vakanties Tucuman

Reviews over Tucuman

De Tuin van de Republiek

Martijn Hazeu
    3-10-2013

Tucumán heeft een oppervlakte vergelijkbaar met heel Nederland, en is dan ook de kleinste provincie van Argentinie. Met iets meer dan een miljoen inwoners, veel microklimaten, in vanaf de hoofdstad op max anderhalf uur reisafstand kan je zowel meren, woestijnen, dalen en jungles bezoeken. Voor de culinaire liefhebbers is er ook meer dan genoeg; naast de welbekende asados zijn de empanadas en sandwiches de milanesa van Tucuman beroemd in heel argentinie.

Gereisd zakelijk in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

belangrijke plaats voor de Argentijnen

Erik
    17-11-2008

Hier werd het moderne Argentinie opgericht, dat huis staat er nog. Het plein is mooi met het provincie huis en de kerken, maar voor de rest is het niet zo spannend. Voor de argentijnen een belangrijke plaats want ook hier begon de opstaand 25 jaar geleden tegen de generaals.

Gereisd met partner in Mon Nov 17 2008 17:06:10 GMT+0000 (UTC)
Tucuman scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews