We hebben een aantal aanbieders voor Ushuaia voor je op een rij gezet:

vakanties Ushuaia

We hebben een aantal aanbieders voor Ushuaia voor je op een rij gezet:

Reviews over Ushuaia

het einde van de wereld!

Conny
    16-5-2012

Je bent hier nog niet echt aan het eind van de wereld maar het voelt wel zo, als je weet dat Antarctica "vlakbij" is! In Ushuaia vind je nog huisjes terug die gebouwd zijn door de gevangenen die naar hier gedeporteerd waren. De gevangenis kun je ook nog bezoeken. Maar natuurlijk kom je hier voor de prachtige natuur van het nationaal park Tierra del Fuego waar je prachtig kunt wandelen. En je moet natuurlijk ook een vaartocht maken over het Beagle kanaal waar je een enorme hoeveelheid waterdieren en vogeld kunt spotten. Voor de inwendige mens is het absoluut een feest om in een van de restaurantjes een van de vele gerechten met centolla, reuzenkrab te eten! Dus ala met al een goede plaats om een paar dagen te zijn.

Gereisd Met vrienden in december 2001

zoooo mooooooi

Nathalie
    23-4-2012

wat een natuur!!! het wilde leven is er zo dicht...nooit gedacht dat het einde van de wereld zo mooi kon zijn! zon, sneeuw, regen... vriendelijke mensen, zoveel om te doen, adembenemende plekjes... ik hoop er nog eens terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk en indrukwekkend

Vispibe
    7-11-2011

De meest zuidelijke stad ter wereld. Veel kleur, hout en veel tekeningen op kale muren. Prachtige omgeving met nationaal park, gletsjers. Excursiemogelijkheden te over bv Beagle kanaal en stap naar de zuidpool. Lekker eten en drinken.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

fikkie
    10-2-2010

Je bent daar aan het einde en zuidelijkste puntje van de wereld (vaste land). Je ziet daar veel backpackers en mensen die daar met de boot vertrekken of terug komen met de boot. En het is natuurlijk geweldig als je zelf daar de boot neemt om de Drake passage over te steken naar Antartica. Dit heb ik met mijn vrouw gedaan. Daarom zijn we ook zo lang in Ushuaia geweest, want Antartica kunnen we niet selecteren op de kaart, helaas.

Gereisd Met partner in februari 2008

Het is vooral het feit dat je hier in de zuidelijkste stad

Marcel van den Berg
    17-3-2007

Het is vooral het feit dat je hier in de zuidelijkste stad ter wereld bent, binnen een dag heb je het echter wel gezien. Absoluut een bezoek waard is het kleine museum Fin del Mundo aan de waterkant, klein overzichtelijk museum met o.a. een interesante tentoonstelling over de oorspronkelijke bewoners. Ook zeker een bezoek waard is het visrestaurant Volver, in een gezellige ambience met heerlijke king-crab (centolla) gerechten. Het grote gevangenis museum valt tegen door zijn enorme omvang, hier zijn vooral de oude Nederlandse zeekaarten (replica's) interessant. Ushuaia is ideaal voor uitstapje naar het Tiera del Fuego nationaal park en voor een boottocht over het Beagle kanaal.

Gereisd Anders in maart 2007
Ushuaia scoort een 8,1 uit 10, op basis van 15 reviews