Hotel Arubiana Inn

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Al 4x hetzelfde verblijf geboekt!

Angelika Christina Gwozdz, 27-4-2018

Sinds 2012 tot heden kom hier met mijn partner. Qua prijs krijg je veel terug bij Arubiana Inn. Personeel spreekt vele talen waaronder ook Nederlands. Het is hier kleinschallig, ongeveer 20 kamers in een ''U-vorm" om het zwembad heen. De (ruime) kamers en het resort wordt dagelijks GOED schoongemaakt. Personeel en de 2 dames van de schoonmaak zijn zóóó enorm gezellig, behulpzaam en geven je goede tips wat je kan doen op het hotel en hoe het leven is op Aruba. Het is ongeveer 8 min lopen naar het strand toe, onderweg kom je nog een avondwinkel tegen en "superfood" wat vergelijkbaar is als de Jumbo (met echt Jumbo producten hihi). Perfecte ligging als het aan mij ligt want je zit dichtbij het strand en OV maar ook bij de "Local people" wat een aangename sfeer geeft. Zwembad is niet super groot maar wel groot genoeg om baantjes te trekken en lekker af te koelen. Ik zeg niet twijfelen en boeken maar! :-)

Genoten

Sunny, 6-3-2018

Prima ontvangst, goede accomodatie met zwembad voor de deur. Prijs kwaliteit verhouding prima . Zeer vriendelijk personeel.

Toppers

corrie koers, 3-3-2018

Mijn dochter ging trouwen op dit fantastische eiland. De ceremonie op het strand, tot in de puntjes geregeld door extravaganza. Daarna een privefeestje bij het hotel, deze mensen zijn zo gastvrij, onbeschrijfelijk. ze proberen je van alle kanten te helpen en geen moeite is ze teveel.Wij kwamen terug van de ceremonie en ze hadden de bbq klaar staan en de tafel gedekt. TOPPERS.. Wij hadden ontbijt erbij geboekt, dit kon iets meer variatie in zitten. Verder petje af voor het personeel.

Geweldig

Ellenmdl, 27-9-2017

Kleinschalig, waardoor persoonlijke aandacht. Vriendelijk personeel en schone kamers.

Ligt 20 minuten lopen van Eagle beach.

Wij hadden een auto gehuurd en huurden strandstoeltjes in het hotel.

Met de gratis koelbox en elementen, konde we op elk strand in Aruba heerlijk relaxen.

Heerlijk en gezellig kleinschalig hotel

Gert, 20-3-2017

Super relaxed vakantie gehad in een kleinschalig hotel waar je lekker tot rust kan komen.

Groot voordeel van deze accomodaties dat je geen last hebt van luidruchtige Amerikanen en Canadezen.

Alles prima in orde wat betreft prijs kwaliteit verhouding.

En van de weinige dingen die wij misten was een koffie automaat en eventueel een drankje bij aankomst na nogal een lange dag reizen

Een auto huren is zeker een aanrader alles is net te ver weg om te lopen met het warme weer

Kom hier zeker terug

Monique, 9-3-2017

Prima accomodatie, vriendelijk, fijne kamers met alles wat je nodig hebt aanwezig. Gezellig rond het zwembad en heel fijn geen gehorige kamers:-))) Auto is prettig om deze te hebben op deze locatie, maar dan heb je meteen de gelegenheid het eiland te zien. Strand is dichtbij ook te lopen en bus en supermarkt om de hoek....

fantastisch, zeker een hotel om terug te komen.

Peter Mak, 8-1-2017

Mooie rustige locatie. Kamers netjes en heel gezellig om het zwembad gelegen. Zeer aardig personeel, die alles voor je willen regelen.

Restaurant en supermarkt op loopafstand.

kleinschalig waardoor gezellig

brouwer en brouwer, 2-12-2016

je hebt er alles voor een leuke vakantie.

winkels op loopafstand.

eagle beach ook te lopen, verder kun je een auto huren of taxi.

kamers zijn eenvoudig maar goed genoeg.

leuk zwembad erbij voor een frisse duik als je terugkomt van strand.

gelijk leuk contact met de mede vakantiegangers, even de dag doornemen met een drankje.

als ik dan toch een minpuntje moet noemen, iets te drinken als je aankomt na een lange vlucht is er niet.

maar dan ga ik zeuren.

Een top! verblijf in Arubiana Inn

Antoinette, 16-11-2016

Het hotel is kleinschalig, slechts ca. 18 kamers, maar geweldig! Heerlijk rustig, nét ver genoeg van alle drukte om een relaxte sfeer te kunnen ervaren. De kamers zijn prima: koelkast, koelbox [om mee naar het strand of op-weg te nemen], magnetron, bestek en glazen. Ik had een heerlijke kamer. Zoals al eerder hier geschreven: een autootje is wel nodig, want je zit én overal wel even vandaan én het is veel te warm om lang te lopen.

Voor mij 'klopte' alles in dit hotel. Ik heb er geweldig van genoten, en kom zeker nog eens terug.

PS.: een extra dankjewel voor de 2 dames van het ontbijt/schoonmaak: Esmeralda en Shandra. Wat doen die top-meiden hun best!

Tot slot, er was niets wat niét goed was [hoogstens kon het ontbijt een beetje gevarieerder!].

Kleinschalig, super vriendelijke, prima service.

Johan Ursem, 16-9-2016

Prima sfeer, goede service, vriendelijke mensen. Vind je het prettig Nederlanders om je heen te hebben, die vind je hier zeker. Het is wel aan te raden een auto te huren omdat het 20 minuten lopen is van en naar het strand, in Nederland is dat goed te doen maar bij de Arubaanse temperaturen.....

We hebben een aantal aanbieders voor Arubiana Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arubiana Inn in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arubiana Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arubiana Inn scoort een 8.44 uit 10 op basis van 289 reviews.