Hotel Lalaner

Hotel Lalanerstersterster

7Goed

Armenië, Armenië, Sisian

Op vakantie geweest naar Lalaner?

7Goed

• Sauna
Tonen op kaart

1 review over Hotel Lalaner

• 7Marc en Marleen15-05-2013

Klein hotel

Het hotel dateert uit de russische periode. Het is in een rustige omgeving en toch in het centrum. Er zijn suites en kleine kamers, sommige met regen douche, andere met jacuzzi. Het ontbijt was HEEL povertjes: geen beleg enkel huisgemaakte confituur en wat platte kaas. Eén ochtend was er omelet; was maar net genoeg voor 1 persoon, en werd dan in 10 stukjes verdeeld... Het avondeten was BBQ, verzorgd door de begeleider en zijn vrouw en haar familie.

Gereisd met vrienden in mei 2013

0 tips over Hotel Lalaner