Hotel Ushuaia

Weer vandaag

We hebben een aantal aanbieders voor Ushuaia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ushuaia in het Nederlands

2005

Ik neem aan dat hier Hotel Ushuaia bedoeld wordt ipv Ushuala. Heel mooi hotel op een heuvel met prachtig uitzicht op het Beagle-kanaal en Uhuaia. Heerlijk ontbijt met het eerste verse brood sinds 4 weken Patagonie en Vuurland. Grote en luxe kamers. Enige nadeel: Het is een aardig stukje lopen naar het centrum en terug naar het hotel staat je een behoorlijke klim te wachten. Een troost, een taxiritje kost hier zo goed als niets.

Gereisd Anders in april 2005

• Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ushuaia in Ushuaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ushuaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.