Appartement (Aruba) Blue Village

133 reviews over Appartement (Aruba) Blue Village

• 2019
    8M23-08-2019

Volgend jaar weer!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Schoon zowel ons appartement als de gezamenlijke delen( zwembad enz), heel vriendelijk personeel. Gezellige bar. Wel een auto nodig vind ik.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Doeman08-07-2019

Aruba is super!!!

Het verblijf was prima. Het zwembad super schoon! Niet gasten kunnen het terrein wel makkelijk betreden desondanks hebben wij ons geen moment onveilig gevoeld. Het personeel is super vriendelijk. De breakfast kan wat beter(bijna elke dag kaas, worst en ei)

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Bart Jansen23-04-2019

Een echte aanrader

Super vriendelijk personeel. De accommodatie is prima, net als de faciliteiten in het appartement. Ruim aanbod aan excursies. Ligging is perfect!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2018
    10Arne Pelle18-08-2018

Fantastisch!

Een geweldig appartementenresort waar de prijs/ kwaliteitverhouding nog echt goed is. Vriendelijk personeel met een hele goede service. Centrale ligging en service en vriendelijkheid staan hier voorop! De bar wordt gerunt door de gezelligste man uit Tilburg. Geweldige tijd gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Aimée09-05-2018

Geweldig

Ik ben een half jaar geweest, redelijk duur voor een kleine ruimte maar hulpzaan personeel

Alleen gereisd in januari 2017

• 9Pichardo07-05-2018

Het was super

Erg fijne dagen gehad. Heerlijk rustig park en goede ontbijtjes. Vriendelijk personeel en iedere dag een schoon huisje. Normaal verblijven we bij Familie maar nu voor de tweede keer in Blue Village. Het park is er erg op vooruit gegaan sinds 2004.

Het enige minpuntje is dat er gerookt mag worden op de veranda voor het huisje zodat je toch nog in de rook va je buren zit

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8Emma24-12-2017

Heerlijke plek

Heerlijke plek om te genieten van een vakantie op Aruba. Ruime appartementen op een gezellig en rustig pleintje met zwembad en speeltuintje. Het is centraal gelegen, schoon en goed ontbijt. Verder erg leuk en behulpzaam personeel bij de bar en de receptie!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Carina16-12-2017

Prima accomodatie

Een goed accommodatie voor een prima prijs. Kamers simpel maar goed schoon. Receptie behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Wouter16-12-2017

Goed verblijf

Het is een simpele accommodatie maar een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zaten erg goedkoop. Voor deze prijs kregen we een nette accommodatie die zeer goed schoon gehouden werd. Het zijn geen luxe hotel kamers, maar dat kun je ook niet verwachten. Ook kun je lekker op een ligbedje liggen bij een van de twee zwembaden. De dames van de receptie zijn altijd zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2017

• 3C24-10-2017

Nooit meer.

Wat een geweldige vakantie had moeten worden, viel dit heel erg tegen.... Wij hadden geboekt voor 2 weken in deze huisjes. Geweldige foto's op internet gezien hoe alles eruit zag, dit beloofde wat... Echter kwamen wij en waren wij zeer verbaasd. De foto's klopten totaal niet met wat je kreeg. Het meeste was oud en niet verzorgd. In de huisjes liepen overal kakkerlakken en de huisjes vielen van ellende bijna uit elkaar. Toen wij opstonden viel er een kast uit elkaar, zonder dat wij het aanraakte!! Er lag enorm veel puinzooi in en rondom het zwembad. Wanneer wij het personeel hier op aan spraken kregen wij een grote mond, zo asociaal.... Ook was alles veel te duur voor wat je kreeg!

Kortom, nooit meer weer naar Aruba Blue Village

Gereisd met partner in juli 2017

9 tips over Appartement (Aruba) Blue Village

• Catharina, 14-10-2013

Auto huren, parkeerplaats genoeg.

• g de rouw, 29-12-2011

auto huren om aruba goed te bekijken

• joke berends, 03-02-2015

Reserveer tijdig bij het naast gelegen restaurant madame Sjannet. Meer animatie en georganiseerde uitjes op het park zou voor ons gezin gezorgd hebben dat we het park een 8 zouden geven.

5 vragen over Appartement (Aruba) Blue Village

• Sanne, 07-08-2017

Verzorging van de kamer

Beste, Hoe zien de kamers eruit? Verzorgd? Netjes? Oud? Zijn bij alle kamers de bedden in het woongedeelte? Is het op loopafstand naar Palm Beach? Of moet je fiets of auto huren?

Jacqueline, 12-09-2017

Verouderd complex apart slaap gedeelte, huur n auto

• MH, 02-01-2017

Lopen naar strand

Hallo, wij hebben onze vakantie geboekt bij Aruba Blue Village hotel. Mijn vraag is, kun je ook lopen naar het strand? Het lijkt op de kaart niet veel meer dan een kilometer. Alvast bedankt!

Jacqueline, 12-09-2017

Huur n auto anders kom je nergens

• Lotte, 29-03-2013

Wie weet er meer over een lang verblijf

Hallo, wat ik mij afvraag is het volgende. Hoeveel kost het om hier voor 4 personen 90 dagen (3 maanden) te verblijven?

travel, 13-01-2014

zoek naar 'long term rental", onderhandel over prijs.. gaat denk ik 350 euro pp pmnd kosten... succes

Appartement (Aruba) Blue Village info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen