• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Aruba

Een vakantiebestemming die je niet mag missen!

Fam.Willems
    23-6-2018

Wel een druk eiland. Maar er zijn echt nog plekken genoeg waar er rust is. Wandel eens langs de noordkust. Een geweldige ervaring vol verrassingen! Huur een auto en bekijk het eiland. Er zijn mogelijkheden genoeg waar weinig of geen toeristen komen. En als je wel zin hebt in drukte, ga dan langs de andere kust wandelen. Je kunt 17 km langs het strand wandelen, lekker met de voetjes in het water. De sunset is fantastisch! Het water van de zee heeft overal een andere kleur. Fantastisch! Ook snorkelen is een ervaring: neem een flesje water mee met gebroken Maria koekjes. Of een ander eenvoudig koekje. Spuit dat tijdens snorkelen in het water. Je weet niet wat je ziet aan vissen!!!! Luister en kijk naar de vogels, ze lijken wel mooier te fluiten dan hier in Nederland. Neem iedere dag een duik in de zee: goed voor je huid.

Vriendelijke mensen , die altijd bereid zijn om je een handje te helpen als dat nodig is.

Fantastisch, zoals je van een vakantie droomt

Wim en Nel
    2-5-2018

Aruba is een heerlijk eiland met heel veel rustgevende plekjes

Overweldigend❤️🔝

Joke de haan
    1-5-2018

Schitterende woningen om te huren mooie hotels fijne stranden leuke mensen. Nare ervaring met het enige ziekenhuis.Schitterende trouwlocaties veel positieve tijd en na 5 jaar nog steeds heimwee.

In een zin gezegd fantastisch!

Eddie
    21-4-2018

Het was een geweldige vakantie ga zekers nog weer een keer terug wat goed was was het weer natuurlijk en de mensen daar zeer gastvrij en wat er niet goed was kan ik zo niet bedenken het was voor ons de mooiste vakantie die we tot nu toe gehad hebben .

heerlijk

Jacques
    5-4-2018

Een heerlijk vakantie eiland met mooie stranden en een fantastisch klimaat

Aruba scoort een 8,5 uit 10, op basis van 278 reviews