Hotel Sol Arrayan Resort & Spa

Hotel Sol Arrayan Resort & Spa

8Fantastisch

Score uit 1 review

Argentinie, Argentinie, Villa la Angustura

Op vakantie geweest naar Sol Arrayan Resort & Spa?

8Fantastisch

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Arrayan Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sol Arrayan Resort & Spa

• 8m_romviel107-03-2011

Mooi hotel, maar misschien wel te trendy

Alles klopt aan dit hotel. Het is mooi, prachtig ingericht, prachtige vergezichten over het meer. Alle voorzieningen, die je maar kunt wensen, zijn er, zoals een prachtig binnen- en buitenzwembad, een sauna, massages kun je er krijgen. De service van de staf is ook geweldig. Wel een probleem, dat van de serveersters in het restaurant er niet 1 - al is het maar een paar woorden Engels - kent. Het werd overigens wel op een charmante manier opgelost toen ik een bestelling wilde plaatsen. Men belde de collega bij de receptie, die wel Engels spraak en overhandigde mij de telefoon en vertaalde vervolgens in het Spaans voor de serveersters En dat alles met een glimlach of volle lach. Je vergeeft ze dan toch alles. En toch .......... het hotel heeft iets zakelijks. Alles heel verantwoord ingericht, prachtige confortabele meubels, waar je heerlijk in wegzakt, maar misschien is het opene aan elke verdieping (geen tussenmuren of afscheidingen) te open om nog gezellig te zijn.

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel Sol Arrayan Resort & Spa info