Hotel La Posada

8.5Fantastisch

Argentinie, Argentinie, Ushuaia

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar La Posada?

8.5Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel La Posada

• 8Peter De Bruyne21-02-2007

Mooi, eenvoudig hotelletje met 3 sterretjes. Ligt op ongeveer 4 blokken van het water. De kamers zijn heel netjes, mijn insziens een beetje verouderd, maar ja ... 't zijn geen moderne designkamers, een beetje de stijl voor mijn ouders ! Toch wel een warme aanrader !

Gereisd in februari 2007

• 9schatteman freddy01-02-2007

Hallucinante sfeer, wetend dat je je bevind in één van de zuidelijkste hotels ter wereld... Fantastische keuken, en onvergetelijk zicht vanuit het restaurant op het Beagle-kanaal...Voor liefhebbers van overheerlijke Koningskrab. Kamers ietwat pittoresk. Just go there and enjoy the whole atmosphere!

Gereisd in februari 2007

0 tips over Hotel La Posada