Reviews over Aruba

Voor herhaling vatbaar!

Maria Berkel,
    7-12-2018

Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad op Aruba. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Superlieve mensen van Arubiana Inn. Met mijn verjaardag stonden er versgeplukte bloemen met een lief kaartje op de kamer.

Perfecte uitvalsbasis om Aruba te verkennen. Dichtbij een grote jumbo. Auto is een aanrader en je kunt Aruba niet verlaten zonder dat je hebt gegeten bij Zeerovers!

Fantastich!

Claudia,
    4-11-2018

Heerlijk kleinschalig hotel t.o Eagle Beach. Verzorgd, schoon, alles tip top in orde. Het personeel is waanzinnig vriendelijk en doet alles om je het naar de zin te maken, het voelt als thuiskomen bij familie. Het personeel doet alles om je verblijf onvergetelijk te maken. Ontbijt, lunch en diner prima verzorgd en erg goed. Enige minpuntje is het kleine zwembad maar wie heeft er een zwembad nodig als er een prachtig wit strand aan de overkant van de weg ligt met gratis bedjes en parasol.

Ik kom hier zeker terug, dit hotel is voor herhaling vatbaar als je niet van de grote massa hotels houdt, top!

AMBR Management, Sales & Marketing Manager, 20-11-2018
    Beste Claudia, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling en aanbeveling van ons hotel! Het betekent echt veel om te lezen dat het personeel waanzinnig vriendelijk waren, dat ze deden alles om je het naar de zin te maken, en dat het voelde als thuiskomen bij familie. Geweldig dat je van de verzorging van het resort hield en dat ontbijt, lunch en diner prima verzorgd en erg goed waren. Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Ongelooflijk prachtig eiland

Karen,
    26-10-2018

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Resort is ruim opgezet, met verschillende zwembaden. Een zwembad is zo dicht bij het strand, dat je door weg over te steken (prima te doen, alle aardige Arubanen stoppen altijd!) dat je binnen no time òf op je strandbedje licht òf lekker bij het zwembad. Bedjes gratis, parasols gratis, gratis handdoeken bij het zwembad, ideaal. Schone, ruime kamer (1-kamer appartement). Wordt dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken, zelfs de afwas doen ze voor je. Het strand en de zee is toch wel echt het mooiste van alles. Zo ongelooflijk mooi. Dagje wezen snorkelen bij Baby Beach en Boca Catalina Beach. Aanrader! 2 dagen auto gehuurd via touroperator, ook top geregeld. En een Natural Pool Safari gedaan in een grote open truck het National Park door gecrosst, ruige kust bekeken aan de noordzijde van het eiland. Aruba is een vakantie vol luxe, lekker eten en aardige mensen. Een klein paradijsje...

Tophotel (zeker even gans de review lezen)

Evi,
    24-10-2018

Wij zijn een week in hotel Tamarijn geweest. Wat de kamers betreft: deze op het gelijkvloers zijn aan te raden, want je stapt buiten en bent meteen op het prachtige strand! Ze zijn misschien vrij klein, maar niet storend. Ook iets ouder, maar dit is typische stijl van de Caraïben. Wat het eten betreft: keuze uit verschillende à la carte restaurants, maar ook het buffet is zeer uitgebreid en lekker (prachtige zonsondergang btw)! Wat de animatie betreft: geen animatieteam die je komt storen op het strand, wel prachtige, indrukwekkende en zeer uiteenlopende shows 's avonds! Je kan met een shuttledienst naar Divi Hotel, maar dit doe je niet zo vaak omdat Tamarijn gewoon zo goed is! Wij hebben 2 dagen 'vastgezeten' op Aruba, gezien de Dreamliner kapot was. Wij zijn deze dagen in 2 andere hotels 'gezet geweest' en wij concludeerden héél snel: Tamarijn was het paradijs!!!

Prima hotel voor herhaling vatbaar.

Wilfred De graaf,
    14-10-2018

Heerlijk hotel met eigen gratis ligbedden op het strand.

AMBR Management, Sales & Marketing Manager, 18-10-2018

Beste Wilfred, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij te lezen dat je een heerlijk verblijf hebt gehad. Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Aruba scoort een 8,6 uit 10, op basis van 285 reviews