Hotel Pircas Negras

Kleine hotelsWeer vandaag20°
Hotel Pircas Negras
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pircas Negras voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pircas Negras in het Nederlands

Fijn hotel

Wivli
24-1-2011

Heerlijke plek om de omliggende natuurparken te bezoeken. Er is niet veel vertier in het dorp maar het hotel maakt veel goed. Zeker wanneer je lekker relaxed met een wijntje op het terras naar de zonsondergang kijkt

Gereisd Met partner in december 2010

Goed hotel

Tania Govaert
17-8-2010

Leuk uitzicht aan de buitenkant, binnenkant netjes en ruim. Kamer (suite) groot met verschillende balkons, eetkamer, salon en extra gastentoilet. Mooi ingericht, maar aan vernieuwing toe. Ontbijt goed en verzorgd. Algemene service in hotel standaard. Ruime parking. Goede uitvalbasis om de streek te bezoeken. Restaurants in het stadje best met de auto bezoeken aangezien het hotel buiten het centrum staat.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Room Service24 uurs service
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresRuta Nacional N76 KM 203 5350(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pircas Negras in Villa Unión, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pircas Negras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.