Hotel Posada Con Los Angeles

HotelWeer vandaag20°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Posada Con Los Angeles voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Posada Con Los Angeles in het Nederlands

familiehotelletje met prachtig uitzicht

globetrotter
12-11-2014

Zeer basic , maar toch met smaak ingericht . Toen eigenaresse een paar dagen afwezig was viel de service erg terug . Man had meer aandacht voor de tv dan voor zijn gasten . ( notabene ziek , en alleen ). Ook spreekt alleen de vrouw des huizes behoorlijk engels. Kreeg weer wel een lift naar het station .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada Con Los Angeles in Tilcara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada Con Los Angeles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada Con Los Angeles scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.