Hotel Tufenkian Avan Dzoraget

We hebben een aantal aanbieders voor Tufenkian Avan Dzoraget voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tufenkian Avan Dzoraget in het Nederlands

Schitterend nieuw hotel in the middle of nowhere

Anneke
24-3-2009

Dit is een prachtig nieuw hotel (paar jaar geleden geopend), gebouwd van lokale grijze steen en ingericht met kussens en tapijten van de Tufenkian-keten, dezelfde familie die ook deze hotelketen bezit. Ben hier inmiddels 3 keer geweest. Kamers zijn verschillend van grootte maar allemaal mooi ingericht met ruime bedden en designbadkamers. Hotel ligt aan een bergbeek en aan de doorgaande weg naar Tbilisi (geen drukke weg!!) In de omgeving zelf is niets te beleven, je zit hier echt om dagtrips te maken naar bezienswaardigheden in de buurt. Eten is op zichzelf goed maar omdat hier veelal groepen komen krijgt iedere gast hetzelfde. Ontbijtbuffet heeft redelijk ruime keuze, oa honing uit nabijgelegen dorp. Ze vinden het geen probleem als je je eigen drank meeneemt voor bij het eten. In de winter is de weg grotendeels onbegaanbaar en is ook het hotel gesloten.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tufenkian Avan Dzoraget in Dzoraget, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tufenkian Avan Dzoraget zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.