Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

5 Reviews over Aruba Puur

• 9amolen22-01-2013

Superplekje

Voor het eerst op Aruba dus voor het eerst te gast bij deze ontzettend vriendelijk en gastvrije mensen. Wat een leuke plek! Niet tussen de grote hotels of drukke stranden maar vlak bij Ari kok dus midden in de natuur. Auto heb je wel nodig om naar het strand te gaan of 's avonds uit eten te gaan. Prima kamer, fijn bed, airco, tv, klein koelkastje op de kamer en een eigen badkamer met warm water, meer heb je ook niet nodig. Ontbijt 's ochtends was meer dan voldoende. Broodjes, beleg, eitje, vers fruit, koffie, thee etc... Echt super en genoeg om de hele dag door te komen. Ook geven ze je goeie tips waar je 's avonds lekker kunt eten en wat de moeite waard is om te doen op Aruba. Wij hebben enorm genoten van een klein weekje Aruba ook zeker te danken aan deze fijne mensen. Aanrader als je op zoek bent naar een rustige plek met geweldige service!

• 9Onno21-07-2010

Logeren als bij vrienden

Sinds een tijdje kom ik al op Aruba en mocht al enkele keren te gast zijn bij Bianca en Bernd. Je voelt je er gelijk thuis. Nette kamer (lekker bed!) en badkamer, een lekker zwembad om af te koelen en twee schatten van honden. Hun huis ligt weliswaar iets verder door op het eiland maar heerlijk rustig, goed te doen met een autootje en kort bij bijv. Arikok. Op het ontbijt kun je inderdaad zowat de hele dag leven! Ze doen werkelijk hun best om je verblijf zo leuk mogelijk te maken. Ik hoop er nog vaker te gast te zijn.

• 9Bertien23-03-2010

Fantasische plek

Gewoonweg super. De Zalewskietjes zijn geode gastheer en vrouw. Betere plek is er niet.

Bedankt voor een gweldige en onvergetelijke vakantie, oh ja, ontbijt is voldoende voor de hele dag!!!!!!!!

• 9Bertien23-03-2010

Super plek, ideaal voor gezinnen met kids.

Onze verwachtingen waren hoog. Gelukkig zijn deze uitgekomen we hebben een fantastische vakantie gehad. Aruba is inderdaad "one happy island". De gastheer en gastvrouw zijn super vriendelijk en hebben ons met raad en daad bijgestaan daar waar nodig. Zonder hen hadden we het eiland niet zo goed leren kennen. Natuur, duiken en eilandtour was een avontuur op zich. We kunnen het iedereen aanraden. We zijn op plekken geweest waar je als gewone toerist niet komt.

• 8Rob Williamson20-03-2010

This is the real Aruba

It was great to be at this B&B. The innkeepers Bernd & Bianca gave us all the personal attention yiou wished for. We saw places your never would have seen as a regular tourist.

Thanks for a super vacation.

Bed & Breakfast Aruba Puur info