Aruba

Reviews over Aruba

Meer als fantastisch!

Melissa,
    17-11-2018

Het is echt one happy Island. Wij waren 2 meiden en hebben ons geen moment onveilig gevoeld. We hebben lekker over het eiland getoerd, hebben geweldige activiteiten gedaan! Off road buggy tour, jolly pirate snorkel tour en hun sunset tour!

Overal is iedereen behulpzaam en vriendelijk!

Echt een bucketlist eilandje!!!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Een super mooie vakantie om nooit te vergeten ❤

Anita Timmers-Kok,
    17-11-2018

Ik logeerde bij een vriendin in Savaneta op Aruba. Heel gastvrij. En dat kenmerkt ook Aruba. Ze zijn heel gastvrij en heel vriendelijk. Veel bezienswaardigheden gezien en overal waar we kwamen waren ze heel vriendelijk. Proberen ook te communiceren. Of het nou Nederlands, Engels, Spaans of Papiaments is. Niet iedereen spreekt alle talen, maar ze doen hun best. Ik kijk misschien met een roze bril naar Aruba omdat ik er gewoond heb, maar het is echt zo, ze zijn heel vriendelijk. Ik hoorde het laatst ook op mijn werk van een patiënt, ik had niets te veel gezegd, patiënt heeft enorm genoten op Aruba. Kortom Aruba is echt een heerlijke vakantiebestemming!!

Gereisd met partner in november 2018

Een fantastisch eiland dushi yu nooit meer na huis

Wendy Aloserij,
    8-11-2018

Super mooie stranden, de bevolking is vriendelijk en behulpzaam richting toeristen. Het huren van een auto is een pre zodat je alle hoeken van het eiland kan zien. Tevens is een bezoek aan Palm beach een leuke ervaring de prijs is inclusief drinken en eten de gehele dag. Daarnaast is een tour op de quat aan te raden en in de avond uren komt Aruba tot leven en moet je xeker bij moomba beach een drankje doen onder genot van live muziek.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Inderdaad; One Happy Island

Karen,
    26-10-2018

We waren in oktober 8 dagen in Aruba met onze kinderen (9 en 11). Wat een week vol luxe, genieten en quality time.

Een dag gesnorkeld bij Baby Beach. Heerlijk tussen de tropische vissen en daarna chill een cocktail drinken bij de leuke strandbar Big Mama Grill.

Het is net alsof je in een aflevering van de Flinstone's zit. Het strand bij Boca Catalina kun je ook mooi snorkelen. Een halve dag tour gemaakt met een 4x4 truck door natural park, langs Natural pool en de noordkust van het eiland. Gaaf hoe anders dit eruit ziet, onbewoond en ruig.

2 dagen een auto gehuurd, ook top geregeld.

Lekker elke avond uit eten. òf bij Palm Beach (boulevard) of bij het hotel.

Het is heerlijk, een paradijs, een waar genot voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Adembenemend mooi

gino,
    14-8-2018

Happy Island, wat een prachtige reis, onze mooiste ooit, we verbleven in hotel Tamarijn, kamer met onze neus direct in de zee, prachtig was dit, hier komen we zeker terug, alles was top, kamer iets verouderd maar daar ben je maar om je te douchen en te slapen e, eten ( a la carte) was top, vriendelijk personeel enz... ook Palm Beach en Oranjestad een aanrader, de Aruba tour gedaan met als Nederlandstalige gids Remy de Wind, top kerel, dus een heeel geslaagde vakantie

Gereisd met partner in augustus 2018
Aruba scoort een 8,6 uit 10, op basis van 286 reviews