Appartement Aruba Tropic

10 reviews over Appartement Aruba Tropic in het Nederlands

Topper!!

van Steenbruggen
10-9-2016

Net terug van een heerlijke vakantie. Wij waren op familie bezoek en zochten daarom een appartement. Het is kleinschalig wat wij persoonlijk erg fijn vonden. Het appartement is niet groot maar wij kwamen er alleen om te slapen. Er wordt om de dag schoongemaakt. Al met al zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!

prima appartement

hendr
25-5-2016

Schoon en netjes, gunstig gelegen: rustige ligging maar in een paar minuten met de auto in oranjestad of de stranden. Enige minpunt is dat je weinig privacy hebt als je buiten zit omdat je je terras min of meer met je buren deelt. Dit is overigens niet bij alle apartementtypes het geval. Aardige en behulpzame eigenaresse

Heerlijk rustig

H Kleijer
28-10-2015

Appartement was schoon en bedden goed. Buiten erg rustig. Geen last van gezinnen. Alleen wanneer je naar Oranjestad gaat sta je in de file. Nou ja, dan duurt het wat langer.

Wij vonden het een erg prettig verblijf.

We hebben een aantal aanbieders voor Aruba Tropic voor je op een rij gezet:

Heerlijk verblijf in Aruba Tropic!!!

Anneke Ton en René
    26-7-2015

Mooi en goed verzorgd appartementen complex , vriendelijke en gastvrije eigenaar.

Goed ingericht appartement ,schoon, goed werkende airco's en goede keuken met goed werkende apparatuur .

Zwembad was heerlijk, kortom een echte aanrader voor mensen die niet direct in de drukte willen zitten, met de huurauto zit je zo aan het strand of lekker 's avonds uit eten bij de High Rise Hotels!

Boven verwachting!

Leendert Mol
    5-4-2015

Wij hebben van een heerlijke vakantie genoten bij Angelique en Esther. We hadden een appartement met voldoende ruimte en alles aanwezig. Heel rustig en klein (8 studio's en appartementen) complex. Heerlijk genieten dus!

Heerlijke vakantieplek

Andries
    6-6-2013

We waren er met z'n 6, en hebben twee appartementen bij Aruba Tropic gehuurd. De kamers zijn schoon en netjes, leuke inrichting met wat je alles wat je nodig hebt tegen een goede prijs. We hebben lekker genoten van het zwembad en ook nog een heerlijke bbq middag gehad. Angelique heeft een auto tegen een goeie prijs gehuurd en we hebben leuke tips gekregen over waar te eten en te waar te gaan. Volgend jaar zijn we er weer!

ik wil zo terug!

esther
    1-4-2012

Ik heb hier samen met mijn zus een fantastische vakantie gehad. We werden van het vliegveld gehaald en gebracht. Wij hadden per mail gevraagd of ze al wat boodschapjes wilden halen en dat lag keurig klaar bij aankomst. We hadden een ruime kamer met twee slaapkamers. Alles was nieuw en zag er geweldig uit. In iedere slaapkamer zelfs een tv. Zij hebben ook voor ons een huurauto geregeld die de volgende morgen werd gebracht. Ideaal. Het strand is met de auto goed te bereiken. We hebben het heelrijk gehad en voor een volgende keer gaan we weer hier heen! Echt een aanrader.

tropisch Aruba

Albert
    25-2-2012

Prima verblijf net buiten Oranjestad. Met de huurauto is alles binnen handbereik. Gratis haal- en brengservice van/naar vliegveld. Verzorgde appartementen met wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie.

Prima plek voor een ontspannen zonvakantie

Marjan en Henk
    16-3-2011

Tropic is een prachtig klein appartementen complex. De studio's zijn niet groot maar voor twee personen is het groot genoeg. De inrichting van de gehele accommodatie, inclusief tuin en zwembad, is prima en van alle gemakken voorzien.

Met een uitstekende haal en breng service van en naar het vliegveld is dit een echte aanrader.

Geweldig, echt Geweldig

Robert van der Leek
    2-9-2009

Het Appartement was niet al te groot maar omdat je er eigenlijk alleen slaapt is het zeker groot genoeg.

De tuin en zwembad zijn heerlijk. Prachtig om lekker te relaxen.

Je hebt een auto nodig maar de ligging is prima.

Prijs/kwaliteit is erg goed. Je krijgt zoveel voor je geld.

Esther en Angelique!!!Jullie zijn geweldig. Bedankt voor de goede service en voor de gezelligheid.

Ik zeg tot volgend jaar!!

We hebben een aantal aanbieders voor Aruba Tropic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aruba Tropic in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aruba Tropic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aruba Tropic scoort een 9.11 uit 10 op basis van 10 reviews.