Hotel Bahia Nueva

Hotel Bahia Nueva

Kleine hotelsWeer vandaag14°

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Nueva voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bahia Nueva in het Nederlands

2006

Kleiner hotel, aan de strandboulevard van Puerto Madryn

Inge
13-11-2006

Kleiner hotel, aan de strandboulevard van Puerto Madryn. Dicht bij het busstation (met taxi 6 pesos). Nette, kleine kamers met douche. Ideaal om veel excursies te maken. Internationaal publiek. Vriendelijk personeel en directie. Aanrader !

Gereisd Anders in november 2006

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Nueva in Trelew, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Nueva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.