Sorteren

Reviews over accommodaties in Armenië

Het was fantastisch, mooie omgeving,super gastvrij

Els van Oostveen
    25-2-2017

Goede ontvangst van de eigenaresse, uitgebreid en lekker ontbijt. Superschone accomodatie, met voor elke gast een aparte badkamer.

Mooi zwembad met een mooi uitzicht in een prachtige omgeving.

De Armeneense bevolking is zeer vriendelijk en gastvrij.

Onvergetelijk!

T. B.
    14-6-2016

Een fantastische Bed en Breakfast, met prima kamers en een mooie eigen badkamer. Het is een geweldig fijne locatie waar je in de watten gelegd wordt door het Nederlandse echtpaar. Je hebt er een prachtig uitzicht op de bergen en de te bezoeken tempel in Garni en het klooster in Geghard liggen op loopafstand. Zeker is het aan te bevelen de bergen in te trekken alwaar je de mooiste adembenemende vergezichten heb. We hebben prachtige bloemen en vlinders gezien. Armenië is een veilig land met zeer vriendelijke bewoners.

zakelijk hotel, goed eten, mooie kamers

Florrie
    31-5-2016

Als groep op vakantie hadden we graag een iets meer authentiek hotel willen hebben. Best Western Dilijan is prima, maar nieuw en je zou je overal op de wereld kunnen wanen. Het buffet en ontbijt zijn uitstekend, veel en divers aanbod. De kamers zijn groot en prettig. Ligging aan 'grote' weg, wat lawaaiig, wel grenzend aan bos, mooie wandelingen mogelijk. Wel ver van de stad (7 km), maar receptie kan voor 3 euro (1500 dram) taxibusje laten komen.

Super miejsce, doskonale położony

Leszek
    12-2-2016

Bardzo dobrze się czułem w tym hotelu. Dobrze wyposażony, miła obsługa, dobre jedzenie.

Fantastisch!

Jan en Carla Kas
    20-9-2015

Op het moment dat je de deur opent, waan je je in een klein paradijsje. Ogen te kort van alle indrukken die over je heen komen. Uniek uitzicht op de bergen. Mooie kamers, schoon, prima bedden en het interieur is heel speels; Europees met Armeens gecombineerd, heel bijzonder.

Het geeft een speciaal vakantiegevoel in een land in opkomst. Je moet het zelf ervaren, want dan weet je wat wij bedoelen.

Jan en Carla