Sorteren

Reviews over Aruba

Heerlijk eiland, gewoon doen!

Paulien
    13-9-2018

Heerlijk appartementje gehuurd voor de derde x bij dezelfde persoon. In Sero Biento. Auto gehuurd, en gaan en staan waar je zelf wilt.

Adembenemend mooi

gino
    14-8-2018

Happy Island, wat een prachtige reis, onze mooiste ooit, we verbleven in hotel Tamarijn, kamer met onze neus direct in de zee, prachtig was dit, hier komen we zeker terug, alles was top, kamer iets verouderd maar daar ben je maar om je te douchen en te slapen e, eten ( a la carte) was top, vriendelijk personeel enz... ook Palm Beach en Oranjestad een aanrader, de Aruba tour gedaan met als Nederlandstalige gids Remy de Wind, top kerel, dus een heeel geslaagde vakantie

We komen zeker terug !

Remco
    13-8-2018

Er waren eigenlijk alleen maar plus punten !

Heerlijk relaxt land met mooie witte stranden

Een vakantiebestemming die je niet mag missen!

Fam.Willems
    23-6-2018

Wel een druk eiland. Maar er zijn echt nog plekken genoeg waar er rust is. Wandel eens langs de noordkust. Een geweldige ervaring vol verrassingen! Huur een auto en bekijk het eiland. Er zijn mogelijkheden genoeg waar weinig of geen toeristen komen. En als je wel zin hebt in drukte, ga dan langs de andere kust wandelen. Je kunt 17 km langs het strand wandelen, lekker met de voetjes in het water. De sunset is fantastisch! Het water van de zee heeft overal een andere kleur. Fantastisch! Ook snorkelen is een ervaring: neem een flesje water mee met gebroken Maria koekjes. Of een ander eenvoudig koekje. Spuit dat tijdens snorkelen in het water. Je weet niet wat je ziet aan vissen!!!! Luister en kijk naar de vogels, ze lijken wel mooier te fluiten dan hier in Nederland. Neem iedere dag een duik in de zee: goed voor je huid.

Vriendelijke mensen , die altijd bereid zijn om je een handje te helpen als dat nodig is.

Fantastisch, zoals je van een vakantie droomt

Wim en Nel
    2-5-2018

Aruba is een heerlijk eiland met heel veel rustgevende plekjes

Aruba scoort een 8,5 uit 10, op basis van 280 reviews