Géén boekingskosten
ArubaArubaArubaVakantieparken ArubaVakantiepark Aruba Vacation Park

Vakantiepark Aruba Vacation Park

ArubaArubaAruba

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Aruba Vacation Park voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 26 reviews

6.8VoldoendeScore uit 26 reviews

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

26 Reviews over Aruba Vacation Park

• 3Rogier de Kreek29-11-2013

Zoek verder, er is veel beter voor deze prijs.

Het park ligt centraal op Aruba. Dit is goed wanneer u rust zoekt echter is ligt daardoor ook zo'n beetje van alles ver weg. Aruba is een klein eiland maar het verkeer is er ongelofelijk druk. De eigenaren bestieren het park op een zeer onprettige manier. Het staat dan ook zo goed als leeg. Het is zeer ruim opgezet echter zonder enig idee wat gastvrijheid betreft. Wij voelden ons er niet thuis en de eigenaren maakten dat alleen maar slechter.

• 4fred04-01-2013

problematic

Too expensive for what they offer. Place is a ghosttown. What they did not report is the fact that a child drown in the waterpark. Place has never been full, despite the fact it has a unique location in the shadow of the Haystack hill. Villas are of reasonable size, however are decorated simply. Owner seems to have left the island, he wasnt very much appreciated by the tourists and locals who stayed there or worked there. Not sure what the background is of the ownership and management anyway.

• 0ton09-02-2012

goede accommodatie

Haystack is prachtig gelegen en heel rustig. Voor de 4e keer geweest met mijn familie en ben tevreden over het park. Jammer is dat het waterpark niet goed loopt, het is een hele mooie locatie, maar het bezoek valt tegen. Mijn tip zou de huur van een huis zijn of een apartement op de 1e verdieping. Het park zal wel haar prijs kwaliteit moeten bewaken, want met de huidige prijzen zit het aan de hoge kant voor de apartementen. Het is niet aan het strand, maar juist midden op het eiland, echter dat maakt het juist zo een mooie plek. Ik hoop wel dat er weer WIFI komt, aangezien het aanbieden van Internet in het restaurant via muntjes die dan te besteden zijn aldaar geen oplossing is als je moet werken, bovendien dient WIFI gratis te zijn voor de gasten mijnsinziens.

• 9R van Mastrigt09-02-2012

Vakantie park

Wederom gelogeerd in Appartement,alles was weer prima verzorgd,mooi appartement,mooi rustig park en heel mooi waterpark met restaurant,kortom prima zonnige vakantie gehad bij Ans en Louis. Tot de volgende keer weer!

• 10Grietje en Louk Broekhof05-02-2012

Fijn vakantie park

Wij hebben genoten van het appartement. Alles klopt en zeer ruim van opzet.

• 9Jan Kuijpers29-05-2011

MOOI UITZICHT!!!!!

Dat ik met groepje 4 mensen van 26 april tot 10/11 mei 2011 vakantie naar Aruba Vacation Park geweest. Het was heel mooi uitzicht maar restaurant minder vriendelijk. Ik heb gezien dat bezoekers vaaks ruzie met medewerkers over verplichte munten kopen en zelf eten ophalen en opruimen.....

het waterpark is mooi uitzie met waterval en lange glijdbaan....

• 8Cindy08-05-2011

Veel ruimte!

Opnieuw bij vrienden op bezoek, groot komplex, veel ruimte. Je hebt wel een huurauto nodig!

• 1Granny25-02-2011

Ga er niet heen

Wij kennen het park en wonen er vlak bij. Al deze mooie beoordelingen zijn flauwe kul. Het park staat al jaren zo goed als leeg en het met veel tam-tam aangekondige waterpretpark is een lachertje. Glijbanen werken niet en het restauant is niet direct een aanrader. Al enkele keren "top" drukte gezien, 4 mensen in het zwembad. Het park ligt ver van de stranden en met de toenemende file's, ja ook hier, ben je zo minimaal een half uur onderweg voor je de zee ziet. Er zijn geen faciliteiten op het park, alleen leegstaande huizen en appartementen.

• 8Hans en Irene01-11-2010

Heerlijke vakantie

April/mei – 2010: Ons verblijf op het Aruba Vacation Park was boven verwachting. Het kleinschalige park is ruim opgezet en fraai in het binnenland aangelegd. De villa's zijn fleurig geschilderd goed onderhouden en voorzien van alle comfort. Wij hebben volop genoten van de rust en de natuur op het park en in de directe omgeving. Echt fantastisch om hele families leguanen en fel gekleurde hagedissen van zo dicht bij zittend in een luie stoel, in de schaduw, met een zachte bries en een koel glaasje wijn te kunnen observeren.

De gastheer en zijn vrouw waren heel behulpzaam en er alles aan ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Het Aruba Vacation Park is een absolute aanrader voor een ieder die in rust wil genieten van alles wat Aruba heeft te bieden. Zodra het openlucht restaurant en het spectaculair waterpark met groot zwembad later dit jaar klaar is, is het ook de ideale bestemming voor gezinnen met kinderen.
    Wij komen vast nog eens terug. Hans en Irene - Leusden

• 9Leo en Wil29-10-2010

Fantastische plek !

Wij komen er al een paar jaar en gaan nu weer, Nooit problemen gehad veilig op het park,ziet er netjes uit de mensen zijn zuinig op hun huizen en spullen dat kun je ook wel zien !! onze ervaring is afspraak is afspraak het word er ieder jaar mooier nu een heel groot waterpark erbij een aanrader !

met vriendelijke groet

Leo en Wil.