Hotel Holiday Inn Santa Fe

Hotel Holiday Inn Santa Fe

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Santa Fe voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Holiday Inn Santa Fe

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• WatersportVissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Santa Fe in Santa Fe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Santa Fe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.