Vakantiehuis Aruba Jewel

1 review over Vakantiehuis Aruba Jewel in het Nederlands

Super vakantie huis !!

ziggy
27-10-2016

Prima lokatie en echt alles is aanwezig voor een super vakantie.

Mooi moderne keukenblok met magnetron, koffie-apparaat, citruspers, toaster en genoeg pannen, schoon bestek en van alles genoeg aanwezig. Ruime slaapkamer en ook ruime badkamer weer met genoeg bergruimte en kluisje aanwezig. Ook airco in woon en slaapkamer.

Buiten nog een tafel met lekkere zitjes en en een fijn zwembad aanwezig. Voor het strand is een koelbox aanwezig met badlakens Alles is in de buurt , strand, supermarkt zowel groot als klein (superfood =Jumbo).

Heerlijk rustig appartement voor 2 personen.

Wel aanrader om auto te doen huren zodat je heerlijk het eiland kan ontdekken.

Tevens super fijne eigenaren (Dick en Marjan) die er voor zorgen dat het zeker een super verblijf is in hun " Aruba Jewel " tijdens je vakantie hier op

het zonnige Aruba .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aruba Jewel in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aruba Jewel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Aruba Jewel scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.