Géén boekingskosten

Meer appartement info

3 Reviews over Aruba Sunset Beach Studios

• 8Vanessa22-10-2013

Plezierig verblijf

Goed verblijf gehad in Aruba Sunset! Ligging is niet vlakbij het centrum, dus een auto is onmisbaar. Op 5 autominuten rijden zijn er talloze restaurants, bars, kroegen enz. Leuk appartement, elke dag schoonmaak (zelfs de afwas doen ze voor je!), mooi terras, lekker zwembad, vriendelijke staff.

• Minpunten - - - Eigenaren hebben ons voor ons vertrek gevraagd of we een pakketje uit Nederland wilden meebregen, van maar liefst 4 kilo!! Dit hebben we uiteraard niet gedaan. Punt 1 omdat ik gast ben en ook zo behandeld wil worden. Punt 2 omdat ik het niet vertrouwde om een pakket voor een wildvreemde mee te brengen op vakantie.

Een ander minpunt zijn de bedden (appartement 8). Die zijn echt slecht en hard aan vervanging toe.

• 8Ace19-08-2012

Lekker relaxen in alle rust

Kleinschaling complex met zwembad en jacuzzi gerund door zeer vriendelijke Nederlandse familie. Rustig gelegen aan de oceaan op enige afstand van de grote Amerikaanse toeristenindustrie. Basic inrichting van de appartementen. Sfeervolle tuin en fraai uitzichting over de ocean. Bus stopt voor de deur, auto is wel handig.

• 8nts201305-01-2012

Heerlijk!!!!

Hou je van rust? Geen grote hotels en drukte? Geen last van disco's of dronken gasten. Dit is ideaal. Leuke appartementen met een zitje buiten en airco. Schoonmaak als jij dat wil door het bordje op de deur te hangen. Zwembad is niet echt groot. Neem waterschoenen mee dan kan je voor de deur de zee in. Lekker zwemmen of snorkelen. Vanaf het vliegveld is het ongeveer 20 min rijden. Voor de deur is er een bushalte. Drukte opzoeken? Binnen 10 min ben je in Palm Beach met leuke restaurantjes en winkels. Echt een aanrader.

Appartement Aruba Sunset Beach Studios info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)