Géén boekingskosten

ArubaArubaAruba

7.5GoedScore uit 131 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

133 Reviews over (Aruba) Blue Village

• 8M23-08-2019

Volgend jaar weer!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Schoon zowel ons appartement als de gezamenlijke delen( zwembad enz), heel vriendelijk personeel. Gezellige bar. Wel een auto nodig vind ik.

• 8Doeman08-07-2019

Aruba is super!!!

Het verblijf was prima. Het zwembad super schoon! Niet gasten kunnen het terrein wel makkelijk betreden desondanks hebben wij ons geen moment onveilig gevoeld. Het personeel is super vriendelijk. De breakfast kan wat beter(bijna elke dag kaas, worst en ei)

• 8Bart Jansen23-04-2019

Een echte aanrader

Super vriendelijk personeel. De accommodatie is prima, net als de faciliteiten in het appartement. Ruim aanbod aan excursies. Ligging is perfect!

• 10Arne Pelle18-08-2018

Fantastisch!

Een geweldig appartementenresort waar de prijs/ kwaliteitverhouding nog echt goed is. Vriendelijk personeel met een hele goede service. Centrale ligging en service en vriendelijkheid staan hier voorop! De bar wordt gerunt door de gezelligste man uit Tilburg. Geweldige tijd gehad!

• 6Aimée09-05-2018

Geweldig

Ik ben een half jaar geweest, redelijk duur voor een kleine ruimte maar hulpzaan personeel

• 9Pichardo07-05-2018

Het was super

Erg fijne dagen gehad. Heerlijk rustig park en goede ontbijtjes. Vriendelijk personeel en iedere dag een schoon huisje. Normaal verblijven we bij Familie maar nu voor de tweede keer in Blue Village. Het park is er erg op vooruit gegaan sinds 2004.

Het enige minpuntje is dat er gerookt mag worden op de veranda voor het huisje zodat je toch nog in de rook va je buren zit

• 8Emma24-12-2017

Heerlijke plek

Heerlijke plek om te genieten van een vakantie op Aruba. Ruime appartementen op een gezellig en rustig pleintje met zwembad en speeltuintje. Het is centraal gelegen, schoon en goed ontbijt. Verder erg leuk en behulpzaam personeel bij de bar en de receptie!

• 8Carina16-12-2017

Prima accomodatie

Een goed accommodatie voor een prima prijs. Kamers simpel maar goed schoon. Receptie behulpzaam.

• 8Wouter16-12-2017

Goed verblijf

Het is een simpele accommodatie maar een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zaten erg goedkoop. Voor deze prijs kregen we een nette accommodatie die zeer goed schoon gehouden werd. Het zijn geen luxe hotel kamers, maar dat kun je ook niet verwachten. Ook kun je lekker op een ligbedje liggen bij een van de twee zwembaden. De dames van de receptie zijn altijd zeer behulpzaam.

• 3C24-10-2017

Nooit meer.

Wat een geweldige vakantie had moeten worden, viel dit heel erg tegen.... Wij hadden geboekt voor 2 weken in deze huisjes. Geweldige foto's op internet gezien hoe alles eruit zag, dit beloofde wat... Echter kwamen wij en waren wij zeer verbaasd. De foto's klopten totaal niet met wat je kreeg. Het meeste was oud en niet verzorgd. In de huisjes liepen overal kakkerlakken en de huisjes vielen van ellende bijna uit elkaar. Toen wij opstonden viel er een kast uit elkaar, zonder dat wij het aanraakte!! Er lag enorm veel puinzooi in en rondom het zwembad. Wanneer wij het personeel hier op aan spraken kregen wij een grote mond, zo asociaal.... Ook was alles veel te duur voor wat je kreeg!

Kortom, nooit meer weer naar Aruba Blue Village

• Airconditioning centraal geregeldBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)