Reviews over Goght'

Het was fantastisch, mooie omgeving,super gastvrij

Els van Oostveen,
    25-2-2017

Goede ontvangst van de eigenaresse, uitgebreid en lekker ontbijt. Superschone accomodatie, met voor elke gast een aparte badkamer.

Mooi zwembad met een mooi uitzicht in een prachtige omgeving.

De Armeneense bevolking is zeer vriendelijk en gastvrij.

Onvergetelijk!

T. B.,
    14-6-2016

Een fantastische Bed en Breakfast, met prima kamers en een mooie eigen badkamer. Het is een geweldig fijne locatie waar je in de watten gelegd wordt door het Nederlandse echtpaar. Je hebt er een prachtig uitzicht op de bergen en de te bezoeken tempel in Garni en het klooster in Geghard liggen op loopafstand. Zeker is het aan te bevelen de bergen in te trekken alwaar je de mooiste adembenemende vergezichten heb. We hebben prachtige bloemen en vlinders gezien. Armenië is een veilig land met zeer vriendelijke bewoners.

Fantastisch!

Jan en Carla Kas,
    20-9-2015

Op het moment dat je de deur opent, waan je je in een klein paradijsje. Ogen te kort van alle indrukken die over je heen komen. Uniek uitzicht op de bergen. Mooie kamers, schoon, prima bedden en het interieur is heel speels; Europees met Armeens gecombineerd, heel bijzonder.

Het geeft een speciaal vakantiegevoel in een land in opkomst. Je moet het zelf ervaren, want dan weet je wat wij bedoelen.

Jan en Carla

Luxe in de natuur

3 G's Goght,
    14-9-2015

B&B 3 G's ligt op een prachtige lokatie met fabelachtig uitzicht, zowel vanaf balkon als vanuit het zwembad en tuin. De 4 kamers zijn zeer functioneel en hebben ieder een eigen luxe badkamer. Een grote gezamenlijke zit ruimte en een zeer groot balkon voor het ontbijt completeren het binnen gedeelte.

Buiten is er naast het prachtige zwembad ook een buiten keuken met eigen bar en alle voorzieningen om zelf te koken. De omgeving is prachtig om te wandelen en er zijn op wandel afstand ook nog twee Unesco erfgoederen, Garni tempel en Geghard klooster. Daarnaast is de bruisende hoofdstad met zijn vele parken en terrassen binnen 1 uur afstand. De verwennerij door de gastvrouw met het ontbijt maakt het verblijf onvergetelijk.

Top vakantie gehad!

Fam. Roling,
    24-10-2014

In september 2014 zijn wij 12 dagen te gast geweest in de Bed en Breakfast van Marty en Sandra. De mooie locatie en faciliteiten, landelijke omgeving, Sandra's beestenboel en natuurlijk niet te vergeten Marty en Sandra zelf zorgden voor een bijzonder ontspannen en vrolijke vakantie. De mensen in Goght zijn hartverwarmend gastvrij en de ligging van de hoofdstad op een klein half uur rijden is ideaal. Verder is Armenie een walhalla voor buitensport (hiking, mountainbike) en vogel- en vlinderliefhebbers.

Goght' scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews