Hotel Hosteria Valle Fertil

Hotel Hosteria Valle Fertil

7Goed

Score uit 1 review

Argentinie, Argentinie, Valle Fertil

Op vakantie geweest naar Hosteria Valle Fertil?

7Goed

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Hosteria Valle Fertil

• 7Tania Govaert17-08-2010

mooi uitzicht

Basis hotel, kleine kamers met basis comfort. Beter indruk aan de buitenkant dan binnenin. Prachtige ligging op top van heuvel met uitzicht over de streek en stuwmeer. "Beste hotel van de stad", op wandelafstand van verschillende restaurants. Simpel ontbijt, service op een laag pitje. Goed voor reizigers op doorreis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

0 tips over Hotel Hosteria Valle Fertil