Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

12 Reviews over Aruba Tropic

• 4Brian29-07-2019

Full of unpleasant visitors!

Appartments are very old. The kitchen is a disappointment. You can not cook a good meal. The swimmingpool is very loudy. I don 't feel safe, because all the time there are unknown visitors. Everyone can come in en go out.

• 4Familie De Jong29-07-2019

Nooit meer!

Nooit meer! Het is luidruchtig. Er was 1 appartement verhuurd aan een pooier die een groep jongeren in een appartement had gestopt. Veel overlast. Je kan geen gebruik maken van zwembad door deze groep. Appartement is verouderd. Keuken is niet compleet, fornuis doet het niet. Matrassen doorgezakt. Is gewoon niet leuk.

• 10van Steenbruggen10-09-2016

Topper!!

Net terug van een heerlijke vakantie. Wij waren op familie bezoek en zochten daarom een appartement. Het is kleinschalig wat wij persoonlijk erg fijn vonden. Het appartement is niet groot maar wij kwamen er alleen om te slapen. Er wordt om de dag schoongemaakt. Al met al zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!

• 8hendr25-05-2016

prima appartement

Schoon en netjes, gunstig gelegen: rustige ligging maar in een paar minuten met de auto in oranjestad of de stranden. Enige minpunt is dat je weinig privacy hebt als je buiten zit omdat je je terras min of meer met je buren deelt. Dit is overigens niet bij alle apartementtypes het geval. Aardige en behulpzame eigenaresse

• 9H Kleijer28-10-2015

Heerlijk rustig

Appartement was schoon en bedden goed. Buiten erg rustig. Geen last van gezinnen. Alleen wanneer je naar Oranjestad gaat sta je in de file. Nou ja, dan duurt het wat langer. Wij vonden het een erg prettig verblijf.

• 9Anneke Ton en René26-07-2015

Heerlijk verblijf in Aruba Tropic!!!

Mooi en goed verzorgd appartementen complex , vriendelijke en gastvrije eigenaar. Goed ingericht appartement ,schoon, goed werkende airco's en goede keuken met goed werkende apparatuur . Zwembad was heerlijk, kortom een echte aanrader voor mensen die niet direct in de drukte willen zitten, met de huurauto zit je zo aan het strand of lekker 's avonds uit eten bij de High Rise Hotels!

• 9Leendert Mol05-04-2015

Boven verwachting!

Wij hebben van een heerlijke vakantie genoten bij Angelique en Esther. We hadden een appartement met voldoende ruimte en alles aanwezig. Heel rustig en klein (8 studio's en appartementen) complex. Heerlijk genieten dus!

• 10Andries06-06-2013

Heerlijke vakantieplek

We waren er met z'n 6, en hebben twee appartementen bij Aruba Tropic gehuurd. De kamers zijn schoon en netjes, leuke inrichting met wat je alles wat je nodig hebt tegen een goede prijs. We hebben lekker genoten van het zwembad en ook nog een heerlijke bbq middag gehad. Angelique heeft een auto tegen een goeie prijs gehuurd en we hebben leuke tips gekregen over waar te eten en te waar te gaan. Volgend jaar zijn we er weer!

• 9esther01-04-2012

ik wil zo terug!

Ik heb hier samen met mijn zus een fantastische vakantie gehad. We werden van het vliegveld gehaald en gebracht. Wij hadden per mail gevraagd of ze al wat boodschapjes wilden halen en dat lag keurig klaar bij aankomst. We hadden een ruime kamer met twee slaapkamers. Alles was nieuw en zag er geweldig uit. In iedere slaapkamer zelfs een tv. Zij hebben ook voor ons een huurauto geregeld die de volgende morgen werd gebracht. Ideaal. Het strand is met de auto goed te bereiken. We hebben het heelrijk gehad en voor een volgende keer gaan we weer hier heen! Echt een aanrader.

• 9Albert25-02-2012

tropisch Aruba

Prima verblijf net buiten Oranjestad. Met de huurauto is alles binnen handbereik. Gratis haal- en brengservice van/naar vliegveld. Verzorgde appartementen met wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie.

Appartement Aruba Tropic info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)