Appartement (Aruba) Blue Village

Appartement
Appartement (Aruba) Blue Village
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor (Aruba) Blue Village voor je op een rij gezet:

118 reviews over Appartement (Aruba) Blue Village in het Nederlands

Fantastisch!

Arne Pelle,
18-8-2018

Een geweldig appartementenresort waar de prijs/ kwaliteitverhouding nog echt goed is. Vriendelijk personeel met een hele goede service. Centrale ligging en service en vriendelijkheid staan hier voorop! De bar wordt gerunt door de gezelligste man uit Tilburg. Geweldige tijd gehad!

Geweldig

Aimée,
9-5-2018

Ik ben een half jaar geweest, redelijk duur voor een kleine ruimte maar hulpzaan personeel

Het was super

Pichardo,
7-5-2018

Erg fijne dagen gehad. Heerlijk rustig park en goede ontbijtjes. Vriendelijk personeel en iedere dag een schoon huisje. Normaal verblijven we bij Familie maar nu voor de tweede keer in Blue Village. Het park is er erg op vooruit gegaan sinds 2004.

Het enige minpuntje is dat er gerookt mag worden op de veranda voor het huisje zodat je toch nog in de rook va je buren zit

Heerlijke plek

Emma,
24-12-2017

Heerlijke plek om te genieten van een vakantie op Aruba. Ruime appartementen op een gezellig en rustig pleintje met zwembad en speeltuintje. Het is centraal gelegen, schoon en goed ontbijt. Verder erg leuk en behulpzaam personeel bij de bar en de receptie!

Prima accomodatie

Carina,
16-12-2017

Een goed accommodatie voor een prima prijs. Kamers simpel maar goed schoon. Receptie behulpzaam.

Goed verblijf

Wouter,
16-12-2017

Het is een simpele accommodatie maar een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zaten erg goedkoop. Voor deze prijs kregen we een nette accommodatie die zeer goed schoon gehouden werd. Het zijn geen luxe hotel kamers, maar dat kun je ook niet verwachten. Ook kun je lekker op een ligbedje liggen bij een van de twee zwembaden.

De dames van de receptie zijn altijd zeer behulpzaam.

Nooit meer.

C,
24-10-2017

Wat een geweldige vakantie had moeten worden, viel dit heel erg tegen....

Wij hadden geboekt voor 2 weken in deze huisjes. Geweldige foto's op internet gezien hoe alles eruit zag, dit beloofde wat... Echter kwamen wij en waren wij zeer verbaasd. De foto's klopten totaal niet met wat je kreeg. Het meeste was oud en niet verzorgd. In de huisjes liepen overal kakkerlakken en de huisjes vielen van ellende bijna uit elkaar. Toen wij opstonden viel er een kast uit elkaar, zonder dat wij het aanraakte!! Er lag enorm veel puinzooi in en rondom het zwembad. Wanneer wij het personeel hier op aan spraken kregen wij een grote mond, zo asociaal....

Ook was alles veel te duur voor wat je kreeg!

Kortom, nooit meer weer naar Aruba Blue Village

slechte verwaarloosde accomondatie

ce,
18-10-2017

slechte bestrijding tegen ongedierte, veel overlast van overige reizigers binnen de accomondatie. slechte service tegenover ons; de klant. afspraken die gemaakt worden maar niet worden nagekomen. wederom een en al drama ondanks dat een vakantie een succes had moeten worden.

zeker voor herhaling vatbaar

smulders,
7-10-2017

De accommodatie was ruim en heel schoon. Alle spullen die je nodig hebt waren in het huisje en elke dag schone handdoeken. Het zwembad en de omgeving was goed onderhouden en mooi aangelegd.grote parkeerplaats waar je ruimte genoeg had om je huurauto kwijt te kunnen zonder ver te moeten lopen. Het ontbijt was eenvoudig maar met steeds een kleine variatie. Alles was er genoeg. Een vriendelijke dame aan de receptie(maya). En een gezellige vriendelijke nederlander als uitbater van het cafe/restaurant. De menu`s voor het avond eten waren ook lekker en makkelijk om zo dichtbij iets te kunnen eten.

Nooit meer

Peter,
5-10-2017

Wij zijn behandeld als honden we worden met 3 mensen op een kamer gepropt en we moeten het maar uitvinden we betalen 400 per persoon dat is in totaal 1200 dollar voor 25 vierkante meter.

Het personeel is zeer slecht je wordt niet geholpen als de airco het niet doet of de hele keuken komt naar onder vallen omdat het gewoon weg rot is van de lekkages.

Het zwembad is zo vies als het maar kan je krijgt uitslag door en het water is gewoon weg giftig.

Kortom een flinke afrader voor iedereen die naar aruba gaat

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement (Aruba) Blue Village in Aruba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement (Aruba) Blue Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.