje. schuin tegenover de ingang van het hotel zit een sjiek restaurant waar het goed tafelen is.

Een echte aanrader!

Chanine
9-9-2018

Ontzettend fijn verblijf gehad bij arubiana inn! De service is echt geweldig, het personeel wil je met alles helpen. Het is erg kleinschalig wat wij heel prettig vonden. Hierdoor heb je snel en makkelijk contact met je buren (wij vonden dit erg leuk, dit moet wel bij je passen natuurlijk). Een auto huren is wel een aanrader, het strand van eagle beach is lopend te doen, voor andere dingen is een auto wel wenselijk. Via de receptie hebben wij een auto gehuurd, was allemaal super geregeld.

Verdere aanraders zijn een jeep huren om de ruige kant van het eiland te ontdekken en een kajak tour (inclusief snorkelen) te doen. Erg leuk! Dit is ook allemaal te regelen via de accomodatie.

Kortom, wat ons betreft een echt aanrader!

Fantastische vakantie op een heerlijke locatie.

Ronald Monteban
6-9-2018

Prima kleinschalige accommodatie met zeer vriendelijk personeel en goede service. Ruime nette kamers voorzien van diverse gemakken zoals waterkoker, magnetron, badlakens voor bij het zwembad of strand. Gratis WiFi. Ontbijt eenvoudig maar voldoende. Wel wat eentonig. Grote winkel op hoek op loopafstand. Kortom een prima locatie voor een heerlijke vakantie. Wij komen hier nog wel terug.

D-reizen

Al 4x hetzelfde verblijf geboekt!

Angelika Christina Gwozdz
27-4-2018

Sinds 2012 tot heden kom hier met mijn partner. Qua prijs krijg je veel terug bij Arubiana Inn. Personeel spreekt vele talen waaronder ook Nederlands. Het is hier kleinschallig, ongeveer 20 kamers in een ''U-vorm" om het zwembad heen. De (ruime) kamers en het resort wordt dagelijks GOED schoongemaakt. Personeel en de 2 dames van de schoonmaak zijn zóóó enorm gezellig, behulpzaam en geven je goede tips wat je kan doen op het hotel en hoe het leven is op Aruba. Het is ongeveer 8 min lopen naar het strand toe, onderweg kom je nog een avondwinkel tegen en "superfood" wat vergelijkbaar is als de Jumbo (met echt Jumbo producten hihi). Perfecte ligging als het aan mij ligt want je zit dichtbij het strand en OV maar ook bij de "Local people" wat een aangename sfeer geeft. Zwembad is niet super groot maar wel groot genoeg om baantjes te trekken en lekker af te koelen. Ik zeg niet twijfelen en boeken maar! :-)

Genoten

Sunny
6-3-2018

Prima ontvangst, goede accomodatie met zwembad voor de deur. Prijs kwaliteit verhouding prima . Zeer vriendelijk personeel.

Toppers

corrie koers
3-3-2018

Mijn dochter ging trouwen op dit fantastische eiland. De ceremonie op het strand, tot in de puntjes geregeld door extravaganza. Daarna een privefeestje bij het hotel, deze mensen zijn zo gastvrij, onbeschrijfelijk. ze proberen je van alle kanten te helpen en geen moeite is ze teveel.Wij kwamen terug van de ceremonie en ze hadden de bbq klaar staan en de tafel gedekt. TOPPERS.. Wij hadden ontbijt erbij geboekt, dit kon iets meer variatie in zitten. Verder petje af voor het personeel.

Geweldig

Ellenmdl
27-9-2017

Kleinschalig, waardoor persoonlijke aandacht. Vriendelijk personeel en schone kamers.

Ligt 20 minuten lopen van Eagle beach.

Wij hadden een auto gehuurd en huurden strandstoeltjes in het hotel.

Met de gratis koelbox en elementen, konde we op elk strand in Aruba heerlijk relaxen.

Heerlijk en gezellig kleinschalig hotel

Gert
20-3-2017

Super relaxed vakantie gehad in een kleinschalig hotel waar je lekker tot rust kan komen.

Groot voordeel van deze accomodaties dat je geen last hebt van luidruchtige Amerikanen en Canadezen.

Alles prima in orde wat betreft prijs kwaliteit verhouding.

En van de weinige dingen die wij misten was een koffie automaat en eventueel een drankje bij aankomst na nogal een lange dag reizen

Een auto huren is zeker een aanrader alles is net te ver weg om te lopen met het warme weer

Kom hier zeker terug

Monique
9-3-2017

Prima accomodatie, vriendelijk, fijne kamers met alles wat je nodig hebt aanwezig. Gezellig rond het zwembad en heel fijn geen gehorige kamers:-))) Auto is prettig om deze te hebben op deze locatie, maar dan heb je meteen de gelegenheid het eiland te zien. Strand is dichtbij ook te lopen en bus en supermarkt om de hoek....

Mooie rustige locatie. Kamers netjes en heel gezellig om het zwembad gelegen. Zeer aardig personeel, die alles voor je willen regelen.

Restaurant en supermarkt op loopafstand.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arubiana Inn in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arubiana Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.